اینکه همیشه دنبال یک راه حل اساسی برای دیده شدن کسب و کارمان باشیم ، شاید تا حدودی منطقی باشد اما در نهایت باید یک تصمیم اساسی برای بازاریابی دائمی برند خود بگیریم . عزیزانی که به تازگی سرمایه خود را تبدیل به راه اندازی برندی برای راه درآمد کرده اند مطمئنا بوجه کافی برای تبلیغات پر هزینه مثل تلویزیون و بیلبوردها را  ندارند به شما پیشنهاد میکنم اگر دنبال یک راه حل درست برای ساخت برند خود میگردید در این مقاله با من همراه باشید.


اصول بازاریابی با ارسال پیامک تبلیغاتی


در قدم اول برای هر نوع تبلیغاتی که تصمیم دارید روی آنها برای رشد برندتان برنامه ریزی کنید تحقیق کنید و روش بازاریابی اصولی آن را پیش ببرید ، چرا که اولین هزینه ها تا زمان جذب مشتری و اعتماد آنها به برند شما بازگشت چندانی نخواهد داشت ، پس باید یک روش تبلیغاتی درنظر بگیرید تا

1 بصورت مستقیم برای افراد تبلیغاتتان را نمایش دهد.

2 از نظر اقتصادی هزینه زیادی از دست ندهید.

3 یک راه ارتباطی بین شما و مشتریان ایجاد کند.

صادقانه بگویم ارسال پیامک تبلیغاتی از طریق سامانه پیامکی تمامی این موارد را در زمان شروع فعالیت شما داراست . ولی به شکل کاملاٌ اصولی و برنامه ریزی شده باید از این روش بازاریابی استفاده کرد.




اصول بازاریابی با پنل پیامک




بیشتر مردم دله خوشی از پیامک های تبلیغاتی ندارند و شاید برای شما هم پیش آمده باشد که از یک شماره پیامکی چندین بار برایتان در طول روز پیامک تبلیغاتی ارسال شده باشد. خب ، این همان اصول و بازاریابی هست که در اول متن به آن تاکید کردم.

استفاده از خدمات پیامکی کار پیچیده ای نیست اما بسیاری از افراد برای اینکه اصول بازاریابی و استفاده از پنل اس ام اس را آموزش ندیده اند نمیتوانند به درستی از این خدمات استفاده کنند و نه تنها مشتری برای آنها حاصل نمیشود بلکه پیامک های آنها به لیست سیاه گوشی افراد منتقل میشوند.

منظور من از آموزش این نیست که شما زمان زیادی را صرف چگونگی ارسال پیامک از طریق پنل اس ام اس بکنید بلکه مشتاقانه میخواهم اطلاعاتی در اختیار شما قرار بدهم که بتوانید به سادگی از ارسال اس ام اس تبلیغاتی استفاده کنید تا به هدف تبلیغاتی که همان برندسازی و دیده شدن است برسید.




چهارچوب و قواعد ارسال پیامک تبلیغاتی


چندین نکته کلیدی که قبل از ارسال پیامک تبلیغاتی باید به آن توجه کنید این هست که در اولین قدم صرفا برندتان را معرفی کنید و متن بلند بالای برای ارسال پیام خود استفاده نکنید چرا که هر چقدر متن شما کوتاه تر باشد شانستان برای دیده شدن چندین برابر بیشتر است.



ارسال پیامک زماندار با پنل اس ام اس




قدم دوم ، نظم داشتن در زمان ارسال اس ام اس تبلیغاتیست. برای اینکه توجه عموم را به تبلیغات پیامکی خود جلب کنید می بایست در طول هفته 3 روز را درنظر بگیرید به عنوان مثال یکشنبه ، سه شنبه ، پنجشنبه که زمان ارسال شما برای ساعت 14:17 تنظیم شده باشد. در این صورت افرادی که پیامک شما را دریافت میکنند ،  کم کم متوجه این نظم در کسب و کارتان میشوند که همین کار شما ، باعث بالا رفتن حس کنجکاوی افراد راجعبه برند شما شده که در نتیجه برای خرید به جمع مشتریانتان ملحق میشوند.


قدم سوم ، قبل از ارسال پیامک برای برند سازی در مورد منطقه ها و نوع ارسال ها تحقیق و بررسی کنید. میپرسید چگونه؟ به راحتی فقط کافیست چند دقیقه زمان بزارید برای اینکه ببینید کدام ابزار در پنل پیام کوتاه به کارتان می آید. برای نمونه ، با استفاده از ماژول ارسال پیامک بصورت منطقه ای شما میتوانید برای شماره های موبایل موجود در آن منطقه پیامک بفرستید تا از حضور کسب و کار شما در نزدیکی محل زندگی خود باخبر شوند.



خرید پنل اس ام اس به همراه خط خدماتی



قدم چهارم ، در نظر گرفتن تخفیفات برای مشتریان یکی اصلی ترین موضوع ها برای جذب مشتریست. همانطور که در متن بالا گفتم باید نظم را در هر روش از بازاریابی پیامکی برقرار کنید. در فصل های مختلف روز های مشخصی را برای ارسال پیامک تخفیف ها درنظر بگیرید اگر به این روش پیش بروید مشتری های جدیدی پیدا میکنید و افراد متوجه جدی بودن تخفیفات شما خواهند شد. همچنین دیگر مثل باقی پیامک های تبلیغاتی آن را سرسری نمیگیرند.


قدم پنجم ، اگر 4 قدم قبلی را طبق برنامه ای که برایتان توضیح دادم پیش بردید حالا دیگر نوبت مشتری مداری شماست ، به این خاطر که اگر همه موارد را هم پشت سر بگذارید اما اصول مشتری مداری را رعایت نکنید مشتری های خود را از دست خواهید داد. بیشتر درآمد کسب و کارها وابسته به خرید مشتری های ثابت است که در این مورد نیز سامانه پیامک به کمک شما می آید.
برای مثال پس از هر خرید برای مشتریان ثابت خود پیامکی مبنی بر ممنون که از ما خرید می کنید.همچنین با استفاده از ماژول مناسبت میتوانید روز تولد ، ایام نوروز ، میلادها و... برای مشتریان ثابت و جدید خود پیامک بفرستید.


شاید شما تنها یک پیامک برای آنها ارسال کنید اما همین پیام نشان میدهد که شما مشتری های خود را فراموش نکردید و همین موضوع باعث بیشتر شدن حس اعتماد مشتری ها به محل کسب و کارتان شود.





ارسال پیامک تبلیغاتی چه فایده هایی دارد؟



ارسال تبلیغات پیامکی چه فایده هایی دارد؟


شانس دیده شدن بیشتر


اولین فایده ارسال پیامک تبلیغاتی این است که بیشتر مردم در حال حاضر تلفن همراه دارند و هر لحظه آن را چک میکنند به علاوه تحقیقات نشان داده 95% پیامک های تبلیغاتی در لحظه اول خوانده میشوند. خود ما با هر دریافت پیامک ، گوشی همراهمان را چک میکنیم این یعنی داشتن شانس بیشتر برای دیده شدن نسبت به هر روش تبلیغاتی دیگر.



کاهش هزینه با تبلیغات پیامکی



کاهش هزینه ها


شما اگر از هر نوع شیوه تبلیغاتی هم استفاده کنید آن روش نمیتواند بازاریابی ، مشتری مداری ، برقراری نظم در تبلیغات ، تاثیر گذاری و اعلام تخفیفات را یک جا برایتان انجام دهد اگر هم این اتفاق بیفتد هزینه زیادی را باید برای آن پرداخت کنید. اما زمانیکه شما بازاریابی پیامکی را برای تبلیغات برندتان استفاده میکنید با کمترین هزینه بهترین تبلیغات را دارید.


تبلیغات گسترده


ارسال پیام کوتاه با پنل اس ام اس محدودیتی برای تعداد ارسال نخواهد داشت چرا که شما میتوانید برای هر نقطه از کشور پیامک به شکل انبوه استفاده کنید . این روز ها سالانه صد ها نمایشگاه در سراسر کشور برگزار میشود که تمامی این اطلاع رسانی ها با استفاده از ارسال پیامک انبوه به گوش مردم میرسد.




ارسال پیامک تبلیغاتی برای کسب و کار



سرعت در انتقال پیام و صرفه جویی در زمان


شما میتوانید در کمترین زمان صدها پیامک ارسال کنید و تنها با یک کیلیک در چند دقیقه برند خود را با استفاده از پیامک تبلیغاتی به همگان معرفی کنید این در صورتی است که هیچ روش بازاریابی تا کنون نتوانسته به این سرعت پیام شما را به مخاطبان انتقال دهد.


حفظ محیط زیست


قبل از وارد شدن پیامک تبلیغاتی به بازار ، تراکت تبلیغاتی برای بازاریابی کسب و کار ها استفاده میشد. که تاثیرش نهایت 1الی 2 روز بود اما برای این روش که چندان تاثیر چشمگیری هم نداشته سالانه درختان زیادی قطع میشد و محیط زیست ما را به خطر می انداخت ، اما پس از وارد شدن نرم افزار پنل اس ام اس پخش تراکت ها رفته رفته کمتر شد و کمتر شاهد وجود زباله بخاطر تراکت تبلیغاتی در سطح شهر بودیم.



کلام پایانی


بیشتر افرادی که به تازگی کسب و کار خود را بر پا کرده اند به این فکر هستند به هر دری برای تبلیغات بزنند تا به قولی پای مشتریان را به محل کسب خود باز کنند ، اما تبلیغات کاری نیست که شما بدون برنامه ریزی انجامش دهید . اگر بی برنامه برای تبلیغات هزینه کنید چیزی جزء ضرر برای کار نوپای خود ندارید. ما به شما پیشنهاد میکنیم از پنل پیامک ریلکس برای برندسازی کالا و محصولاتتان استفاده کنید و اگر سوالی نیز در این خصوص داشتید ما کارشناسان فروش در خدمت شما هستیم.