وقتی حرف از آموزش و برگزاری کلاس های زبان میشود مسئولین آموزشگاه ها برای پر شدن ظرفیت این کلاس ها علاوه بر گذاشتن انرژی هزینه های زیادی را برای تبلیغات پرداخت میکنند از جلمه این تبلیغات پخش تراکت ها ، استفاده از ایمیل مارکتینگ ، تبلیغات در صفحه های مجازی که میتوان گفت به نسبت تاثیر گذار است اما نمیتوان به این روش ها بصورت طولانی مدت تکیه کرد. در این مقاله با من همراه باشید تا خاصیت ارسال پیامک برای آموزشگاه های زبان را بررسی کنیم.



انتخاب درست از روش های تبلیغاتی


شاید روزهای قبل خیلی بیشتر شاهد پخش تراکت های تبلیغاتی بودیم که بی تعارف بیشتر این تراکت ها حتی خوانده نشده تبدیل به زباله میشدن ، سالانه درخت های زیادی برای تولید کاغذ قطع میشه که این موضوع باعث لطمه زدن به محیط زیست ما شده ، برای همین بهتر است از روش هایی برای تبلیغات استفاده کنیم که از قبل همه جوانب آن را در نظر گرفته باشیم . خب با این حساب چه روشی از تبلیغات میتواند بازخورد بیشتری ، سوا از کارآمد بودن آن در کسب کار داشته باشد که به محیط زیست ما نیز صدمه نزند؟



بازاریابی پیامکی برای آموزشگاه زبان




ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی یکی از ابزارهای است که پس از ورود آن به بازار کمک بسیاری به حفظ محیط زیست از هر لحاظی کرده. شما مدیر محترم مجموعه میتوانید در ابتدا برای جذب شاگرد بیشتر سامانه پیامکی خریداری کرده که با استفاده از ویژگی و ابزارهای مختلف آن بصورت طولانی مدت ، بسته به نوع نیاز آموزشگاه پیامک ارسال کنید که در ادامه درباره این ابزارها صحبت خواهیم کرد.


افراد را از وجود آموزشگاه زبان مطلع کنید


همیشه محل کسب و کار ما در معرض دید همگان قرار ندارد ، برای همین باید راه حلی در نظر گرفت که افراد را از وجود آموزشگاه زبانی که در نزدیکی محل کار و زندگی آنها راه اندازی کرده اید با خبر کنید.

 بطور مثال اگر شخصی به یادگیری زبان اسپانیایی علاقه داشته باشد و بداند که آموزشگاه زبان شما در نزدیکی محل کار آن قرار دارد مطمئناٌ برای ثبت نام ، آموزشگاه زبان شما را انتخاب میکند. ولی چه راه حلی میتواند به ما این اطمینان را بدهد که محل آموزشگاه را به اطلاع  تمامی احالی آن منطقه برساند؟




فعالسازی پنل پیامک با خط خدماتی



مدیریت آموزشگاه های زبان میتوانند از طریق ماژول ارسال پیام کوتاه بصورت منطقه ای اقدام کنند و افراد را از وجود آموزشگاه زبان که به تازگی تاسیس کرده اند را به تمامی احالی آن محل با خبر کنند.

برای مثال


آموزشگاه زبان پارسه در چند قدمی شما  شروع به تدریس زبان های خارجه کرده ، منتظر حضور گرمتان هستیم.


طرز نوشتاری متن پیامک


زمانیکه شما تصمیم میگیرید برای جذب شاگرد آموزشگاه زبان از بازاریابی پیامکی کمک بگیرید اولین نکته حائز اهمیت متن ارسالی هست که برای افراد ارسال میکنید.

شاید برای یک دسته از افراد چندان مهم نباشد که از چه متنی برای معرفی خدمات خود استفاده میکنند ، اما ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی تنها بخشی از تبلیغات است ، بیشتر توجه مردم به طرز نوشتاری متن  پیام جلب میشود ، چرا که  اگر متن شما جلب توجه کند مطمئناٌ از خدماتی که ارائه میدهید بازخورد قابل توجه تری خواهید داشت.


آموزشگاه های زبان بیشتر از هر ارائه دهنده خدمات می بایست به چگونگی طرز نوشتاری متن پیامک دقت داشته باشند. متن پیامک آموزشگاه باید توضیحات را بصورت کلی و مختصر باشد تا افرادی که قصد ثبت نام در این کلاس ها را دارند در کمترین زمان متوجه چگونگی برگزار ی کلاسها شوند. برای یادگیری بهتر میتوانید مطلبی را که در خصوص نحوه ساختن و نوع نگارش اس ام اس تبلیغاتی که از قبل برای شما آماده کرده ایم کمک بگیرید.




ارسال پیامک یادآوری برای شاگردان


ارسال پیامک یادآوری برای شاگردان



گاهی اوقات شاگردان زمان تمدید ثبت نام خود را فراموش میکنند و یا به علت مشغله های روزانه برای پرداخت شهریه ها نیاز به یادآوری دارند ، در این جور مواقع مدیریت آموزشگاه ها قبلا از طریق برقراری تماس تلفنی این مسائل را پیگیری می کردند و زمان زیادی را برای صرف این قبیل اطلاع رسانی ها از دست میدادند. همانطور که میدانید کم کردن هزینه ها از دغدغه های همه مشاغل میباشد خب بنظر شما چه راهکاری برای کاهش هزینه و زمان موثر است؟



مدیرت محترم آموزشگاه برای کنترل بر تمامی موارد از جلمه هزینه برای برقراری ارتباط با شاگردان قدیمی و جدید میتوانید با فعالسازی پنل پیامک برای آموزشگاه به همراه خط خدماتی ، برای تمامی شاگردان از طریق ماژول زماندار پیامک اطلاع رسانی بفرستید که با یک تیر چند هدف را نشانه میگیرید.

 1  صرفه جویی در هزینه ، چرا که مطمئنا ارسال یک پیامک خیلی مقرون بصرفه تر از تماس تلفنی میباشد.

 2  صرفه جویی در زمان ، با تنها یک کیلیک میتوانید در عرض چند ثانیه بیش از 100 پیامک جهت یادآوری به شاگردان ارسال کنید.

 3  برقراری ارتباط سریع و دو طرفه بین آموزشگاه و شاگردان

 4   استفاده از خدمات به روزتر نسبت به سایر آموزشگاه ها



ایجاد صندوق انتقادات و پیشنهادات با پیامک



ایجاد صندوق انتقادات و پیشنهادات با پیامک


مدیریت محترم آموزشگاه ها باید همیشه به یاد داشته باشید رضایت شاگردان از برگزاری کلاس و یا اطلاع داشتن از چگونگی سطح آموزش به زبان آموزان یک امر حیاطی برای آموزشگاه زبان شما به حساب می آید ، چرا که اگر موضوعی بیش از حد نادیده گرفته شود تبدیل به مشکل حل نشدنی خواهد شد. نظرسنجی یک راه حل مفید و سودآور است چرا که جلوی زیان های غیر قابل پیش بینی را میگیرد.

برای اینکه در این مورد نیز راه حل اساسی داشته باشید میتوانید تنها در چند دقیقه پس از خرید سامانه پیامک برای آموزشگاه زبان خود با استفاده از ماژول نظرسنجی شاگردان را به نظرسنجی دعوت کنید.
 

برای نمونه


زبان آموز عزیز لطفا عدد مورد نظر خود را در خصوص کیفیت کلاس زبان فرانسوی با ما در میان بگذارید.

گزینه ها

1 خوب
2 متوسط
3 ضعیف


ارسال پیامک مناسبت با پنل اس ام اس



برای فرآهم کردن یک مجموعه با محیطی کاملا گرم و صمیمانه ابتدا می بایست در روز ها و ایام مهم از شاگردان خود غافل نشوید ایام مهمی در طول سال وجود دارند که شما میتوانید با یک تبریک ساده حس خوبی از مجموعه به شاگردین هدیه بدهید.

مدیر آموزشگاه میتواند به راحتی برای شاگردان خود پیام تبریک بفرستند و از طریق ماژول پیامک مناسبت سامانه پیامکی آموزشگاه تولد و مناسبت های مهم را به آنها تبریک بگویند.



ارسال پیامک مناسبت با پنل پیامک


حرف آخر


مسئولین آموزشگاه های زبان برای استفاده از هر نوع روش بازاریابی ابتدا می بایست برنامه ای درنظر بگیرید تا بتوانید بصورت دائم و گسترده تبلیغات خاص خود را داشته باشید. اگر قصد بازاریابی پیامکی را دارید می بایست خیلی برنامه ریزی شده برای تبلیغات و اعلام خدمات خود پیش بروید مثلا در هفته 3 روز را درنظر گرفته و در ساعت مشخص پیامک های تبلیغاتی خود را ارسال کنید این نظم به شما کمک میکند تا نظر مخاطبان بیشتری به شما جلب شود و در نهایت سود بیشتری از تبلیغاتی که برای آن هزینه کرده اید دریافت خواهید کرد.