مطمئنا درطول روز برای تلفن همراه شما نیز پیامک های تبلیغاتی ارسال میشود که برخی از آنها با شماره بوده و یا برخی دیگر با نام شرکت ارسال میشوند. شاید این سوال ذهن شما را مشغول کند که این پیامک ها چگونه با شماره های متفاوت ( 1000 ، 2000 ، 3000 ، 5000 ، 021 ، 026 و...  ) ارسال میشوند؟ ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با اپراتور 1000 شرکت رهیاب رایانه گستر آشنا کنیم.


آغاز فعالیت اپراتور 1000 شرکت رهیاب رایانه گستر

شرکت رهیاب رایانه گستر ابتدا در سال 1384 فعالیت خود را در حوزه ارسال و دریافت پیام کوتاه با کسب سرشماره 1000 از سوی مخابرات  آغاز کرد و همچنین با قرارداد بستن با اپراتورهای تلفن همراه ( همراه اول ، ایرانسل ، رایتل ، تالیا ) این فعالیت را گسترش داد. تا کنون میتوان گفت این اپراتور یکی از قدیمی ترین و اولین شرکت های ارائه دهنده سرشماره پیامکی میباشد. جالب است بدانید در ابتدا فعالیت اصلی این شرکت ارائه خدمات تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات در حوزه خدمات دریایی، حمل و نقل کالا و کانتینر دربنادر مهم کشور در سال 1377 بوده است.



ویژگی اپراتور 1000



ویژگی های مثبت سرشماره 1000

انتخاب پیش شماره به دلخواه کاربران : اگر با سرویس پیام کوتاه و یا پنل اس ام اس آشنا باشید متوجه خواهید شد که اگر قادر به انتخاب خط مورد نظر یعنی سرشماره پنل پیامکی خود باشید به یک امتیاز بالا تری نسبت به سایر خدمات دست پیدا خواهید کرد که در اپراتور 1000 این امکان برای شما فرآهم میشود. ( البته قبل از خرید و یا ثبت درخواست هر شماره باید استعلام آزاد بودن آن را از سامانه پیامکی خود بگیرید )

تجربه بالا درارائه سر شماره : این اپراتور از اولین شرکت هایی بوده که سرشاخه انحصاری 1000 را از مخابرات کسب کرده است در نتیجه از همین موضوع کاملا پیداست که تجربه بالایی در خصوص اپراتورسرشماره  پیامکی و ارائه این نوع از خدمات را دارند.

ارسال پر سرعت : یکی از اساسی ترین موضوعات در ارسال و دریافت پیام کوتاه تبلیغاتی ارسال سریع و بی وقفه آن است. مطمئنا شما نیز به دنبال همچنین سر شماره و اپراتوری مانند اپراتور رهیاب رایانه گستر میگردید چرا که ارسال پیامک با سرشماره 1000 باعث میشود تا شما سریعترین ارسال پیامک تبلیغاتی خود را تجربه کنید.

مناسب بودن قیمت سر شماره نسبت به سایر اپراتورها : قیمت خرید سرشماره های 1000 به قدری مناسب بوده که رقابت را با بقیه اپراتور ها در این زمینه به چالش کشیده است .

گزارش دهی دقیق از وضعیت ارسال  : گزارش دقیق از وضعیت ارسال پیامک از ویژگی های مثبت این اپراتور است.



درباره اپراتور 1000



درباره اپراتور 1000 رهیاب رایانه گستر

همانطور که  میدانید اپراتور و شرکت های زیادی در حال حاضر سرشماره پیامکی ارائه میدهند  که اپراتور1000 شرکت رهیاب رایانه گستر مسئول ارائه دهنده این سرویس نیزیکی از این اپراتورهاست. قابل بیان است که این شرکت در تولید نرم افزار های تخصصی همچون TCTS در کشور نقش بسیار بزرگی داشته است.

چه سازمان ها و چه عواملی از سرشماره 1000 استفاده می کنند؟

اپراتور 1000 در خیلی از زمینه ها پدیدار شده و توانسته یکی از محبوب ترین و قدیمی ترین سازمان ها را در لیست مشتریان خود جای دهد.

اگر بخواهیم در سازمان ها مثال بزنیم

سازمان های تامین اجتماعی ، سازمان میراث فرهنگی ، سازمان هواشناسی ، سازمان آب ، سازمان انتقال خون ، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ، سازمان بیمه خدمات درمانی و...

در دانشگاه ها و مراکز تحصیلی

دانشگاه صنعتی امیر کبیر ، دانشگاه شهید بهشتی ، بنیاد علمی و آموزشی قلم چی ، دانشگاه تربیت مدرس ، دانشگاه آزاد تهران و...

در صدا وسیما

شبکه یک ، شبکه سه ، شبکه تهران ، شبکه خبر ، شبکه نسیم ، رادیو ایران و ...

در برند های تجاری معتبر

ایران خودرو ، سایپا ، بوتان ، هواپیمایی ماهان ، سامسونگ و...

از کجا خطوط و اپراتور ها را تشخیص دهیم ؟

تمامی اپراتورها مانند اپراتور های تلفن همراه دارای سر شماره مجزا میباشند و هر کدام شرکت جداگانه از یکدیگر فعالیت می کنند.  اگر در حوزه انتخاب سرشماره برای پنل پیامکی خود تازه کار هستید برای تشخیص راحت تر خطوط به مطلب پایین دقت نمایید.

شرکت رهیاب رایانه گستر با سرشاخه انحصاری 1000 بطور مثال : 9810001234+

شرکت آتیه داده پرداز با سرشاخه انحصاری 2000 بطور مثال : 982000733+

شرکت رهیاب پیام گستران با سرشاخه انحصاری 50001 بطور مثال : 500010601

شرکت پیام افزار پیک آسا (آسانک) با سرشاخه انحصاری 021 بطور مثال : 9802188990099+

مرکز گسترش فناوری اطلاعات (مگفا) با سرشاخه انحصاری 3000 بطور مثال : 98300012345+




چگونه پنل و خط مورد نظرمون رو خریداری کنیم




چگونه پنل و خط مورد نظرمون رو خریداری کنیم ؟

در سامانه پیام کوتاه ریلکس میتوانید به راحتی از یک پنل پیشرفته و به روز و همچنین ابزارهای قوی استفاده کرده و طبق دلخواه اپراتور مدنظر خودتان را برای استفاده از ارسال و دریافت  پیام کوتاه در پنل پیامکی خود انتخاب کنید ،  تا با خیالی راحت و آرامش خاطر از این سرویس ها لذت ببرید. پشتیبانی آنلاین پنل اس ام اس ریلکس لحظه به لحظه برای  راهنمایی شما کاربران آماده به خدمت رسانی می باشد.

سخن آخر

کارکرد تمامی اپراتور ها یکی بوده و در ارائه خدمات تفاوتی جزئی دارند. لطفا دقت داشته باشید اگر میخواهید از راه حلی آسان برای تبلیغات خود مانند پنل اس ام اس استفاده کنید باید تمامی جوانب را قبل از هر گونه پرداخت مالی در نظر بگیرید تا بتوانید ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی مفیدی را تجربه کنید.