مدیران و یا مسئولین شرکت های کوچک و بزرگ که به عنوان یک سرمایه گذار و کارآفرین تلاش بسیاری برای معرفی محصولات خود می کنند ، برای این معرفی نیاز به یک ابزار مناسب جهت رشد محصول خود دارند تا در شروع کار بتوانند موفقیت در کسب و کارشان ایجاد کنند. خطوط تلفن ثابت یکی از ابزارهای برقراری ارتباط  با مشتریان به شمار می آید. که در ادامه قصد دارم تا درباره چگونگی تبدیل خطوط تلفن ثابت سنتی به خطوط تلفن مجازی و مزایای آن در کسب و کار مطلبی دراختیار شما قرار بدم.


با پیشرفت تکنولوژی و گسترش فن آوری به روز دنیا بیشتر کسب و کارها برای برقراری بهتر ارتباط با مشتریان و یا حتی کارمندان خود به جای خطوط تلفن ثابت سنتی از خط های تلفن مجازی استفاده میکنند.



خط مجازی تلفن چیست؟


خط مجازی تلفن چیست؟


خط مجازی به شماره تلفنی گفته میشود که فاقد از خط تلفن مستقیم باشد و بدون محدودیت جغرافیایی و مکانی قابل استفاده باشد ، به این شکل که سیستم های تلفن ثابت در زیر ساخت تلفن همراه متصل شده  و در آنجا مستقر خواهند شد. برای اینکه تلفن های روی میزی و هر نوع سخت افزاری که نیاز به سیم های زیادی برای انجام فعالیت های اداری داشت حذف شوند و کارها راحت تر و سرعت بیشتری به خود بگیرد.




مزایای خط مجازی تلفن برای کسب و کار



مزایای خط مجازی تلفن برای کسب و کار


اگر یکبار از خط مجازی استفاده کنید متوجه میشوید که یکی از مهم ترین خاصیت خط مجازی تلفن این است که برخلاف خط تلفن ثابت سنتی که برای استفاده از آن لازم بود حتما در محل کار حضور داشته و از یک خط مستقیم استفاده کنید تا تماسی بر قرار کنید خط مجازی این امکان را فرآهم می کند تا  شما در هر نقطه ای از جهان تماس را بر روی تلفن همراهتان دریافت کنید.

برای مثال


اگر شما در هر کشوری فعالیت کاری و یا شرکت داشته باشید ، زمانیکه مجبورید به علت مسائل کاری به ماموریت خارج از کشور بروید و برای اینکه تماس های کاری از خط ثابت شرکت خود را با مشتریان از دست ندهید ، تنها کافیست با اتصال به اینترنت و با استفاده از خط مجازی که به وسیله آن سیستم های خط تلفن ثابت  شرکت ، در زیر ساخت تلفن همراهتان مستقر شده میتوانید به راحتی این تماس ها را در تلفن همراهتان دریافت کنید.



مزیت خط مجازی برای مشتریان خارج از کشور



مزیت خط مجازی تلفن برای شرکت هایی که در خارج از کشور مشتری دارند


خط تلفن مجازی این امکان را برای هر کاربر به وجود می آورد تا با کاربر دیگری در هر کشور ارتباط برقرار کند ، این مزیت خط تلفن مجازی مختص شرکت هایی است که در خارج از کشور مشتریان زیادی دارند ، چرا که این سیستم در هر کشوری قابل دسترس است.



اعتبار دادن به کسب و کار با خط مجازی تلفن



اعتبار دادن به کسب و کار


شاید فکر کنید که خط تلفن مجازی شماره طولانی مثل خط موبایل داشته باشد اما اینطور نیست شما با انتخاب خط تلفن مجازی زمانیکه تماس را با کاربر برقرار میکنید سرشماره و تعداد ارقام شماره که با آن تماس میگیرید همانند سرشماره تلفن ثابت سنتی است که باعث ایجاد اعتبار در کسب و کارتان میشود.



امکانات و هزینه خط مجازی تلفن



امکانات و هزینه خط مجازی تلفن


خط مجازی چونکه در بستر اینترنت از آن استفاده میشود امکانات زیادی دارد مثل ، تلفن گویا ، فکس اینترنتی ، ضبط تماس ، منشی تلفن و یکی از مزایای خوب خط مجازی ، هزینه به صرفه تر آن برای هر گونه تماس نسبت به خط تلفن ثابت سنتی می باشد.



راه اندازی خط مجازی تلفن



راه اندازی ساده و آسان خط تلفن مجازی


راه اندازی خط  مجازی تلفن به قدری راحت و ساده است که احتیاج به هیچ گونه سخت افزار و یا انجام فعالیت های پر هزینه نیست.

عدم نمایش شماره تلفن همراه شخصی


اگر هر گونه تماسی با مشتریان خود از خط  مجازی تلفن داشته باشید ، شماره اداری شما برای آنها نمایش داده میشود و به هیچ وجه شماره تلفن همراه شخصیتان برای مشتریان و یا هر کاربری که با شما تماسی داشته باشند نمایش داده نمیشود.




ایجاد ارتباط با تیم کاری از شماره مجازی تلفن



برقراری ارتباط با تیم کاری


شما میتوانید از راه دور با تیم خود در ارتباط باشید و وظایف هر کدام از کارمندان را برای آنها شرح دهید چرا که کیفیت تماس با خط مجازی بسیار بالا بوده و با سرعت اینترنت کیفیت تماس شما تغییری پیدا نخواهد کرد.


نتیجه گیری مطلب


شماره  مجازی تلفن‌ بخش جدایی‌ناپذیر از سیستم‌های تلفن ابری است ، که از طریق اینترنت برای ارتباطات جهانی مورداستفاده قرار می گیرد. شماره تلفن‌های مجازی برای همه کشورهای جهان در دسترس بوده و در نتیجه هر کاربر از هر کشوری می‌تواند با کاربر دیگر  در کشور های مختلف ارتباط  برقرار کنند. شماره تلفن مجازی بهترین انتخاب برای شرکت‌هایی است که مشتریان آن‌ها در نقاط مختلف جهان سکونت داشته و یا امکان اجاره مکان خاصی برای کسب و کار را ندارند.