با زیاد شدن ساختمان و برج های بزرگ در شهر ها کم کم دغدغه آپارتمان نشین ها روز به روز افزایش پیدا کرد ، از پرداخت قبض گرفته تا نظافت و امنیت محل سکونت این افراد ، نیاز به یک مدیریت همیشگی و مسئولیت پذیری طولانی مدت پیدا کرده به همین خاطر مدیران ساختمان نقش مهمی رو برای همه آپارتمان نشین ها ایفا می کنند. من در این مطلب قصد دارم تا راهکاری به مدیران ساختمان ارائه بدم که بتوانند با استفاده از پنل پیامک راحت تر از پس این مسئولیت بربیایند.





خرید پنل اس ام اس با خط خدماتی



معرفی پنل اس ام اس برای مدیران ساختمان


در ابتدا میخواهم شما مدیران محترم ساختمان را با خدمات پیام کوتاه بیشتر آشنا کنم . در اصل پنل پیامک یک نرم افزار هست که در فضای اینترنت به شما امکان ارسال پیامک با روش های مختلف را میدهد یعنی شما میتوانید با استفاده از این پنل با روش های متعدد برای ساکنین برج و یا آپارتمانی که مدیریت آن را بعهده دارید بجای نوشتن متن در بیلبرد از پیامک  برای اطلاع رسانی استفاده کنید که در ادامه این روش ها را بصورت تک تک به شما توضیح میدهم.

ارسال پیامک برای یادآوری ها


همیشه پیش آمده که افراد به علت مشغله های کاری پرداخت قبوض و شارژ ساختمان را فراموش میکنند ، خیلی از موارد دیگر مثل هزینه آب و فاضلاب وجود دارد که رفع کردن این مشکلات باید به دست مدیر ساختمان انجام شود.





ارسال پیامک با ماژول زماندار




حالا با این مسئولیت ها بنظر شما چطور میتوان در کمترین زمان به تمامی این هزینه ها رسیدگی کرد و تک تک واحد ها را از مشکلات پیش آمده و پرداخت هزینه ها مطلع کرد؟

در این مواقع ماژول زماندار پیشرفته برای مدیریت ساختمان ها بسیار کارآمد هست ، شما میتوانید با استفاده از این روش ارسال پیامک ، در زمان های مشخص برای واحد های ساختمان پیامک ارسال کنید. بطوری که 30 هر ماه برای آنها پیامک پرداخت شارژ ارسال شود.

برای مثال

 
خانم عبیدی واحد 16 لطفا نسبت به پرداخت مبلغ 60000 ت برای آب و فاضلاب اقدام فرمائید.

                                                                            مدیریت ساختمان فیاض بخش

آقای حسینی واحد 20 لطفا نسبت به پرداخت شارژ ساختمان اقدام فرمائید.

                                              باتشکر مدیریت ساختمان خورشید


ارسال پیامک جداگانه برای هر واحد


خب تا اینجا متوجه شدیم که ارسال پیامک برای همه واحد ها با یک متن امکان پذیر است و مدیریت ساختمان ها میتوانند از این قابلیت برای اطلاع رسانی در زمان مشخص استفاده کنند . اما تنها پرداخت نکردن این هزینه ها نیست در برخی موارد آسانسور به دلیل حمل بار سنگین دچار نقص میشود که علت آن بار سنگین چند واحد بوده و این اتفاق باعث اختلال در رفت و آمد ساکنین آپارتمان شده است.



ارسال پیامک متناظر برای مدیریت ساختمان




در چنین مواقعی چکار می کنید؟ چگونه به واحد هایی که با وجود علامت عدم حمل بار سنگین این تخلفات را انجام دادن هزینه تعمیر آسانسور را بصورت جدی و کتبی درخواست میکنید؟

و یا واحدهایی که هر لحظه میخواهند دلیل خرابی آسانسور و زمان رفع خرابی را بدانند چطور بصورت تک تک و جداگانه توضیح میدهید؟

یک راه حل اساسی در چنین مواقعی برای مدیران ساختمان  وجود دارد که خیال آنها را از پاسخ دادن به تلفن و جواب های تکراری راحت میکند آن هم استفاده از ماژول متناظر است .

با استفاده از ماژول متناظر میتوانید در یک زمان برای هر واحد پیامک متفاوت ارسال کنید. به این شکل که در یک فایل متنی و یا اکسل شماره تماس و متن را وارد کرده و با استفاده از ماژول متناظر پیامک ها را برای تمامی احالی آپارتمان ارسال می کنید.

برای مثال


آقای مخبری واحد 23 شما به علت اسباب کشی از آسانسور استفاده کرده اید لطفا جهت رفع مشکل فنی آسانسور هزینه وارده را تقبل کنید.

                                                                                                                                     برج آلفا – اکبری


ساکنین محترم تا 3 ساعت آینده آسانسور قابل استفاده نخواهد بود. علت خرابی آسانسور حمل بار سنگین بوده . ممنون از شکیبایی شما

                                                                                                                                برج آلفا- اکبری



برگزاری جلسات با نظرسنجی



برای اینکه جلسه ای برگزار بشه می بایست تمامی احالی ساختمان در آن حضور داشته باشند تا از آخرین وضعیت محل زندگی و یا محل کار خود باخبر شوند. اما همیشه همه افراد در یک روز مشخص خانه و یا اداره نیستند پس چطور همه واحد هارو در یک روز خاص جمع کنیم؟



ارسال پیامک نظرسنجی با پنل اس ام اس




ماژول نظرسنجی در این مواقع به کار مدیرهای ساختمان می آید . به این شکل که شما برای احالی ساختمان از طریق پنل پیامک با ماژول نظرسنجی اس ام اس ارسال میکنید تا اگر تمایل  شرکت در جلسه را دارند عدد 1 را وارد کنند.

برای مثال


ساکنین محترم لطفا نسبت به حضور و یا عدم حضورتان برای جلسه در تاریخ 16/09عدد مورد نظر را وارد نمائید.

1 موافقم

2 مخالفم


به این صورت شما مدیران میتوانید با درصد مخالف و یا موافق ها جلسه ساختمان را برگزار و یا کنسل کنید. و پس از رسیدن به نظر قطعی پیامک اطلاع رسانی طبق نظرسنجی ارسال نمائید.

برای مثال


ساکنین محترم تاریخ جلسه ساختمان طبق نظر شما در 20/09 ساعت  17برگزار میشود.


چرا باید از پنل پیامک برای مدیریت ساختمان استفاده کنیم؟


نظم یکی از اساسی ترین شرط ها برای یک مدیریت بی نقص است. شما زمانیکه با پنل اس ام اس کارهای مدیریت را پیش میبرید بعد از چند روز متوجه برقراری نظم در امور ساختمان خواهید شد ، همچنین از دست دادن زمان باعث به تعویق انداختن کارها از یک روز به روز دیگر میشود که این دو دلیل بخش بزرگی از فعالیت یک مدیر ساختمان است. از آن گذشته تمامی احالی ساختمان خیلی جدی تر با اخطار های شما برخورد خواهند کرد که این مسئله ، به کارهای شما بیشتر از همیشه سرعت میدهد.