تقریباً تمامی مشاغل نیاز به بازاریابی و تبلیغات دارند اما مشاغلی همچون موسسه های حقوقی که هر روز می بایست اطلاعات مهمی را در اختیار موکلان و مراجعه کنندگان قرار دهند، نحوه ارائه خدمات آنها چه در مورد اطلاع رسانی و چه در مورد تبلیغات کاملاً متفاوت است. برای همین تصمیم گرفتم تا در این مقاله درباره ویژگی های سامانه پیامک برای موسسه های حقوقی مطلبی برای شما به اشتراک بزارم.




معرفی خدمات پنل اس ام اس برای وکلا



معرفی خدمات پنل اس ام اس برای وکلا


خدمات سامانه پیامکی برای هر مشاغلی کاربرد های خاص خود را دارد اما برای وکلا و موسسات حقوقی میتوان به صرفه جویی در وقت و هزینه موسسات حقوقی، پیامک یادآوری نوبت مشاوره، اطلاع رسانی برای به تعویق افتادن مشاوره، مبلغ پرداختی هر جلسه، یادآوری بدهی، تبریک تولد موکل ها، اشاره کرد که تمامی این سرویس های پیامکی را بصورت جداگانه در متن زیر برای شما توضیح خواهم داد.




صرفه جویی در وقت و هزینه دفتر وکالت


برای اینکه دفاتر حقوقی  بتوانند در کار تعادل برقرار کنند ابتدا می بایست تا جای ممکن در هزینه ها صرفه جویی را درنظر بگیرند. در سامانه اس ام اسی ریلکس بخشی بنام متون سریع وجود دارد که دفاتر وکالت میتوانند با بکارگیری از این امکانات آدرس و شماره تلفن دفتر و موسسه حقوقی مربوطه را در سریع ترین زمان برای مخاطبان ارسال کنند.

با ارسال پیامک اطلاع رسانی از طریق سامانه پیام کوتاه، موسسات حقوقی میتوانند هزینه های مربوط به برقراری تماس جهت اعلام آدرس و شماره تلفن دفتر وکالت را به حداقل رسانده و خط تلفن خود را بیهوده مشغول نکنند.




یادآوری نوبت مشاوره حقوقی با پیامک


یادآوری نوبت مشاوره حقوقی با پیامک


در برخی مواقع بیشتر افراد به دلیل مشغله ها و یا بی اطلاع بودن از تقویم روز، تاریخ نوبت مشاوره حقوقی را فراموش میکنند. در چنین شرایطی دفاتر حقوقی میتوانند با استفاده از سیستم ارسال پیام کوتاه، پیامک یادآوری با ماژول متناظر زماندار برای موکل ها ارسال کنند، که در این نوع ارسال پیام، وکلا میتوانند با ذکر نام گیرنده و تاریخ روز، نوبت مشاوره حقوقی را به اطلاع موکلان برسانند.


برای نمونه

خانم/آقای ....... قرار ملاقات شما با وکیل پایه یک دادگستری .............امروز تاریخ.............ساعت............میباشد.




جمع آوری اطلاعات مراجعه کنندگان با پنل پیامک



جمع آوری اطلاعات مراجعه کنندگان برای مشاوره حقوقی


اگر وکیل تازه کاری هستید و یا از منطقه ی دیگر نقل مکان کرده اید به شما پیشنهاد میکنم برای جذب بیشتر مراجعه کنندگان ابتدا یک روز را به مشاوره حقوقی رایگان اختصاص دهید تا افراد به شما اعتماد لازم را بدست بیاورند، از این گذشته با این کار شما میتوانید اطلاعات اولیه مراجعه کنندگان را با رضایت خودشان، در قسمت دفترچه تلفن پنل پیامک ذخیره کرده و بصورت گروهی برای آنها پیامک تبلیغاتی ارسال کنید.



ارائه صورت حساب برای پرداخت مشاوره حقوقی


یکی دیگر از کاربرد های پنل ارسال پیامک، ارائه صورت حساب برای پرداخت مشاوره حقوقی با پیام کوتاه میباشد که با درج نام گیرنده و مقدار مبلغ  در ماژول هوشمند میتوانید در لحظه به چندین موکل پیام ارسال کنید و آنها را در جریان صورت حساب برای پرداخت قراردهید.



اطلاع رسانی برای به تعویق افتادن نوبت


گاهاً پیش می آید که وکلا نمیتوانند در یک روز خاص در دفاتر حقوقی حضور داشته باشند و یا  به کنفرانس هایی در خارج از شهر دعوت میشوند. در چنین شرایطی موسسه حقوقی میتواند به راحتی اطلاعات و شماره تماس موکل هایی را که در این روزها نوبت دارند را در دفترچه تلفن سامانه با رضایت خودشان ذخیره کند و اطلاع رسانی لازم را از به تعویق افتادن نوبت مشاوره حقوقی با ارسال اس ام اس از طریق پنل پیام کوتاه به اطلاع موکلان برسانند.


ارسال پیامک تبریک تولد و یا مناسبت


ارسال پیامک تبریک تولد به موکلان، این امکان را میدهد تا حس نزدیک تری با وکیل مورد نظر داشته و همچنین بتوانند به راحتی موضوعات را با آنها در میان بگذارند . تبریک تولد یک راه ارتباطی قوی بین وکیل و موکل ایجاد میکند که اعتماد موکل به موسسه حقوقی چند برابر خواهد کرد چرا که با ارسال پیامک مراجعه کنندگان متوجه میشوند که شما آنها را فراموش نمیکنید و همواره برای حل شدن مسائل به آنها کمک میکنید.


خرید سامانه پیامکی به همراه خط خدماتی



خلاصه مطلب


با خرید پنل پیام کوتاه، موسسه های حقوقی میتوانند از تمامی ابزار ها و امکانات موجود در آن برای اداره امور مراجعه کنندگان و موکلان استفاده های لازم را ببرند. اصول بازاریابی و مشتری مداری با سرویس ارسال پیامک ریلکس میتواند انتخاب ویژه ای برای تمام موسسه های حقوقی در رسیدن به اهدافشان باشد.