بازاریابی و تشکیل کمپین تبلیغاتی برای هر کسب و کاری که میخواهد نفوذ بیشتری در بازار هدف خود داشته باشد لازم است استارت آپ های موفق برای اینکه نسبت به رقبای خود فروش بهتری در بازار داشته باشند می بایست از بهترین راه تبلیغات مثل سامانه پیامک استفاده کنند ، منتهی چگونگی استفاده از این شیوه تبلیغات برای استارت آپ های موفق بسیار متفاوت است.




مزیت پیامک برای استارت آپ ها



امروز من قصد دارم تا مطلبی درباره اینکه استارت آپ های موفق چطور از سامانه های پیامکی استفاده میکنند براتون به اشتراک بزارم. حتی این مطلب برای تمامی مشاغلی که قصد دارن نام تجاری خودشون رو به بازار هدف معرفی کنند  نیز بسیار مفید هست و پیشنهاد میکنم اگر به دنبال خرید پنل پیامکی هستید این مطلب رو تنها در 5 دقیقه مطالعه کنید.



ارزیابی پنل پیامک قبل از خرید



ارزیابی پنل پیامک قبل از خرید آن


زمانیکه قرار است بصورت دائمی از یک سامانه پیام کوتاه برای بازاریابی و کمپین تبلیغاتی خود استفاده کنید باید این را در نظر بگیرید که سرمایه ای که برای تبلیغات در آن سامانه پرداخت می کنید بازخوردی دارد یا خیر؟ اصلا چه سامانه ای مورد اعتماد است؟

استارت آپ ها برای اینکه در فروش محصولات خود موفق باشند نیاز دارند که قبل از تهیه هر خدمات تبلیغاتی آن را مورد ارزیابی قرار دهند. سامانه پیامکی باید چند ویژگی داشته باشد تا با خیال راحت به آن اعتماد کرد. استارت آپ های موفق قبل از خرید تحقیقات لازم را در مورد سامانه مربوطه انجام داده و سپس از کاربردهایش بسته به نوع نیاز در کار استفاده میکند.




فعالسازی پنل اس ام اس با خط خدماتی


تشکیل دادن گروه


یکی از اساسی ترین مسائل در بازاریابی و هر نوع تبلیغات پیامکی این است که شما بتوانید مشتریان قدیمی خود را حفظ کرده و مشتریان جدیدی برای کسب و کار خود جذب کنید.

استارت آپ های موفق میدانند که لیست دفترچه تلفن در پنل اس ام اس حکم گروه را برایشان دارد و هر متنی از پیامک را مختص به گروه خاص خود ارسال می کنند به فرض برای مشتریان دائم خود آفرهای ویژه ای نسبت به مشتریان جدید در نظر میگیرند و یا  تخفیفات بیشتری در خریدهای بعدی آنها در نظر میگیرند.


بهترین پنل اس ام اس برای کسب و کار



دقت در نوع کارایی پنل پیامک


شاید افراد معمولی قبل از خرید پنل پیامکی مورد نظر خود به کارایی آن کمتر اهمیت بدهند و صرفا به جنبه استفاده از آن برای بازاریابی توجه کنند.

اما شما چه جزوء استارت آپ ها باشید چه کسب و کار کوچک و  بزرگ ، باید به این مسئله دقت داشته باشید که کارایی آسان یک سامانه پیام کوتاه میتواند شما را در انجام کارها جلو بیایندازد و یا برعکس. به همین خاطر است که استارت آپ های موفق قبل از استفاده هر پنل اس ام اسی کارایی آن را در دمو پنل مورد بررسی قرار میدهند تا بتوانند در کمترین زمان استفاده بهینه ای از خدمات پیامکی داشته باشند.



برقراری ارتباط با مشتریان با پیامک



برقراری ارتباط با مشتریان


برای اینکه استارت آپ ها موفقیت در کسب و کار خود ایجاد کنند از ابزارهای تبلیغاتی مثل اس ام اس استفاده می کنند. اما ارسال پیام کوتاه تنها بخشی از تبلیغات آنهاست باقی موضوع پاسخگویی و مدیریت ارتباط با مشتریان است. استفاده از پیامک برای هر کاری یک برقراری ارتباط دو طرفه ایجاد میکند. پس از ارسال پیامک باید منتظر پاسخ پیامک از طرف مشتریان نیز باشید. استارت آپ های موفق پنل پیامکی را به نحوه ای انتخاب میکنند که سرویس سریعتری نسبت به سایرین برای پاسخگویی به مشتریان را داشته باشد.


متن پیامک و رساندن مفهوم دقیق آن


قبل از ارسال هر نوع پیامک تبلیغاتی ابتدا می بایست متن آن را بصورتی طراحی کرد که در ثانیه های اول پس از رسیدن پیام به مخاطب خوانده شود. استارت آپ های موفق برای اینکه استفاده کاملا بهینه ای از تبلیغات خود داشته باشند زمان خود را برای طراحی متن پیامک و رساندن دقیق مفهوم آن به مخاطب هایشان میگذارند.




تبلیغات پیامکی استارت آپ ها


استارت آپ ها در چه زمینه هایی از خدمات پیامکی استفاده میکنند؟


در هر زمینه ای استارت آپ ها میتوانند از خدمات پیامکی استفاده های ویژه خود را داشته باشند اما اصلی ترین مسائل دعوت به همایش ها و کنفرانس ها که در زمان های خاصی در کشور برگزار میشود میتوان اشاره کرد تا تبلیغات در مورد معرفی برند ها ، معرفی کسب و کارهای جدید و دادن ایده به آنها.




معرفی ویژگی های پنل پیامک


سخن آخر



استارت آپ های عزیز با خیالی راحت از داشتن به روز ترین بانک شماره مشتریان ، قدرتمند ترین ابزار های بازار در حوزه خدمات پیامکی را با فعالسازی پنل اس ام اس ریلکس امتحان کنید و به کسب و کار خود اعتبار دهید . با خرید پنل پیامکی به همراه خط خدماتی به قلب بازار هدف بگیرید و بازخورد مفیدی را از تبلیغات خود تجربه کنید شرکت ریلکس با معتبر ترین خدمات پیام کوتاه در خدمت شماست.