مشاغل بسیاری وجود دارند که برای حفظ و نگهداری مشتریان خود و همچنین جذب مشتریان جدید از پنل پیامک و کاربردهای آن استفاده های ویژه ای می کنند یکی از این مشاغل نمایندگی و دفاتر بیمه هستند که در این مطلب قصد دارم تا این ویژگی های بسیار کارآمد پنل پیامکی را در خصوص نمایندگی های بیمه  برای شما به اشتراک بزارم.


بهترین کاربردهای پنل اس ام اس در مشاغل برمیگردد به امکانات و ابزارهای ویژه پنل که با استفاده از آن هر مشاغلی بتواند بسته به نوع نیاز و ارائه محصولات  مشتریان قدیم خود را حفظ کرده و مشتریان جدیدی را به کسب و کار جذب کند.



بهترین کاربردهای پنل اس ام اس



حفظ مشتریان قبلی افزایش مشتریان جدید

در نمایندگی های بیمه این موضوع خیلی بیشتر از سایر مشاغل صدق میکند چرا که ارائه خدمات و فروش بیمه به افرادی که حداقل یکبار از شما بیمه و مزایا خریداری کرده اند به مراتب خیلی ساده تر است تا فروش به افرادی که تا کنون از شرایط بیمه های نمایندگی شما خبری ندارند.

در هر دو صورت نمایندگی و دفاتر محترم بیمه ها میتوانند برای سهولت در انجام این فعالیت پرسود خرید سامانه پیامکی را به سیستم فروش خود اضافه کنند و با ارسال پیامک سررسید بیمه به مشتریان قدیم جهت یادآوری پرداخت بیمه و ارسال پیامک تبلیغاتی به منظور آشنایی افراد با خدمات و شرایط بیمه ها ارتقای چشم گیری در فروش خود ایجاد کنند.



ارسال پیامک پیشنهادات و تخفیفات بیمه




چگونه پس از اتمام قرارداد بیمه مشتریان آنها را وفادار نگهداریم؟


مشتریان عاشق تخفیفات و پیشنهادات ویژه هستند شما میتوانید به راحتی با خرید پنل پیامک پس از اتمام قرارداد بیمۀ آنها پیشنهادات و تخفیفات هر چند کوچک ، برای انها درنظر گرفته و از طریق ارسال پیامک ضمن اطلاع رسانی به پایان قرارداد پیشنهادات و تخفیفات مورد نظر خود را به اطلاع آنها برسانید تا مشتریان به سیستم شما وفادار بمانند و هر ساله بیمه مورد نیاز خود را از شما خریداری  کنند.




ارسال پیامک سررسید  بیمه با پنل اس ام اس



چگونه مشتریان را از اقساط بیمه با خبر کنیم؟


از آنجا مردم درگیر کارهای روزمرگی هستند کمتر کسی زمان دقیق پرداخت بیمه را بخاطر آورده و نسبت به پرداخت آن اقدام میکنند. نمایندگی و دفاتر بیمه ها میتوانند با خرید پنل پیامک خدماتی حتی برای کسانی که اس ام اس تبلیغاتی برای آنها ارسال نمیشود نیز پیامک یادآوری جهت پرداخت اقساط ارسال کنید.

 از این طریق شما هیچ گونه نگرانی جهت پرداخت نکردن اقساط مشتری نخواهید داشت چرا که با استفاده از ماژول هوشمند در پنل پیام کوتاه ریلکس میتوانید به راحتی مشتریان را از روز و مبلغ اقساط با در نظر گرفتن نام و نام خانوادگی که کاملا محترمانه تر به نظر برسد اقدام کنید.

بطور مثال

جناب آقای امیری بیمه نامه حوادث شما تا 30 مرداد میباشد، خواهشمندیم نسبت به پرداخت اقساط خود اقدام نمایید.




کاربردهای ویژه پنل پیامک نمایندگی بیمه



کاربردهای ویژه  پنل اس ام اس برای نمایندگی های بیمه

ارسال پیامک سررسید در زمان رسیدن موعد قسط های مشتریان

ارسال اس ام اس تخفیفات و پیشنهادات در زمان پایان قرارداد سالیانه

ارسال پیام کوتاه جهت جذب مشتری و ارتقاع سطح فروش

ارسال پیامک مناسبت به منظور تبریک به مشتریان در مناسبت های خاص

ارسال پیام جهت راهنمای خرید انواع بیمه ها و شرایط آنها

ارسال اس ام اس بصورت خودکار جهت تمدید و اطلاع رسانی از تعرفه های جدید بیمه

ارسال پیام کوتاه انبوه و یا منطقه ای برای جذب بیشتر مشتریان

ارسال پیامک مسابقه و یا نظرسنجی جهت حفظ و نگهداری مشتری

پیامک تبلیغاتی در خصوص نمایندگی های بیمه




ارسال پیامک تبلغاتی با پنل اس ام اس




کاربردهای پنل اس ام اس تنها به ارسال سررسید و اعلام اقساط مشتریان بیمه  منتهی نمیشود بلکه نمایندگی های بیمه میتوانند با روش های تبلیغاتی بسیار مفید پنل پیامک استفاده کرده تا سطح فروش خود را در منطقه و شهر خود نسبت به باقی رقبا بالا ببرند در ادامه امکانات ارسال پیامک را در پنل پیامکی خدمتتان اعلام میکنم تا بتوانید با استفاده از این امکانات بازخورد مطلوبی را از فروش انواع بیمه ها دریافت کنید .

ارسال پیامک BTS

که به شما امکان ارسال پیامک تبلیغاتی از طریق دکل های ایرانسل در هر محدوده از شهر را فرآهم میکند.

ارسال پیامک به کدپستی

  این ارسال به شما کمک میکند تا در منطقه های که کارمندان بیشتری شاغل هستند و یا مناطق شمال شهر بتوانید افراد را از شرایط بیمه های خود با خبر کنید.

ارسال پیامک منطقه ای

اگر دفاتر و مراکز بیمه شما در هر منطقه ای قرار داشته باشد شما با ارسال منطقه ای میتوانید در اطراف خود مشتریان خاص خود را نسبت به نزدیکی مسافت جذب نمایید.

ارسال پیام کوتاه از نقشه

این ارسال ویژگی خاص خود را دارد چرا که شما با تحقیقات لازم میتوانید منطقه ای را که نسبت به سایر منطقه های دیگر نیاز به بیمه دارند را شناسایی کرده و ارسال پیامک تبلیغاتی مناسبی داشته باشید.

ارسال پیام کوتاه به شهرهای مختلف

نمایندگی و دفاتر بیمه ها از راه دور نیز میتوانند خدمات خود را به سراسر کشور ارائه دهند با استفاده از ارسال پیامک به شهر های مختلف میتوانید ارتقاء فروش را تجربه کنید.




مزیت استفاده از پنل اس ام اس در نمایندگی بیمه





نتیجه گیری مطلب

بیمه های متعدد با شرایط های گوناگونی وجوددارند از این رو نمایندگی و دفاترهای بیمه میتوانند برای راهنمای خرید از انواع بیمه ها برای مشتریان  خود راه حل اساسی و مادام العمری مانند پنل پیامکی استفاده کنند. برای اینکه از ارسال سررسید پیامک به تمامی مشتریان  در زمان پرداخت اقساط آنها اطمینان حاصل کنید می بایست پنل اس ام اسی را خریداری کنید که شماره خدماتی نیز به همراه آن پنل وجود داشته باشد. با خرید پنل پیامک خدماتی از سامانه پیام کوتاه ریلکس با خیالی راحت از تمامی ابزارهای مورد نیاز در یک پنل اس ام اس کارآمد بهره بگیرید.