اگر به دنبال به یک راه ارتباطی موثر و در عین حال شخصی برای بازدیدکنندگان سایت خود هستید لطفا 5 دقیقه زمان گرانبهای خود را برای مطالعه کردن این مقاله بگذارید تا با کاربردهای سامانه پیام کوتاه برای وب سایت ها آشنا شوید. در این مطلب مدیران وب سایت ها میتوانند به نحوه کار با ابزار های پنل پیامک برای برقرای ارتباط با مشتریان و بازدیدکنندگان سایت پی برده و از آن استفاده های لازم را ببرند.




رسیدگی به امور مشتریان و بازدیدکنندگان سایت


رسیدگی به امور مشتریان و بازدیدکنندگان سایت


اولین نکته مهم برای هر بازدیدکننده و یا مشتری در سایت های فروشگاهی، پاسخ دهی به نظرات و توجه به دیدگاه آنها از طرف مدیریت وب سایت میباشد اگر این رسیدگی به امور مشتریان و پاسخ ندادن به بازدیدکنندگان را نادیده بگیرید کم کم طرفداران سایت خود را از دست خواهید داد.

خب، حالا راه حل چیست؟ مدیر وب سایت برای اینکه از رویدادهای سایت با خبر شود میتواند با بکارگیری از وب سرویس پنل اس ام اس از تمامی این رویداد ها باخبر شود به این شکل که با هر رویداد و اعلام نظرات کاربران پیامکی به مدیر وب سایت ارسال میشود. با این کار شما میتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن جواب دیدگاه های بازدیدکنندگان و نظرات آنها را در سایت بدهید و همچنان طرفداران سایت خود را افزایش دهید، چرا که با رسیدگی به امور بازدیدکنندگان سایت باعث میشوید که بازدیدکنندگان سایت شما را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنند.




معرفی ابزار های پنل پیامک برای وب سایت ها



معرفی ابزار های پنل پیامک برای وب سایت ها


ابزارهای پنل پیامک میتواند در روند بهبود ارائه خدمات و سرویس به مشتریان وب سایت ها مزایای بسیاری داشته باشد مخصوصاً برای سایت های فروشگاهی که مشتریان آنها تقریباً هر روز خرید اینترنتی از سایت آنها انجام میدهند میتوانند با خرید پنل پیامک با خط خدماتی از این مزایا بهره مند شوند. برای بررسی این ابزارها در ادامه با ما همراه باشید.



کاربرد ماژول پیامکی هوشمند چیست؟



ماژول هوشمند


یکی از مهم ترین ابزار های پنل پیامکی برای وب سایت ها ماژول ارسال پیامک هوشمند میباشد، این ماژول قابلیت ارسال کد اشتراک برای مشتریان و همچنین اعلام کردن اعتبار باقی مانده از خرید اشتراک های ماهانه و یا سالانه با پیامک به بازدیدکنندگان و کاربران سایت را دارد. برای نمونه فرض کنید بازدیدکنندگان شما به کد اشتراک برای ورود به سایت شما نیاز دارندکه طبق مبلغ واریزی آنها کد اشتراک را با ارسال پیام کوتاه به اطلاع کاربر می رساند.


ماژول مناسبت


این ابزار برای مشتری مداری طراحی شده تا برای هواداران پرو پا قرص سایت خود در ایام نوروزو یا تولد، سالگرد ازدواج و …. با استفاده از پنل پیام کوتاه برای بازدیدکنندگان پیام تبریک ارسال کنید.




معرفی ابزارهای پنل پیامک



ماژول زماندار


با استفاده از ماژول زماندار مدیران سایت میتوانند متن پیام تخفیف و یا آفر های فصلی را تنظیم کرده تا در روز آفرهای ویژه پیامک برای مشتریان ارسال کنند. اگر زمان ارائه تخفیف های اجناس و کالاهایی که در سایت شما به فروش میرسد رامشتریان و بازدیدکنندگان. درمیان بگذارید مطمئنا فروش شما چند برابر خواهد بود.




جمع آوری اطلاعات مشتریان با پنل اس ام اس


ماژول دفترچه تلفن


اطلاعات مشتریان میتواند مانند یک بانک شماره برای بازاریابی باشد که با جمع آوری آنها میتوانید حین آمدن مدل های جدید و یا آموزش های آشپزی، خیاطی و یا خبرهای ورزشی جدید در وب سایت به آنها پیامک ارسال کنید تا مطلب و کالای مورد نظر را بازدید کنند. به این شکل با استفاده از ارسال پیام کوتاه با پنل اس ام اس مدیران سایت میتوانند بازدید مطالب سایت را بالا برده و فروش کالا را در وب سایت افزایش دهید.




کاربرد ابزارهای دستگاه ارسال پیامک



ماژول وریفای


در برخی سایت ها برای ورود حتما می بایست ثبت نام اولیه انجام شود و کد تایید حساب کاربری با پیامک برای آنها ارسال شود که با وارد کردن این کد در وب سایت کاربر میتواند از محتوای وب سایت بازدید کند که این عمل تنها با ماژول ارسال پیامک وریفای انجام میشود که می بایست سایت مورد نظر به وب سرویس سامانه پیامکی متصل شود . نا گفته نماند این پیامک خدماتی بوده و در کوتاه ترین زمان برای کاربر ارسال میشود.




نظرسنجی پیامکی مخصوص وب سایت ها


ماژول نظر سنجی


اگر شما مدیر سایت خود هستید و میخواهید نظر کاربران و بازدیدکنندگان را درباره مطالب و محتوای موجود در سایت را بدانید، کافیست شماره پیامکی برای مثال(.......200012345) را داخل سایت در معرض دید بازدیدکنندگان سایت قرار دهید تا نظرات آنها در قسمت پیامک های دریافتی پنل اس ام اس مشاهده کرده و در صورت نیاز به آنها پاسخ دهید.

همچنین با ماژول نظرسنجی امکان برگزاری قرعه کشی برای کاربران سایت وجود دارد که میتوانید برای کاربران خود قرعه کشی راه اندازی کنید و به افرادی که پاسخ صحیح را دادند به قید قرعه جایزه بدهید و رضایت کاربران را به دست بیاورید.





خرید دستگاه ارسال پیامک با خط خدماتی

کلام آخر


پیشرفت تکنولوژی به تمامی مشاغل کمک کرده تا خدمات نوین و به روز تری به مشتریان خود ارائه دهند که وب سایت ها نیز از این مشاغل مستثنا نیستند چرا که امروزه بیشتر خرید ها اینترنتی انجام میشود و کمتر کسی بصورت حضوری از منزل خود بیرون میرود. با راه اندازی سرویس ارسال پیامک ریلکس مدیران  وب سایت ها دیگر نگران خدمات پس از فروش نیستند چرا که تنها با پیگیری شکایات و نظرات مشتریان با پیامک یک راه کم هزینه و امن خواهند داشت.