اصلی ترین موضوع برای سامانه های پیام کوتاه این است که بتوانند به راحتی سرویس های ابتدایی ارسال و دریافت پیام کوتاه را در اختیار عموم قرار دهند. لازمه این کار قرار داد بستن با اپراتورهایی می باشد که پشتیبانی ارسال و یا دریافت پیام کوتاه آنها را در قالب سرشماره  بعهده گرفته و یا با آنها قرار داد ببندند. این اپراتورها با سرشاخه های انحصاری 1000 ، 2000 ، 3000 ، 5000 وجود دارند که هر کدام خدمات مشابه اما با تفاوتی جزئی ارائه میدهند.


اپراتور 2000 و سرشماره آن

برای اینکه درک بهتر و بیشتری از این اپراتور ها داشته باشید از شما میخواهم تا سراغ تلفن همراهتان بروید و پیام های دریافتی خود را چک کنید مطمئنا پیامک هایی از قبیل تبلیغات ، اطلاع رسانی بانک ، بیمه و فروشگاه ها را مشاهده خواهید. خب در اینجا سوالی که مطرح میشود این است که این پیام ها چرا شماره های یکسانی ندارد؟ و چگونه با شماره های متفاوت ارسال میشوند و علت تفاوت در این شماره ها چیست؟

در اینجا باید خدمتتان عرض کنم هر اپراتور سرشاخه انحصاری خود را داشته و ویژگی مختص به خود دارد. برای مثال شما زمانیکه برای خرید سیم کارت خود اقدام میکنید اپراتور های متعددی برای انتخاب شما وجود دارند و در نهایت این شما هستید که انتخاب میکنید از کدام اپراتور سیم کارت خود را تهیه می کنید. در پنل اس ام اس هم به همین صورت است .

یکی از این اپراتورها شرکت آتیه داده پرداز با سرشماره 2000 بوده که فعالیت خود را به عنوان یکی از اولین شرکت ها در حوزه ارائه خدمات پیام کوتاه آغاز کرده.علاوه براین شرکت آتیه داده پرداز در ساخت اپلیکیشن نیز تخصص دارد از جمله این اپلیکیشن ها میتوان به برنامه نود اشاره کرد. همچنین این اپراتور یکی از 250 شرکت برتر ایران است.





اپراتور 2000 و سرشماره آن





تفاوت سرشماره 2000 با سر شماره های دیگر چیست ؟

اپراتورها و سرشماره های  پیام کوتاه تقریبا کارایی یکسانی دارند اگر شما برای یک بار هم از پنل اس ام اس استفاده کرده باشید متوجه خواهید شد که همه این شرکت ها در ساختار کلی یک کار را انجام میدهند اما کارایی سرشماره 2000 کمی متفاوت تر از سر شماره های دیگر است .

در ادامه این تفاوت را به شما توضیح خواهیم داد.

اپراتور 2000 با داشتن ویژگی خاص توانسته از باقی اپراتورهای دیگر در محبوب بودن برای بیشترین ارسال از سرشماره 2000 توسط افراد جامعه پیشی بگیرد  چرا که این اپراتور مسئولیت بیشتری نسبت به ارسال پیام ها از سر شماره خود دارد.




تفاوت سرشماره 2000 با باقی اپراتور ها



خصوصیات ویژه سرشماره 2000


شرکت آتیه داده پرداز یکی از پر ترافیک ترین ارائه دهنده خدمات ارسال و دریافت پیام کوتاه بوده که در سال ، ارسال بیش از 14 میلیارد پیامک را بطور متوسط دارد.

سرعت ارسال این اپراتور برای ارسال پیام کوتاه 2500 پیام در ثانیه است که این امر نشانگر ارسال بی وقفه افراد از این سر شماره و استفاده بانک ها ، شرکت های بزرگ و سازمان های مهم  نیز از این سر شماره می باشد.

همچنین قابل بیان است که این شرکت نخستین شرکت دانش بیان صنعت کشور بوده و همین امر بیانگر توسعه و پیشرفت این شرکت در سال های آینده است.




بازگشت هزینه در اپراتور 2000



انتقادات در مورد سرشماره 2000


در دنیای تکنولوژی و عصری که در آن زندگی میکنیم هیچ سیستم و یا حتی محصولی وجود ندارد که خالی از ایراد و یا انتقاد منفی باشد در ادامه با توجه به انتقادات و پیشنهادات برخی افراد در مورد سرشماره 2000  که میتواند برای شما قابل توجه باشد را اعلام می کنیم.

مسئله ای که در اپراتور 2000 قابل مطرح است  هزینه بالایی است که برای خرید سرشماره آن در نظر گرفته اند.  تمامی افراد که از این سرشماره استفاده کرده اند از سرعت ارسال و بازخورد آن بسیار بسیار راضی بودند و همچنان هستند. اما شاید خرید به دفعات از این سرشماره در طولانی مدت طولانی مدت و در صورت ناراضی بودن شما  استفاده از این سرشماره  را برایتان کمی سخت تر کند چرا که هزینه خرید سرشماره در باقی اپراتورها  کم تر از اپراتور 2000 است.

دلیل دیگر انتقادات استفاده از این سرشماره هزینه تمدید سالیانه ای است که برای هر یک از سرشماره های اپراتور2000  باید پرداخت کنید. اما با در نظر گرفتن نوع ارائه خدمات استفاده از این سرشماره میتواند برایتان جذاب بوده و به راحتی  به تمامی اهدافتان در حوزه تبلیغات خود رسیدگی کنید.  توجه داشته باشید همیشه قبل از خرید هر نوع سرویس پیامکی علاوه بر نوع ارائه خدمات ابتدا به تعرفه و هزینه آن طبق کسب و کار خود خرید مورد نیازتان را انجام دهید.



چگونه میتوان سرشماره 2000 را خریداری و یا از آن استفاده کرد؟


سامانه پیام کوتاه ریلکس این ویژگی را در اختیار تمامی کاربران خود قرار داده تا به راحتی بتوانند در کمتر از 24 ساعت خط مورد نظر را استعلام گرفته و خریداری نمایند. با خرید  پنل اس ام اس ریلکس در کمترین زمان میتوانید سرشماره دلخواهتان را خریداری کرده و از قدرتمند ترین ابزارها و پیشرفته ترین سرویس  پیامکی به روز استفاده کرده و تجربه سود آوری را تجربه کنید. ما در سامانه پیامکی ریلکس با پشتیبانی قوی گام به گام برای رسیدن به هدفی که از ارسال پیامک تبلیغاتی دارید شما را همراهی  و راهنمایی خواهیم کرد.



انتقادات در مورد سرشماره 2000



نتیجه گیری : تمامی اپراتور ها شرکت هایی هستند که سرشماره هایی ارائه میدهند تا با استفاده از این سرشماره ها ما بتوانیم از پنل پیامکی خود محصولات یا هر پیامکی که مدنظر داریم به مخاطبان خود ارسال کنیم. در کل ساختار و کارکرد این شرکت ها یکی بوده و شاید تفاوت های بسیار جزئی با یکدیگر داشته باشند. باید دقت داشته باشید استفاده از هر اپراتوری مزیت و ویژگی خاص خود را دارد.