با نزدیک شدن ایام محرم و صفر بیشتر هیئت ها و حسینیه ها برای اطلاع رسانی به عموم از چگونگی برگزاری این مراسم ها و همچنین اعلام کردن مکان و ساعات حضور مردم در این مراسم ها یکی از دغدغه های برگزار کننده هیئت ها و حسینه هاست که سامانه پیامکی کاربرد های ویژه ای در این ایام برای هیئت ها دارد.


کاربرد هایی که پنل اس ام اس میتواند برای هیئت ها و حسینیه ها در ایام محرم و یا میلاد امامان داشته باشد به دو شکل است تبلیغاتی و اطلاع رسانی که در ادامه خدمتتان اعلام خواهم کرد.


کاربرد از لحاظ تبلیغاتی


حسینیه ها تنها در ایام سوگواری مراسم برگزار نمی کنند بلکه در ایام میلاد امامان نیز جشن های به خصوصی دارند ممکن است در منطقه ای که سکونت داریم یا در آن شاغل هستیم چندین هیئت و حسینیه وجود داشته باشد اما از وجود آنها اطلاعی نداشته باشیم به همین منظور استفاده از ویژگی ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه در محلی که این مراسم ها بر پا میشود انتخاب مناسبی به خصوص در سال 99 به دلیل شیوع ویروس برای حسینیه ها و هیئت ها می باشد.



کاربرد پنل پیامکی در محرم



کاربرد از لحاظ اطلاع رسانی


بطور جامع ارسال پیامک برای هیئت ها جنبه اطلاع رسانی دارد. اشخاص و یا متولیان هیئت های مذهبی برای اینکه از ساعات شروع مراسم ، مکان حسینیه و یا هیئت ، اسامی اشخاص سخنرانان را به اطلاع عموم قرار دهند از اطلاع رسانی پیام کوتاه در پنل اس ام اس استفاده می کنند.

همچنین افرادی که قصد شرکت در این مراسم ها را دارند می توانند برای اینکه هیئت و یا حسینیه مدنظرشان آنها از این مراسم ها مطلع نمایند شماره تماس ها خود را در اختیار متولیان هیئت جهت اطلاع رسانی مکان و ساعات برگزاری مراسمات قرار دهند.



اطلاع رسانی پیامکی در محرم




بیشتر حسینیه ها علاوه بر اطلاع رسانی در خصوص چگونگی برگزاری مراسمات در امور خیریه  نیز شرکت دارند و برای گسترش و ترویج این کار خدا پسندانه قصد دارن تا از نحوه دریافت کمک های نقدی و غیر نقدی  برای اطلاع رسانی از میزان این کمک ها که مردم برای موسسات خیریه به واسطه این  هیئت ها پرداخت کرده اند را به اطلاع عموم برسانند از این رو برای اینکه این اطلاعات به دست تمامی افراد خیر برسد هیئت ها و یا حسینیه ها میتوانند به راحتی از طریق پنل اس ام اس اطلاع رسانی  کنند.

سخن آخر

متولیان و برگزار کنندگان محترم هیئت ها و حسینیه ها برای اینکه از اطلاع رسانی دقیق بهره مند شوند میتوانند از ماژول ارسال پیامک در پنل پیامکی ریلکس استفاده نمایید  چرا که این ماژول به شما امکان ارسال پیامک انبوه با خیال راحت از زمان ارسال و حذف شماره های تکراری با فرمت های گوناگون اکسل، متنی و تکس  را می دهد.