تقریبا تمامی سایت ها برای ساخت حساب کاربری اطلاعاتی از شما درخواست میکنند ، سامانه پیام کوتاه نیز یکی از سایت هایی می باشد که برای ورود و استفاده از هر گونه خدمات پیامکی ، نیاز است تا اطلاعاتی جهت ثبت نام به سامانه ارائه دهید. من در این مقاله تصمیم گرفتم که از چگونگی ارائه مجوز و اطلاعات برای خرید پنل اس ام اس مطلبی در اختیارتان بگذارم.


در عصری که در آن زندگی میکنیم بیشتر کارها با اینترنت انجام میشود بطوری که اگر اینترنت نباشد نه تنها مشاغل بلکه کل دنیا با مشکل بزرگی مواجه میشود. همین علت همه گیر شدن استفاده از اینترنت باعث شد که بیشتر کسب و کارها تبلیغات فیزیکی خود را  مثل تراکت یا روزنامه به تبلیغات مجازی و اینترنتی تغییر دهند چرا که سود بیشتری از آن حاصل میشود.
 



ایجاد کمپین تبلیغاتی با پنل پیامک




درسته که استفاده از تبلیغات اینترنتی سود بیشتری برای کسب و کارها به همراه داشته و دارد ، اما برای اینکه بتوانید بازاریابی اصولی و کمپین تبلیغاتی مؤثر برای رشد برند خود راه اندازی کنید میتوانید از روش های دائمی برای نگهداری مشتریان فعلی و جذب مشتریان جدید ، مثل سامانه پیامکی بهره بگیرید.


همه کسب و کارها برای اینکه بتوانند از مزایا و خدمات سامانه پیامکی استفاده کنند باید اطلاعات حقوقی خود را در اختیار سامانه مربوطه قراردهند که در ادامه ، توضیحات لازم برای چگونگی ارائه این مجوزها از کسب و کارها به سامانه پیام کوتاه ریلکس را به حضورتان اعلام میکنم.




 مجوزهای لازم برای دریافت پنل اس ام اس



مجوزهایی که برای دریافت پنل پیامک برای کسب و کارها لازم است



از آنجا که این پنل برای کسب و کار فعال میشود و نام شرکت ، موسسه ، سازمان ، فروشگاه و یا هر مشاغلی که با شخص حقوقی در قرارداد مربوطه ذکر میشود ، می بایست یک نماینده قانونی مانند مدیر عامل یا شخص معتمد شرکت علاوه بر بارگذاری تصویر کارت ملی و شناسنامه اطلاعات شخصی خود را نیز در فرم اطلاعات داخل سامانه تکمیل کند.


علاوه بر اطلاعات نماینده قانونی شرکت بارگذاری تمامی مدارک شرکتی در سامانه ریلکس الزامی می باشد.

روزنامه رسمی

اساسنامه

آگهی آخرین تغییرات



ارسال پیامک مناسبت برای مشتریان




در مواردی ممکن است فردی پنل اس ام اس را تنها برای فعالیت خرد ،مانند اعلام آفرهای ویژه به مشتریان ، ارسال پیامک تبلیغاتی بصورت محدود نیاز دارد و قصد دارد اطلاعات و پنل پیامک را با اطلاعات حقیقی و شخصی فعال کند که در این صورت نیز اطلاعات زیر را می بایست در فرم اطلاعات داخل سامانه به شکل زیر تکمیل کند.

بارگذاری تصویر شناسنامه

بارگذاری تصویر کارت ملی

عکس احراز هویت شخص

تکمیل کردن تمامی اطلاعات شخصی

لطفا برای وارد کردن اطلاعات در هر سامانه ای دقت لازم را به عمل آورید چرا که با کوچیک ترین اشتباه تایپی یا وارد نکردن اطلاعات باعث گرفتن زمان خود در ارائه سرویس و خدمات خواهید شد.



خرید و فعالسازی شماره پیام کوتاه




مجوز و مدارک هایی که دریافت میشود صرفا جهت ارائه خدمات مانند خرید شماره پیامکی ، تائید ارسال پیامک انبوه مشتریان و جلوگیری از سوء استفاده افراد سودجو می باشد. اگر در ارائه مدارک مشکلی وجود داشته باشد اپراتورهای پیامکی (1000 ، 2000 ، 3000، 5000 و...) درخواست های خرید شماره را رد خواهند کرد و اگر شماره پیامکی وجود نداشته باشد ارسال تبلیغاتی نیز امکان پذیر نیست.

شما میتوانید برای خرید شماره و فعالسازی پنل پیامکی با سامانه پیام کوتاه ریلکس بخش خرید پنل اس ام اس تماس گرفته تا کارشناسان فروش ما راهنمایی های لازم را به خدمتتان برسانند ، پشتیبانی آنلاین ریلکس همیشه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.



خرید پنل پیامک با خط خدماتی





سخن آخر


اگر در زمینه خرید پنل پیامکی تازه کار هستید و به دنبال یک سرویس دائمی برای بازاریابی کسب و کار میگردید ، ابتدا قبل از خرید تحقیقات لازم را در مورد چگونگی ارائه سرویس و خدمات پشتیبانی سامانه که یکی از مهم ترین بخش های مورد نیاز مشتریان میباشد کسب کنید چرا که یک پنل اس ام اس مفید میتواند به حفظ مشتریان شما کمک چشم گیری داشته باشد.