استفاده از پیامک و کاربردهای آن به هر کسب و کاری این امکان را میدهد تا علاوه بر بازاریابی هدفمند خدمات پس از فروش ویژه ای را به مشتریان خود ارائه دهد کارخانه  ها نیز  برای جذب مشتری و به روز بودن در بازار  میتوانند از این کاربرد استفاده های خاص خود را داشته باشند.



کارخانه ها برای بستن بیشتر قرار داد با مشتریان نیاز به تبلیغات دارند تا فروش بیشتری برای محصولات داشته باشند درست همینجاست که ارسال پیامک تبلیغاتی برای کارخانه ها اهمیت خود را نشان میدهد من در این مطب قصد دارم از چند لحاظ کاربرد پنل پیامک را برای کارخانه ها در اختیار شما قرار دهم .




کاربرد پنل پیامک از لحاظ بازاریابی


از لحاظ بازاریابی


بیشتر کارخانه ها برای بازاریابی می بایست هزینه هایی را درنظر بگیرند تا بصورت هدفمندانه با روش صحیح علاوه بر  جذب مشتری ، به حفظ مشتریان و افزایش سرمایه کمک کند.

سامانه پیام کوتاه میتواند در تمام این زمینه ها برای شما کمک بزرگی باشد. هزینه ای که شما برای تبلیغات پیامکی درنظر میگیرید خیلی مقرون بصرفه تر از هر تبلیغات موجود در بازار میباشد به علاوه آمار نشان داده 90% افراد در ثانیه های اول پیامک ارسال شده به تلفن همراه خود را نگاه میکنند این موضوع به معناست که شما شانس بیشتری برای دیده شدن نسبت به سایر تبلیغات خواهید داشت.



استفاده از پنل اس ام اس برای خدمات پس از فروش



از نظر پشتیبانی و خدمات پس از فروش


یکی از مهم ترین موضوعات در تولید و توزیع هر محصولی خدمات پس از فروش آن محصول میباشد چرا که این پشتیبانی از محصول است که میتواند مشتریان فعلی را وفادار نگهدارد تا همچنان از کارخانه شما خرید انجام دهند.

خصوصیات پنل پیامک تنها به ارسال و دریافت پیامک متنهی نمیشود بلکه شما میتوانید برای مدیریت ارتباط با مشتریان کارخانه خود از اتصال CRM به پنل اس ام اس از طریق وب سرویس استفاده کنید تا پیامک شما بصورت خودکار به مشتریان ارسال شود.


به روز بودن نحوه تبلیغات


این روزها بیشتر کسب و کارها نحوه تبلیغات خود را از فیزیکی به تبلیغات آنلاین و ارسال پیام کوتاه تغییر داده اند

چرا که این روزها کمتر کسی به تراکت و تبلیغات روزنامه توجه میکند و اگر به روز بودن انتخاب کارخانه شما نباشد برای تبلیغات زیان غیر قابل بازگشت را به همراه خواهید داشت.




ارسال  پیامک مناسبت برای مشتریان



استفاده از پیامک مناسبت


با اینکه کارخانه ها مشتری های مثل شرکت ها دارند و تمامی آنها بر طبق قرارداد همکاری میکنند اما شما میتوانید برای حفظ و نگهداری مشتریان فعلی خود که بیشترین سود کارخانه را از خرید آنها حاصل میشود به شخصی که قرارداد فی مابین کارخانه و مدیر یت آن شرکت صورت گرفته پیامک تبریک برای روزهای خاص برایشان ارسال کنید.

همچنین یکی از خاصیت پنل اس ام اس در ذخیره کردن و ارسال خودکار پیامک میباشد به این صورت که شما کافیست نام شخص گیرنده ، متن پیامک و تاریخ مورد نظر را در پنل پیامک درج کنید که در نهایت خود سیستم به شکل خودکار در روز در نظر گرفته شده پیامک را ارسال خواهد کرد.



خرید پنل اس ام اس به همراه خط خدماتی


داشتن شماره پیامک اختصاصی


شماره پیامک یا همان شماره اختصاصی یکی از موثر ترین راه ها برای جذب مشتری است چرا که شما هر چقدر شماره اختصاصی خود را رند تر و کوتاه تر باشد به نام برند تجاری خود اعتبار خواهید داد و همچنین پیامک ارسالی شما بیشتر از سایر پیامک ها مورد بازدید قرار میگیرد.

شاید سوال برایتان پیش بیاید که شماره اختصاصی چیست؟


شماره اختصاصی به شماره ای که شما از آن برای ارسال پیامک در پنل اس ام اس استفاده میکنید گفته میشود. برای توضیح بهتر ، شما تلفن همراه را درنظر بگیرید که اگر سیم کارت داخل آن نباشد مطمئنا برای ارسال پیامک و هر نوع برقراری ارتباط قابل استفاده نیست .

پنل پیامک هم به همین شکل است بدون شماره اختصاصی شما قادر به ارسال پیامک نخواهید بود. برای همین بهتر است  شماره اختصاصی کوتاه و رند برای تبلیغات پیامکی کارخانه خود در نظر بگیرید.



ارسال پیامک برای مشتری مداری


ارسال پیامک بعد از بستن هر قرارداد


کارخانه ها میتوانند از روش مشتری مداری ارسال پیامک استفاده کنند و پس از بستن هر قرار داد برای آشنایی مشتریان و تشکر از آنها برای انتخاب محصولات شما ، پیامکی ارسال کنید مبنی بر اینکه از شروع همکاری با شما بسیار خرسندیم .



ارسال پیامک به کارگرهای کارخانه

ارسال پیامک به کارگرها و پرسنل


علاوه بر  ارسال پیامک برای مشتریان و تبلیغات گاهی اوقات کارهای پر اهمیت در کارخانه وجود دارد که سریعا باید انجام شود و تنها ارسال پیامک یک راه ارتباطی شخصی میباشد که در این موضوع به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید کنترل بیشتری بر روی کارکنان خود داشته باشید.

مدیریت کارخانه میتواند با ارسال پیامک تکلیف کارگرها را در روز برای آنها پیامک کند بدون هدر رفتن زمان و یا اتلاف انرژی ، دیگر مواردی که میتوانید از ارسال پیامک با پنل پیام کوتاه انجام دهید ارسال پیامک به پرسنل دفتر اداری کارخانه است تا در صورت انجام کارهای ضروری تر آنها را در الویت کارها قرار دهند.



خرید پنل پیامک برای کارخانه ها


سخن آخر


پیامک برای هر کسب و کاری راهکارهای خاص خود را دارد بازاریابی هدفمند ، حفظ و نگهداری مشتریان قدیمی ، مشتری مداری ، ارسال پیامک مناسبت و... تمامی این ابزار ها تنها بخشی از چندین ویژگی های پنل اس ام اس ریلکس میباشد شما با فعالسازی پنل پیامک ریلکس میتوانید از پشتیبانی و سرویس های داخل سامانه استفاده لازم را نسبت به نوع کسب و کار خود ببرید.