این روزها دغدغه اکثر مدیرها چه در مدارس و چه در شرکت های کوچک و بزرگ ، مطلع شدن از ساعات ورود و خروج پرسنل و یا دانش آموزان است. راهکارهایی وجود دارد که با استفاده از پنل پیامک میتوان این دغدغه هارو از بین برد من در این مقاله قصد دارم تا اطلاعات لازم را درباره ویژکی و کاربردهای مثبت دیگر سامانه پیام کوتاه در  اختیار شما قرار دهم.




متصل کردن دستگاه های حضور و غیاب به پنل اس ام اس



چطور دستگاه های حضور و غیاب شرکت را به پنل اس ام اس متصل کنیم؟


دستگاه حضور و غیاب یک سیستم است که مدیرهای شرکت برای اطلاع داشتن از وضعیت ورود  خروج و یا مرخصی پرنسل خود در مجموعه های کاری نصب می کنند. در بعضی مواقع مدیرهای شرکت زمان کافی برای چک کردن این دستگاه ها را ندارند و قصد دارند تا از راه دور نیز بتوانند از وضعیت کار کرد پرسنل خود با خبر شوند.

برای حل کردن این موضوع نیاز نیست تا از نرم افزار های پیچیده و یا راه حل های پر هزینه استفاده کنید ، برای این گونه نیاز ها پنل اس ام اس راه حل اساسی و دائمی برای شما مدیران محترم فراهم کرده به این صورت که با متصل شدن پنل پیامک از طریق وب سرویس به دستگاه حضور و غیاب شرکت شما این امکان برایتان به وجود می آید که با هر  کم کاری در ورود و یا خروج پرسنل یک پیامک  بصورت خودکار و اتوماتیک برای شما ارسال میشود.

بطور مثال

خانم محمدی در تاریخ 99/06/13 یک ساعت تاخیر در ورود داشته است.

آقای نعیمی در تاریخ 99/06/13 ساعت خروج خود را ثبت نکرده است.

خب در مطلب بالا از چگونگی عملکرد دستگاه حضور و غیاب به وسیله سامانه پیام کوتاه در خصوص شرکت ها صحبت کردیم در این بخش از مطلب میخوام شما رو با کاربردهای همین عملکرد در مدارس آشنا کنم که هم برای مدیرهای مدرسه و هم برای اولیای دانش آموزان این کاربرد یک راه حل دائمی برای رفع نگرانی هاست.




متصل شدن دستگاه های حضور و غیاب مدارس به پنل اس ام اس




چگونه در مدارس از ورود و خروج دانش آموزان مطلع شویم؟


همیشه نگرانی اولیای دانش آموزان پس از ترک کردن منزل و یا سرویس مدرسه مطلع شدن از رسیدن فرزندانشان به مدرسه است.

سامانه پیام کوتاه ریلکس برای شما اولیای محترم این امکان را به وجود آورده که پس از کشیدن کارت ورود فرزندانتان به مدرسه پیامکی برای شما ارسال خواهد شد مبنی بر اینکه

اولیای محترم دانش آموز فاطمه رحیمی فرزند شما امروز ساعت 07:30 در مدرسه حاضر شد.

و یا در صورت غیبت  فرزندتان در مدرسه پیامکی مبنی بر اینکه

اولیای محترم دانش آموز فاطمه رحیمی فرزند شما  تاریخ 10/06/99 در مدرسه حضور نداشته است.




ارسال پیامک خدماتی برای اولیا دانش آموزان




با ارسال این پیامک  نه تنها نگرانی اولیا برطرف خواهد شد بلکه مدیرهای مدرسه از اینکه اطلاع کامل به اولیا دانش آموز از حضور و غیاب آنها رسانده اند مسئولیت خود را به بهترین شکل انجام داده اند ، همچنین مدیر و مسئولین مدارس با بهره گیری از امکانات پنل اس ام اس برای دستگاه های حضور و غیاب در مدارس میتوانند یک ویژگی مثبت به مدرسه مربوطه اضافه کرده و دانش آموزان را از ابتدا با ارتباطات الکترونیکی آشنا کنند.

برای مدارس این ویژگی پنل پیامک تنها به ارسال حضور و غیاب  برای دانش آموزان ختم نمیشود بلکه مدیر و مسئولین مدارس از چگونگی ورود و خروج کارمندان مدرسه مطلع خواهند شد.





خرید پنل اس ام اس خدماتی برای مدارس



آیا این پیامک ها به شماره هایی که پیامک تبلیغاتی آنها مسدود است نیز ارسال میشود؟


معمولا برای ارسال از این قبیل پیامک های مهم باید از سامانه ای پنل پیامک خریداری کنید که خط خدماتی نیز به همراه آن وجود داشته باشد تا برای اطلاع رسانی به مشکل  برنخورید.

شما میتوانید با خرید پنل پیامک به همراه خط خدماتی از سامانه پیام کوتاه ریلکس حتی برای کسانیکه پیامک های تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند نیز پیامک اطلاع رسانی ارسال کنید و نگرانی در خصوص ارسال نشدن پیامک را نداشته باشید.

سخن آخر


با استفاده از سامانه پیام کوتاه خیلی از ارتباطات حضوری کاری تبدیل به ارسال تنها یک پیامک شده است که این مزیت کمک زیادی به صرفه جویی در زمان و هزینه میکند. پنل پیامکی ریلکس به شما این اطمینان را میدهد که پس از خرید پنل اس ام اس برای متصل شدن به وب سرویس در دستگاه های حضور و غیاب ارسال سریع پیامک را تجربه کرده و در زمینه های دیگر نیز از ابزارهای به روز سامانه استفاده ویژه ای داشته باشید.