در این مطلب میخواهم روش های مفید تبلیغاتی و اطلاع رسانی از طریق پیامک برای مشتریان در حوزه آژانس های هواپیمایی صحبت کنیم که سامانه پیام کوتاه چه کاربردهایی میتواند برای این دسته از مشاغل داشته باشد جهت کسب اطلاعات در این زمینه  در ادامه با ما همراه باشید.


کارایی پنل پیامکی برای آژانس های هواپیمایی شامل دو نوع کاربرد میشود



کاربرد پنل اس ام اس برای آژانس  های هواپیمایی



اولین کاربرد از لحاظ تبلیغاتی


آژانس های هواپیمایی در ابتدا برای تبلیغات از چگونگی برگزاری تورها و همچنین جذب مشتری نیاز به یک پنل پیامک با امکانات ارسال بالایی دارند ، که شماره های به روزتری در بانک اطلاعات داشته باشد چرا که در هر سفر هوایی امکان تغییر نظر مسافران و حتی پر نشدن صندلی ها یکی از دغدغه آژانس های هواپیمایی می باشد.



ارسال پیامک زماندار برای مشتریان



 استفاده از ماژول زماندار


البته کاربرد ارسال اس ام اس برای آژانس های مسافرتی به همین ویژگی ها منتهی نمیشود ، بلکه شما میتوانید با استفاده از ماژول ارسال زماندار سامانه پیامکی ریلکس در فصل هایی که استقبال از سفر زیاد میشود پیامک تبلیغاتی برای مشتریان ثابت خود ارسال کنید.


ارسال پیامک انبوه


این نوع ارسال نیز نقش مهمی در تبلیغات آژانس های مسافرتی دارد چرا که با ارسال پیامک به عموم مردم میتواند را ارتباطی قوی را در ابتدا بین مشتریان و آژانس ایجاد کند چرا که مردم از هزینه و تخفیفات سفرها با خبر شده و در صورت نیاز با آژانس هواپیمایی جهت رزرو بلیط اقدام می کنند.




ارسال پیامک تبلیغاتی از روی نقشه



ارسال پیامک از روی نقشه


همچنین آژانس های مسافرتی  میتوانند با استفاده از ارسال پیامک از روی نقشه ، منطقه مورد نظر خود را که میدانید تبلیغات بر روی آن منطقه تاثیر بیشتری دارد پیدا کرده و پیامک تبیلغاتی هدفمندی را ارسال کنند و از این طریق هزینه کمتری برای تبلیغات پرداخت کنند.


دومین کاربرد از لحاظ اطلاع رسانی


تقریبا برای تمامی آژانس ها بلیط لحظه آخری با قیمت های مناسب وجود دارد. آژانس های مسافرتی برای اینکه بتوانند از این طریق سود بیشتری کسب کنند نیاز به اطلاع رسانی به عموم افراد دارند ، که این اطلاع رسانی میتواند با خرید پنل پیامکی به همراه خط خدماتی امکان پذیر باشد .



ارسال اس ام اس خدماتی برای اطلاع رسانی


چرا پنل اس ام اس به همراه خط خدماتی؟


به این خاطر که ممکن است بیشتر مسافرینی که قصد خرید بلیط با قیمت مناسب دارند جلوی ورود ارسال پیامک تبلیغاتی به تلفن همراه خود را گرفته باشند و پیامک اطلاع رسانی آژانس مسافرتی برای این دسته از افراد ارسال نشود این ارسال پیامک بخشی از اطلاع رسانی میباشد.

بخش دیگر آن اعلام تاخیر پرواز ویا لغو آن برای مسافرانی که بلیط را تهیه کرده اند و آژانس های مسافرتی موظف به اعلام این قبیل خبرها میباشند که در همین جا ارسال پیامک خدماتی میتواند تاثیر پذیری خود را نشان دهد.



 ارسال پیامک مناسبت برای مشتریان


ارسال پیامک مناسبت


همانطور که در سال های اخیر حفظ و نگهداری مشتریان قدیمی اهمیت بالا تری نسبت به جذب مشتریان جدید پیدا کرده آژانس های هوایی نیز میتوانند با استفاده از امکانات ارسال پیامک مناسبت برای مشتریان دائم خود ، پیامک تبریک تولد و یا برای فروش بیشتر پیامک هایی مبنی بر آفرهای ویژه در روز پدر و یا مادر ارسال کنند.

برای نمونه


دوست عزیز روز شما مبارک. با رسیدن روز پدر تخفیفات ویژه ای برایتان درنظر گرفته ایم برای اطلاع بیشتر از تخفیفات  با آژانس هواپیمایی ... تماس بگیرید.



درج لینک خرید در پیامک خدماتی


ارسال پیامک با لینک


زمانیکه پنل پیامک با خط خدماتی خریداری میکنید ، میتوانید برای مشتریان خود که از خریدشان مطئن هستید در متن پیامک آنها لینک خرید سفر را درج کنید تا در زمان صرفه جویی کرده و همچنین در کارتان حرفه ای تر عمل کنید.