اگر بخواهیم بطور کلی راجعبه بازاریابی و رونق کسب و کار بحث کنیم می بایست از ابتدا استراتژیک کاری خود را طراحی کرده و برای آن برنامه ریزی کنیم. یکی از مهم ترین برنامه ها برای ارتقاع سطح فروش ایجاد ارتباط همیشگی با مشتریان قدیمی و معرفی محصولات برای جذب مشتریان جدید در کسب کار است، چرا که اگر مشتری نباشد فروش و برندی هم نخواهد بود در همین لحظه است که خبرنامه پیامکی تاثیرگزار بودن خود را در هر کسب و کاری نشان میدهد.


خب مطمئنم همین حالا که مشغول خواندن این مطلب هستین سوالاتی در مورد خبرنامه پیامکی ذهنتان را مشغول کرده ، به همین خاطر از شما دعوت میکنم که تا پایان این مقاله با من همراه باشید چرا که برای تک تک سوالات شما پاسخی دارم که امیدوارم برایتان جذاب باشد.



خبرنامه پیامکی چیست؟




منظور از خبرنامه پیامکی چیست؟


خبرنامه پیامکی نوعی سیستم خبری بوده که با استفاده از آن میتوان خبرهای مهم را با ارسال پیامک به دست مشتریان رساند، حال این خبر میتوان اطلاعیه خاص، اعلام نرخ ارز ، افتتاحیه فروشگاه ، تخفیفات محصولات و... باشد.

شاید در نگاه اول فکر کنید که این سیستم همان پیامک تبلیغاتی است اما باید بگویم که خیر... به این خاطرکه ارسال پیامک با خبرنامه پیامکی یک اطلاعیه برای کسانی است که رضایت کامل از دریافت این پیام ها داشته و حتی نیاز روزانه به مطلع شدن از بعضی خبرها دارند.




چگونه خبرنامه پیامکی ایجاد کنیم؟



چگونه یک خبرنامه پیامکی ایجاد کنیم؟


شما به راحتی میتوانید با خرید پنل پیامک مراحل اولیه خبرنامه پیامکی را انجام داده و پس از ورورد به حساب کاربری پنل اس ام اس خود وارد بخش امکانات> ماژول دفترچه تلفن را انتخاب کرده و یک منبعی از شماره های مشتریان ثابت خود را که از قبل با رضایت کامل برای اطلاع پیدا کردن از وضعیت فروش ، تخفیفات ، خبرهای مهم و هر نوع اخبار دیگری در اختیار شما قرار گرفته شده باشگاه مشتریان خود را ایجاد نمایید و در زمان نیاز برای اعلام خبر برای آنها پیامک ارسال کنید.

بطور مثال

خانم فرهمند عزیز مکان فروشگاه قبلی به نام کفش رز به آدرس زیر تغییر کرده است.





رعایت نکات مهم در خبرنامه پیامکی



 از شما می خواهم به چند نکته کلیدی  زیر قبل از ارسال پیامک از طریق خبرنامه پیامکی دقت کنید

محتوایی پیامک و متن آن می بایست کوتاه باشد تا مشتری بتواند در لحظه از پیام شما بازدید کند.

تعداد کاراکترهای پیام را بین 70 الی 120 نتظیم کنید.

در متن پیامک منظور و هدف اصلی را از ارسال آن بصورت مستقیم اعلام کنید.

یکی از مهم ترین نکته صادق بودن در متن پیام است لطفا به هیچ وجه اغراق نکنید تا اعتماد مشتریان را از دست ندهید.

هر شخصی ممکن است بسته به نیاز روزانه خود نیازهای متغیری داشته باشد بنابراین گزینه ای جهت لغو عضویت در باشگاه مشتریان برای افراد در نظر بگیرید تا مشتریان بتوانند به راحتی از لیست ارسال پیامک های شما خارج شوند به این شکل که در پایین متن پیامک درج کنید در صورتیکه تمایل به ارسال شدن پیامک ندارید  کلمه L  را وارد نمایید.




مزایای استفاده از خبرنامه پیامکی



استفاده از خبرنامه پیامکی چه مزایای دارد؟


خب این موضوع میتواند برای شما از چند لحاظ هائز اهمیت باشد که در ادامه بصورت مفصل برایتان توضیح خواهم داد.

از لحاظ برقراری ارتباط با مشتریان


امروزه هر کسب و کاری برای برقراری ارتباط هر چه بیشتر با مشتریان خود به دنبال راه حل های اساسی و همیشگی می باشد که خبرنامه پیامکی این ارتباط را از هر نظر بیشتر و پیوسته تر کرده از این لحاظ که مشتری با دریافت پیامک از سوی شما از فعال بودن کسب و کارتان اطمینان حاصل کرده و تبدیل به یک مشتری دائم برای شما میشود.

تغییر نوع دید مشتری به پیامک های شما


شما برای کسانی پیامک ارسال میکنید که از قبل به دلخواه خود وارد باشگاه مشتریان شما شده اند و از آنجا که این ارسال کاملا جنبه اطلاع رسانی دارد مشتری بلافاصله پیامک ارسال شده از طرف شما را مورد بازرسی قرار داده تا از اتفاقات در مورد برند شما در جریان قرار بگیرد.

اطمینان از خوانده شدن پیامک توسط مشتری


از لحاظ دیگر دغدغه خوانده شدن پیامک یکی از نگرانی های عموم کسب و کارهاست ، که با ارسال پیامک از طریق خبرنامه پیامکی این دغدغه کاملا از بین خواهد رفت چرا که مشتریان ، برند تجاری شما را شناخته و در بعضی مواقع به انتظار پیامکی از سوی شما با محتویات تخفیفات هستند.

صرفه جویی در هزینه


یکی از مسائل مهم در کسب و کار کم کردن هزینه های اضافیست. استفاده از خبرنامه پیامکی به شما کمک میکند تا برای افرادی که صد در صد از دریافت پیامک های شما راضی هستند ارسال داشته باشید و همین امر باعث میشود تا نسبت به هر نوع تبلیغات دیگر هزینه کمتر و به صرفه تر داشته باشید.




راه اندازی خبرنامه پیامکی با پنل اس ام اس



سخن آخر


شما با بهره گیری از هر نوع امکانات پیامکی میتوانید نیاز های خاصی را در خصوص برند خود برطرف کنید. با انتخاب درست میتوانید دقیق تر به سمت هدف تبلیغاتی خود در هر زمینه ای پیش برید پنل پیامکی ریلکس با خدمات ارزشمند خود آماده خدمت رسانی در حوزه پیامک به شما عزیزان می باشد.