برای ارسال پیامک تبلیغاتی ابتدا می بایست کلماتی ارسال کنید تا در افراد ایجاد نیاز کرده و به کسب و کار شما چه بصورت اینترنتی چه بصورت حضوری سر بزنند. چندین عبارت وجود دارد تا مردم را به خرید از شما ترغیب کند و همچنین استفاده کردن از کلمات کلیدی برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی با سامانه پیامکی باعث میشود افراد اعتماد بیشتری به محصولات شما پیدا کنند که درنتیجه منجر به افزایش فروش خواهد شد با من همراه باشید تا این کلمات کلیدی را در این مقاله با شما به اشتراک بگذارم.




استفاده از کلمات کلیدی برای ارسال پیامک تبلیغاتی



کلمات کلیدی در متن اس ام اس تبلیغاتی


کلمات کلیدی به این معناست که شما در متن اس ام اس آنلاین خود از عبارت و کلماتی استفاده کنید تا مورد توجه عموم قرار بگیرید و با این کلمات کلیدی در ارسال پیامک تبلیغاتی باعث شوید هیجان خرید از شما درون این افراد شکل بگیرد.

شاید بگویید مگر ممکن است؟ ایجاد هیجان ؟

بله با استفاده از کلمات درست در زمان مناسب شما میتوانید همان بازخوردی را که در نظر دارید دریافت کنید. اما در بکاربردن  این کلمات حتما صداقت داشته باشید یعنی درست طبق همان متنی که برای افراد ارسال میکنید عمل کنید تا به این شکل اعتماد مشتریان را جذب کنید.



درنظر گرفتن کد تخفیف در متن پیام کوتاه تبلیغاتی



درنظر گرفتن کد تخفیف در متن پیامک تبلیغاتی


فرقی ندارد که بصورت آنلاین محصولات خود را عرضه میکنید و یا حضوری، به هر حال میتوانید برای مشتریان درصدی تخفیف درنظر گرفته و آنها را برای خرید از محصولاتتان تشویق کنید. ناگفته نماند تخفیفی که درنظر میگیرید باید طوری باشد که نه سیخ بسوزد نه کباب پس برای درنظر گرفتن درصد تخفیف به تمام جنبه ها توجه کنید.


برای محصولات آنلاین متن پیامک تخفیف را به این شکل میتوان نوشت

بمناسبت روز مادر امروز 20% آفر برای شما عزیزان درنظر گرفتیم برای ایجاد تخفیف کد MD20 را ارسال کنید.



و برای کسب و کارهای حضوری

تولدتان مبارک، امروز برند ..... برای تولد شما 30% تخفیف درنظر گرفته که با نشان دادن این پیامک میتوانید آن را دریافت کنید





ارسال پیامک نظر سنجی برای مشتریان



ارسال پیامک برای مسابقه و نظرسنجی


مشتریان ثابت شما همیشه انتقادات و پیشنهاداتی به شما میدهند که خیلی از این انتقادات میتواند به نوع ارائه خدمات شما کمک کند حتی مشتریانی که یک بار از شما خرید کرده اند، اگر پس از خرید برای آنها پیامک ارسال کنید مطمئن باشید که هیچ وقت شما را فراموش نخواهند کرد. شما میتوانید مشتریان ثابت و جدیدتان را به مسابقه و نظر سنجی پیامکی دعوت کنید اما کلمات کلیدی که در آن بکار میبرید اهمیت ویژه ای دارد.


متن پیامک دعوت به نظر سنجی برای مشتریان ثابت

مشتریان عزیز و همیشگی فروشگاه ....... از اینکه نظرتان را درباره نوع ارائه خدمات با ما درمیان میزارید سپاسگذاریم.



متن پیامک برگزاری مسابقه برای مشتریان جدید

فروشگاه ....... شما عزیزان را به مسابقه دعوت میکند و به افرادی که پاسخ صحیح را ارسال کردند به قید قرعه جایزه تعلق میگیرد.



کلمات کلیدی برای متن پیامک تبلیغاتی رستوران



کلمات کلیدی برای متن اس ام اس تبلیغاتی رستوران


بیشتر رستوران ها مشتریان حضوری دارند که می بایست در متن پیامک تبلیغاتی طوری از کلمات کلیدی استفاده کنند تا مشتریان دائمی بیشتری را جذب کنند. برای رستوران دار های عزیز نیز کلمات کلیدی در متن پیامک تبلیغاتی درنظر داریم.


برای مثال

مشتریان عزیزی که بصورت حضوری تشریف می آورند این پیامک را به مدیریت نشان دهند تا تخفیف خود را دریافت کنند.




استفاده از کلمه کلیدی اشانتیون در متن پیامک تبلیغاتی


این عبارت همیشه مشتریان را برای مراجعه و خرید از فروشگاه اینترنتی و یا حضوری ترغیب میکند. صاحبان کسب و کار میتوانید در متن پیامک از کلمه کلیدی اشانتیون استفاده کنید و به آن عمل کنید تا اعتماد مشتریان را جذب کنید. در این صورت میتوانید به مشتریان اعلام کنید با خرید یک محصول یک محصول بصورت اشانتیون برای شما درنظر گرفتیم.
 

برای مثال

مشتریان عزیز فروشگاه....... با خرید یک محصول، یک محصول بعنوان اشانتیون از ما هدیه بگیرید.




استفاده از کلمه کلیدی رایگان در متن اس ام اس تبلیغاتی



درج کلمه رایگان در متن اس ام اس تبلیغاتی


زمانیکه که شما برای مخاطبان محصولی رایگان درنظر میگیرید مطمئن باشید که طرفداران زیادی برای برند خود پیدا میکنید. مشتری ها همیشه عاشق تخفیف و محصولات رایگان شما هستند با درج کلمه رایگان در متن اس ام اس تبلیغاتی میتوانید آنها بسمت برند خود سوق دهید. محصول رایگانی که درنظر میگیرید حتما نباید بزرگ و یا قیمت بالایی داشته باشد همین که شما برای مشتریان خود خدمات بی چون و چرا درنظر میگیرید اشتیاق آنها را برای خرید افزایش میدهد.


به فرض

امروز برای شما طرفدارن پر پا قرص برند ...... با هر خرید یک محصول رایگان درنظر گرفتیم منتظر حضور گرم شما هستیم.



این کلمات کلیدی زمان برای شما بازخورد خواهند داشت که شما به وعده های خود عیناً متنی که برای افراد ارسال میکنید عمل کرده باشید.



تیم ما همیشه به فکر رشد اقتصادی شما کسب و کار های ریز و درشت بوده و هست. سامانه پیامکی ریلکس بصورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان درباره تبلیغاتی پیامکی و خرید پنل اس ام اس میباشد. جهت اطلاع بیشتر از هر نوع خدمات پیام کوتاه با ما تماس بگیرید تا کارشناسان حرفه ای ما شما را برای رسیدن به هدف تبلغاتی راهنمایی های لازم را انجام دهند.