مطمئنا شما هم میدانید که یکی از مهم ترین مکان ها در هر شهر و یا کشوری ، بیمارستان و یا درمانگاه آن می باشد. این مکان ها یکی از ضروری ترین خدمات را به افراد جامعه ارائه میدهند از این رو زمان در بیمارستان ها برای کادر درمانی اهمیت ویژه ای دارد. ارسال پیامک میتواند از هر لحاظ راه ارتباطی ساده و بسیار مفیدی  بین بیماران و درمانگاه برقرار کند.


بالا بردن سطح کیفیت خدمات درمانی در کیلینیک ها ، دندانپزشکی ها ، بیمارستان و درمانگاه شاید کار زمان گیری برای این مراکز بنظر برسد اما تنها با جویا شدن حال بیماران و برقراری ارتباط مستقیم بین بیمار و درمانگاه باعث میشود بیمار برای هر دوره از درمان خود به همان مرکز درمانی مراجعه کند.

می پرسین چطور میتوان این رابطه را ایجاد کرد؟ باید بگویم راحت ترین و سریع ترین راه ارتباطی بین بیماران و بیمارستان ها ارسال پیام کوتاه از طریق سامانه پیامکی است. در ادامه مطلب از کارایی این سامانه برای بیمارستان و درمانگاه توضیحات بیشتری در اختیارتون میزاریم.

کسب درآمد و بالا بردن آن از اصلی ترین موضوع ها در هر شغلی است و برای اینکه بتوانیم در هر تجارتی موفق باشیم لازم است از روش های به روز برای ارائه خدمات استفاده کنیم . درمانگاه و بیمارستان نیز شامل یکی از تجارت هاست و موضوعاتی در این مراکز قابل توجه است که میتوان راهکارهای بسیار ساده برای آنها در نظر گرفت چند نمونه را باهم بررسی میکنیم.



ارسال پیامک برای نوبت ویزیت



تعیین کردن وقت ویزیت


گاهی بیمارستان ها و درمانگاه ها زمان خالی برای پاسخ به تلفن و دادن وقت ویزیت را ندارند و در نتیجه این امر باعث میشود بیماران شما کمی نسبت به خدمات شما دلسرد شوند و به مرکز درمانی دیگری مراجعه کنند.

برای برطرف شدن این موضوع بیمارستان مربوطه میتواند به راحتی با استفاده از سامانه پیام کوتاه ریلکس با گرفتن شماره موبایل بیماران تنها با ارسال پیامک از آنها بخواهند که در صورت درخواست ویزیت کلمه کلیدی را وارد کنند و حتی برعکس با ارسال پیامک زماندار به بیمارانی که در همان روز وقت قبلی داشتند اس ام اس ارسال کنید که در صورت لغو نوبت عدد 3 را وارد کنید.ارسال اس ام اس به بیماران باعث میشود تا بصورت حضوری به بیمارستان مراجعه نکنند تا از نبودن نوبت ویزیت با خبر شوند و زمان کادر درمانی برای مسائل مهم تری مورد استفاده قرارمی گیرد.



دریافت جواب آزمایش با پیامک


دریافت جواب آزمایش


تقریبا تمامی بیمارستان های بزرگ بخش های آزمایشگاهی نیز دارند و در روز تعداد بسیار چشم گیری تماس از سمت بیماران برای دریافت جواب آزمایش دریافت می کنند این تماس ها هم وقت و هم انرژی پرسنل ها را میگیرد که پیامک برای این موضوع نیز راه حل مناسبی دارد.

یک راه حل بسیار ساده و کارآمد که هم بیماران و هم پرسنل از آن استقبال می کنند ، به کارگیری پنل اس ام اس در این مواقع بسیار نقش مهمی میتواند برای کم کردن حجم کار در بیمارستان ها باشد. تنها کافیست زمانی که بیمار آزمایش خود را انجام داد شماره تلفن همراه آن را دریافت کنید و جواب آزمایش بیمار را برایش پیامک کنید. حتی میتوانید در این زمینه حرفه ای تر عمل کنید برای مثال از بیمار بخواهید برای دریافت جواب آزمایش خود عدد 6 را به سامانه 20005885 پیامک کند.



ارسال پیامک سلامت به بیماران



ارسال پیامک سلامت در هفته


زمانیکه درمانگاه و بیمارستان یک روز خاص را در هفته برای ارسال نکات سلامت و بهداشتی به بیماران خود در نظر بگیرند باعث بالا بردن حس اطمینان در بیمار از مرکز درمانی شما میشود و حتی نام درمانگاه شما برای مدت طولانی در ذهن بیماران باقی خواهد ماند.

در ایامی که بیماری مسری در کشور وجود دارد ارسال پیامک یک روز در هفته برای رعایت نکات بهداشتی میتواند کمک زیادی به کادر درمانی در زمان شیوع بیماری می کند. چرا که هر چه سطح آگاهی بیماران افزایش پیدا کند در نتیجه رعایت نکات بهداشتی بین مردم گسترش داده میشود.



مزایای پنل اس ام اس برای درمانگاه


چکاب و معاینه هر 6 ماه


همه ما برای اینکه در سلامت باشیم و از سلامتی وضعیت جسمی خودمون با خبر باشیم نیاز داریم تا هر 6 ماه یکبار یک چکاب کامل بدیم. با این حال تعدادی از افراد هستند که تا احساس بیماری نکنند به بیمارستان برای آزمایش های سلامتی مراجعه نمیکنند برای این دسته از افراد هم میشه با ارسال پیامک معاینه کامل را یادآوری کرد.

بیمارستان ها میتوانند با استفاده از پنل پیامک ریلکس به بیمارانی که1سال تا 6 ماه پیش چکاب و معاینه کامل شدن پیامکی در سامانه تنظیم کنند که بطور خودکار برای بیمار پیامی مبنی بر آقا و یا خانم محترم باقری شما در تاریخ 1398/08/01 معاینه شده اید جهت دریافت نوبت ویزیت برای چکاب مجدد با شماره 0218856658 تماس بگیرید.



ارسال اس ام اس به پزشکان و کادر درمانی


برقراری ارتباط با کادر درمانی


پیامک یک راه ارتباطی سریع و شخصی است که نه تنها میتواند ارتباط مستقیم بین بیمارستان و بیماران برقرار کند بلکه پزشکان و کادر درمانی میتوانند تا بخش بسیار زیادی از زمان و کار خود صرفه جویی و استفاده بهینه کنند.

ارسال پیامک به پزشکان جهت اطلاع از سمینارها و تغییر شیفت میتواند کمک بسیاری به بیمارستان باشد و مطمئنا هزینه پیامک بسیار مقرون بصرفه تر از تماس تلفنی است. بیمارستان و درمانگاه ها میتوانند تنها با ارسال پیامک به کادر درمانی خبرهای بسیار ضروری را آنی به دست آنها برسانند و حتی در ایام تولد پرسنل برای آنها پیام تبریک ارسال کنند.



پنل پیامک مخصوص دندانپزشکی ها


در نظر گرفتن تخفیفات ویژه


در برخی کیلینیک و دندانپزشکی ها مردم برای انتخاب مرکزی که میخواهند از آنجا خدمات دریافت کنند منتظر کوچک ترین تخفیفات هستند به همین خاطر باید یک ابتکار جدید و یک تخفیف ویژه ای برای بیماران در نظر بگیرید تا افراد با خیال راحت برای درمان و انجام فعالیت های زیبایی و درمانی به کیلینیک شما مراجعه کنند.

زمانیکه تجارت خود را با تبلیغات مؤثر رشد میدهید میتوانید این اطمینان را داشته باشید که پاسخ مثبتی از آن دریافت خواهید کرد با سامانه پیام کوتاه ریلکس از ابزار قدرتمند و به روز استفاده کنید و از تمامی ماژول های آن نسبت به نوع نیاز خود بهره مند شوید.