زندگی پایدار یعنی همگام سازی با طبیعت مهم ترین جنبه ای که برای ما انسان ها وجود داره تلاش کردن برای حفظ و پاکیزگی محیط زیست است چرا که اگر محیط زیست آلوده شود زندگی ما انسان ها نیز به خطر می افتد نسبت به همین موضوع در این مقاله تصمیم دارم که به تاثیر ارسال پیامک بر روی محیط زیست بپردازم.




ارسال کردن پیامک مساوی با قطع نشدن درختان


ارسال کردن پیامک مساوی با قطع نشدن درختان


درختان هوای تازه را برای نفس کشیدن به ما هدیه میدهند پس می بایست با دقت بیشتری از کاغذ برای انجام کارهایمان استفاده کنیم با ارسال کردن پیامک میتوانیم تاثیر بسیاری در صرفه جویی در مصرف کاغذ داشته باشیم و با این کار مانع قطع بی رویه درختان محیط زیستمان شویم. ارسال پیامک نقش بسیار بزرگی در این عرضه ایفا کرده در ادامه چندین مورد آن را در اختیار شما قرار میدهم.


استفاده از پیامک به جای فیش های آب ، برق و گاز


با وجود ارسال پیامک نیازی به استفاده از کاغذ که لطمه بزرگی به طبیعت میزند نیست به همین خاطر پیامک حتی در اطلاع رسانی مردم از هزینه قبض برق ، آب و گاز که تمامی این موارد قبلا با فیش های کاغذی به هر خانه ای فرستاده میشد کارآمد بوده و باعث سرعت دادن به همه کارهای اداری شده است . اگر بخواهیم مصرف کاغذ را برای ارائه قبض به هر خانه ای در نظر بگیریم بی نهایت خواهد بود این موضوع بدین معناست که ارسال پیام کوتاه با پنل پیامک کاربرد بسیار بزرگی در محیط زیست ما داشته و دارد.



استفاده از پیامک برای رزرو بلیط سینما


ارسال پیامک برای رزرو صندلی سینما


حتما شماهم برای خرید بلیط  سینما و یا تئاتر بصورت آنلاین صندلی رزرو کرده اید ، اگر متوجه شده باشید شماره صندلی برایتان از طریق اس ام اس ارسال خواهد شد و با این مورد نیز یکی دیگر از مزایای ارسال پیامک برای حفظ و نگهداری محیط زیست میباشد.

استفاده از تبلیغات پیامکی به جای تراکت کاغذی


شاید قبلا بیشتر شاهد پخش کردن تراکت های تبلیغاتی در سطح شهر بودیم که علاوه بر اضافه کردن زباله در شهر تاثیر چندانی هم برای افزایش فروش و بازاریابی نداشت اما چه اتفاقی باعث شد که  کسب و کارها از پخش تراکت منصرف شدن ؟



مزایای تبلیغات پیامکی با پنل اس ام اس



جواب ارسال پیام کوتاه با پنل پیامکی است به این خاطر که ارسال پیامک هزینه کمتری دارد و علاوه بر اینکه بازخورد بیشتری برای فروش و بازاریابی دارد شهرمان بخاطر کمتر شدن این تراکت ها تمیز تر خواهد بود و با چاپ بیهوده مقداری بسیار زیادی از این کاغذ ها درختان محیط زیستمان را از دست نخواهیم داد.

استفاده مدارس و دانشگاه ها از پیامک


پیامک در خیلی از موارد به سازمان ها ، مدارس و دانشگاه ها کمک کرده ، همانطور که میدانید قبلا برای احضار کردن اولیا به مدارس و یا درخواست های پرداخت شهریه دانشگاه ها از طریق نامه استفاده میشد اما با وارد شدن پیامک در این حوزه ها باعث شده از راه ارتباطی مستقیم استفاده شود و کاغذ کمتری برای احضار و درخواست ها رد و بدل شود که این موضوع بازم به کمتر شدن زباله و استفاده نکردن از کاغذ منتهی میشود.



استفاده از ماژول ارسال پیامک مناسبت



حذف کارت پستال های تبریک مناسبت ها


پیش از ورود ارسال پیامک با سامانه پیام کوتاه تمامی شرکت ها ، کسب و کارها برای همکاران و افرادی که با آنها در یک حوزه فعالیت داشتند در مناسبت هایی مثل ایام نوروز و حتی تبریک تولد جهت ادای احترام کارت پستال رسمی و یا غیر رسمی به یکدیگر ارسال میکردند که این مسئله علاوه بر زمانبر بودن آن باعث میشد کاغذ های زیادی فقط برای چند خط تبریک مصرف شود.

با استفاده از ماژول ارسال پیامک مناسبت نه تنها کارت پستال ها از میان رفت بلکه ماژول پیامک مناسبت جوری طراحی شده که بصورت خودکار پیامک های تبریک را ارسال خواهد کرد یک مسئله مهمی دیگری که وجود دارد این است که شاید شما فراموش کنید که کارت پستال را ارسال کنید اما با استفاده از پیامک مناسبت این دغدغه نیز برای شرکت ها حل خواهد شد.



خرید پنل پیامک با خط خدماتی



نتیجه گیری مطلب


پنل اس ام اس با خدمات ارسال پیام کوتاه باعث شد تا استفاده های بی رویه از کاغذ حذف شود و همانطور که میدانید استفاده زیاد از کاغذ بیشترین صدمه را با طبیعت و محیط زیست وارد میکند در هر صورت اگر قبل از انجام هر کاری که باعث شود طبیعتی که در آن زندگی میکنیم صدمه ای برسد میتوانیم با راهکارهای ساده و کم هزینه از لطمه زدن به محیط زیست جلوگیری کنیم.