ارسال پیامک تبلیغاتی یک کانال بازاریابی موثر شناخته شده ، با این حال اگر به درستی از این شیوه تبلیغات استفاده نکنید باعث میشود که پیامک های ارسالی شما خوانده نشود . دلیل های زیادی میتواند وجود داشته باشد که بعضی از مردم به پیامک های تبلیغاتی شما توجهی نشان ندهند اما برای حل این موضوع نیازی نیست نگران باشید ، تنها کافیست این مطلب را مطالعه کرده تا دلیل دیده نشدن پیامک های تبلیغاتی که برای افراد میفرستید را متوجه شوید.




ارسال پیامک تبلیغاتی هدفمند



نداشتن برنامه هدفمند برای ارسال پیامک تبلیغاتی


اگر یک برنامه ریزی هدفمند برای تبلیغات پیامکی برندتان پیش نگیرید ، هیچ وقت نمیتوانید بازخورد دلخواهتان را از افرادی که برای آنها پیامک تبلیغاتی ارسال کردید دریافت کنید.

هر شیوه تبلیغاتی که شما در نظر بگیرید احتیاج به برنامه هدفمند دارد ، حالا 2 برابر این میزان هدف را باید در بازاریابی پیامکی درنظر بگیرید. چرا که ارسال پیامک یک راه ارتباطی شخصی بین شما و افرادیست که قصد معرفی محصولاتتان را برای آنها دارید. پس می بایست کاملا هدفمند پیامک های تبلیغاتی برندتان را ارسال کنید در غیر این صورت پیامک های شما دیده نخواهد شد.




در نظر گرفتن زمان مناسب برای تبلیغات پیامکی



درنظر نگرفتن زمان مناسب برای ارسال پیامک تبلیغاتی


زمان ارسال اس ام اس تبلیغاتی یکی از اصلی ترین رکن ها برای استفاده از تبلیغات برندتان میباشد. شما باید قبل ارسال پیامک به این موضوع فکر کنید که مردم در چه روز و ساعتی دچار دغدغه کاری هستند یا برعکس چه روزهای در منزل هستند. برای همین سعی کنید پیامک تبلیغاتیتان را بیشتر در روزهای تعطیل و یا پنجشنبه ها ارسال کنید.

برای مثال اغلب مردم شاغل هستند و برخی از آنها مسئولیت های سنگینی در طول روز دارند اگر شما بدون در نظر گرفتن زمان برای این دسته از افراد اس ام اس تبلیغاتی ارسال کنید نه تنها پیامک شما دیده نمیشود بلکه ممکن است شماره پیامکی شما را وارد لیست سیاه کنند.




کاربردهای پنل اس ام اس


ارسال پیامک تبلیغاتی بصورت مکرر


زمانیکه شما بازاریابی پیامکی را برای تبلیغات برندتان انتخاب میکنید باید از تکنیک هایی استفاده کنید تا عملکرد شما ، باعث سود دهی به کسب و کارتان شود ، چرا که اگر بیش از حد مطلوب برای افراد پیامک بفرستید ممکن است متحمل ضرر و زیان غیر قابل جبرانی شوید.

اکثر افراد وقتی برای اولین برای تبلیغات کسب و کارشان از پنل اس ام اس استفاده میکنند بر این باورند که هر چقدر تعداد پیام های ارسالی آنها به مردم بیشتر باشد بازخورد بیشتری دریافت میکنند و در نهایت پس از اینکه هیچ جوابی نگرفتند از سرویس دهی گله میکنند ، اما این باور اشتباست چرا که هیچ فردی از اینکه در روز 10 ها پیامک تبلیغاتی از یک برند مشخص دریافت کند خوشش نمیاید.


نداشتن تنوع در متن های پیامک تبلیغاتی


استفاده از یک متن پیامک تکراری آن هم به مدت طولانی یکی از دلیل هاییست که باعث میشود افراد دیگر به اس ام اس های تبلیغاتی شما توجه نکنند.

همیشه داشتن تنوع کمک زیادی به رنگ دادن تبلیغات میکند. شما میتوانید با استفاده از ایموجی ها و یا درنظر گرفتن تخفیف برای مشتریان در متن پیامک جذابیت بیشتری به کسب و کارتان ببخشید.




ایجاد خبرنامه پیامکی با پنل پیامک



استفاده نکردن از خبرنامه پیامکی


کسب و کارهایی که پنل پیامک دارند اگر برای برقراری ارتباط بهتر  با مشتریان از خبرنامه پیامکی استفاده نکند نمیتواند مشتریان وفادار زیادی را برای برند خود جذب کنند. و در نتیجه پیامک تبلیغاتی شما مورد توجه زیادی قرار نمیگیرد.

برای بازاریابی پیامکی تنها ارسال پیامک تبلیغاتی به شکل انبوه به کمک شما نمی آید ، بلکه ایجاد خبرنامه پیامکی که یکی از مهم ترین امکانات سرویس ارسال پیامک به شمار می آید ، برند شما را هر سال بهتر از سال قبلی پیش میبرد. علت آن هم عضو اعضاء خبرنامه پیامکی بودن به صورت دلخواه میباشد. یعنی پیامک شما با خواست خود مشتریان برایشان ارسال خواهد شد.




راهکارهای ورود اعضاء به خبرنامه پیامکی



نبودن راهی برای لغو اعضاء خبرنامه پیامکی


درسته که با استفاده از خبرنامه پیامکی حتما پیامک های تبلیغاتی شما دیده میشود اما نبودن راهی برای خارج شدن از عضویت و یا لغو اعضاء یکی از دلایلی است که پیامک شما حتی در خبرنامه پیامکی نیز خوانده نمیشود.

اگر حق انتخاب را برای عضو بودن در خبرنامه پیامکی به مشتریان بدهید حس امنیت و صداقت داشتن در کسب و کارتان را به آنها نشان خواهید داد. پس میتوانید پس از ورود هر یک از اعضا نحوه لغو عضویت را برایشان توضیح دهید.

برای مثال


اگر قصد لغو عضویت خبرنامه پیامکی را دارید لطفا کلمه L را وارد نمائید.





نحوه تولید محتوا متن پیامک تبلیغاتی



نوشتن متن بلند برای تبلیغاتی پیامکی


قبل از ارسال یک متن بلند برای تبلیغات پیامکی ، خود را به جای مشتریان بگذارید آیا یک متن تبلیغاتی باید طولانی باشد؟

خیر ، چرا که اصولاً ارسال پیامک تبلیغاتی برای اینکه در لحظه اول دیده شود می بایست کوتاه ، مفید با توضیحات مختصر باشد در غیر این صورت شانس دیده شدن پیامک تبلیغاتی خود را از دست خواهید داد.




ارسال پیامک برای مشتری مداری



مشتری مدار نبودن


تا حدودی ارسال پیامک تبلیغاتی میتواند مشتریان را به سمت خرید از شما سوق دهد. پر اهمیت ترین موضوع برای یک مشتری که با تبلیغات اس ام اس متقاعد شده که از شما خرید کند مشتری مداری شماست ، هر چقدر اجناس خاصی را عرضه کنید مشتری در اولین برخورد به رفتار شما با مشتریان توجه خواهد کرد.

پس اگر در مشتری مداری درست عمل نکنید مشتریانی که برای یکبار هم از شما خرید کرده اند ولی از رفتار شما به عنوان یک صاحب کسب و کار راضی نبوده باشند دیگر به پیامک های تبلیغاتی شما توجهی نخواهند کرد.




خرید پنل اس ام اس به همراه خط خدماتی




سخن پایانی


با رعایت نکاتی که به شما توصیه کردم میتوانید بهترین بازاریابی پیامکی را داشته باشید . یکی از راه حل های مناسب برای دیده شدن پیامک های تبلیغاتی شما خرید پنل اس ام اس از سامانه پیام کوتاه ریلکس با خط خدماتی میباشد. تیم ما همیشه در تلاش است تا بهترین خدمات پیام کوتاه و پشتیبانی را به شما عزیزان ارائه دهد. در صورت داشتن هر نوع سوالی در مورد سرویس ارسال پیامک با ما تماس بگیرید.