برای ارسال پیامک در سامانه های پیام کوتاه اپراتورهای متعدد با ویژگی های منحصر به فرد وجود دارد. یکی از این اپراتورها که سرویس متفاوت تری از اپراتورهای دیگر ارائه میدهد اپراتور 021 بوده که برای ساکنان تهران امکان ارسال پیام کوتاه با شماره ثابت را فرآهم کرده است.


ارسال پیامک با خط  ثابت ( 021 )

ویژگی این شماره به شما کمک می کند تا بتوانید از خط ثابت خود برای ارسال پیامک تبلیغاتی استفاده کنید. در سامانه پیام کوتاه ریلکس با ارائه خدمات ارسال و دریافت پیام کوتاه از طریق خط ثابت این امکان را برای شما فرآهم می آورد تا به راحتی بتوانید ارسال و دریافت با خط ثابت خود را تجربه کنید.






چگونه راه اندازی خط  ثابت ( 021 )

برای فعالسازی ارسال و یا دریافت از طریق خطوط ثابت نیاز نیست تا شخصاً به مخابرات بروید یا از سرویس های پیچیده و سخت افزارها استفاده کنید. ما راهکارهایی برای راحت تر شدن این فرآیند در کمترین زمان برای  فعالسازی ارسال پیام کوتاه  از طریق خط  ثابت شما را در پنل اس ام اس ریلکس به کار گرفته ایم. تنها کافیست با خرید پنل پیامکی ریلکس از این امکانات بهره مند شوید.

این فرآیند توسط سامانه پیام کوتاه ریلکس و اینترنت صورت گرفته و شما هیچ گونه نگرانی در مورد مشغول شدن خط ثابت خود نخواهید داشت به این خاطر که تنها از شماره تلفن ثابت شما استفاده خواهد شد. که این ویژگی میتواند برایتان بسیارحائز اهمیت باشد.

در ادامه از مزیت های استفاده از شماره تلفن ثابت  در ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی توضیحات بیشتری در اختیارتان قرار میدهیم  لطفا در این مقاله با ما همراه باشید.





توضیحات بیشتر در مورد ارسال پیامک با شماره تلفن ثابت

فرض کنید فروشگاهی دارید که دارای مجوزکسب وکار بوده و شماره تلفن ثابت فروشگاهتان 02188990088 باشد .شما به راحتی میتوانید و بجای استفاده از سرشماره های اپراتور های دیگر (1000 و 2000 و 3000 و 5000 ) در پنل اس ام اس ریلکس از شماره ثابت فروشگاهی که در آن قصد فروش محصولات را دارید یعنی  02188990088 برای ارسال تبلیغاتی خود استفاده کنید.

یعنی بجای استفاده از 200088990088 از شماره 02188990088 استفاده خواهد شد که میتوانید ازاین شماره ارسال و دریافت پیامک را داشته باشید .

مزیت ارسال پیامک با خط ثابت

یکی از امکانات حائز اهمیت ارسال با خط ثابت این است که امکان تماس در آن فرآهم میشود. اگر شخصی که پیام را دریافت میکند بر روی شماره ارسالی کیلیک و یا آن را لمس کند میتواند به راحتی با محل کسب و کار شما تماس بگیرد. در نتیجه شما دفترچه تلفن و اطلاعات تماس مشتریان خود را میتوانید آرشیو کنید و در زمان تبلیغات پیامکی از این اطلاعات برای بازخورد بیشتر استفاده کنید.

و همچنین متن کوتاه تری برای ارسال پیامک خود دارید چرا که نیاز به درج شماره تماس در پایین کادر صفحه نیست.









چگونگی ارائه اطلاعات برای فعالسازی خط ثابت

برای استفاده از هر نوع سرویسی که به مخابرات  ارتباط داشته باشد ارائه مدارک یک موضوع مهم است تا اجازه فعالیت دراین سرویس ها را داشته باشیم .

مدارکی که برای فعالسازی و خرید شماره ثابت ( 021 ) لازم است

در صورت حقیقی بودن شخص متقاضی

جواز کسب و کار ، کارت ملی هوشمند ، قبض تلفن خط ثابت که به نام شخص می باشد و فرم تکمیل شده خرید خط 021

در صورتی که ملک اجاره ای  باشد تصویر اجاره نامه به نام شخص درخواست کننده الزامیست.

دست نوشته ای با نام و امضاء به محتوای ( جهت احراز هویت پیامک 021 مسئولیت ارسال کلیه محتوی با شماره پیامک .........می پذیرم) ،  در یک دست و در دست دیگر باید  کارت ملی هوشمند باشد. فرآیند به این صورت انجام میشود که با گرفتن عکس طبق گفته بالا و ارسال به سامانه از طریق تیکت مدارک مورد نیاز اپراتور را به سامانه ریلکس جهت تکمیل احراز هویت خود اعلام  میکنید.

توجه داشته باشید باید عکس کارت ملی و نام کارت ملی هوشمند و شخص درخواست کننده ای که درعکس وجود دارد یکی بوده و مطابق با تصویر باشد .

همچنین بخاطر داشته باشید که اگر کارت ملی شما قدیمی است بودن فیش تعویض کارت ملی به همراه کارت ملی قدیمی درعکس الزامی می باشد.

در صورت حقوقی بودن شخص متقاضی

تصویر روزنامه رسمی آگهی تاسیس شرکت

تصویر روزنامه رسمی آخرین تغییرات

تصویر معرفی نامه نماینده در سربرگ شرکت

تصویر کارت ملی جدید نماینده

تصویر قبض تلفن (در صورت امکان )

فرم تکمیل شده خرید خط 021