یکی از مکان های پر تردد در طول روز هایپر مارکت ها و مراکز خرید میباشد که بصورت حضوری به مشتریان خود سرویس ارائه میدهند، به همین علت ما قصد داریم از این مشاغل دعوت کنیم تا در این مقاله با کاربرد پنل پیامک برای مراکز خرید خود آشنا شده و در راستای جلب رضایت مشتری از این پنل استفاده کنند.




سامانه پیام کوتاه چه امکاناتی برای هایپر مارکت ها دارد؟


 

سامانه پیام کوتاه چه امکاناتی برای هایپر مارکت ها دارد؟


امکاناتی که پنل پیام کوتاه میتواند در اختیار هایپر مارکت ها قراردهد، ابزارهای ویژه برای تبلیغات و بازاریابی پیامکی میباشد که استفاده از این ابزار ها و امکانات، مدیریت هایپر مارکت ها میتواند در راستای جبل رضایت مشتری قدم های محکم و همیشگی بردارند که در ادامه مطلب ابزارهای پیامکی و مزیت آنها را در هایپر مارکت ها و مراکز خرید بررسی خواهیم کرد با ما
همراه باشید.



هایپر مارکت ها چگونه میتوانند از بازاریابی پیامکی استفاده کنند؟


قبل از هر چیزی یک هایپر مارکت برای استفاده از بازاریابی پیامکی ابتدا می بایست برای خرید سامانه پیام کوتاه را مخصوص هایپر مارکت خود اقدامات لازم را انجام داده و اصول بازاریابی پیامکی را پیش بگیرند.




هایپر مارکت ها چگونه میتوانند از بازاریابی پیامکی استفاده کنند؟




منظور از اصول بازایابی پیامکی ارسال پیامک، تحقیق درباره بازار هدف مشتریان و تنظیم درست زمان ارسال پیامک تبلیغاتی و خدماتی برای مشتریان هایپر مارکت ها و مراکز خرید است و همانطور که میدانید ارسال پیامک خدماتی به شماره هایی که پیامک تبلیغاتی خود را بسته اند نیز ارسال میشود از این جهت ارسال پیامک خدماتی صرفاً می بایست جنبه اطلاع رسانی  برای مشتریان داشته باشد.






هایپر مارکت ها چگونه میتوانند پیامک خدماتی برای مشتریان ارسال کنند؟


ارسال پیامک اطلاع رسانی به مشتریان هایپر مارکت میتواند از دسته پیامک های خدماتی باشد، که مشتریان به خواست خودشان نیاز به دریافت این پیام ها از مرکز خرید مورد نظرشان داشته باشند.

برای نمونه




هایپر مارکت ها چگونه میتوانند پیامک خدماتی برای مشتریان ارسال کنند؟



ارسال پیامک اطلاع رسانی به مشتریان برای شرکت در جشنواره های هایپر مارکت


بیشتر هایپر مارکت ها و یا مراکز خرید جشنواره های زیادی در مناسبت ها برگزار میکنند که در این جشنواره ها محصولات با قیمت کمتری به فروش می رسد، برای اینکه مشتریان از این جشنواره باخبر شوند و به هایپر مارکت ها برای خرید محصولات مراجعه کنند، احتیاج به یک اطلاع رسانی دارند که مسئولین هایپر مارکت ها میتواند با ارسال پیام کوتاه خدماتی از طریق سیستم پیام کوتاه میتوانند به راحتی پیامک اطلاع رسانی را در روز جشنواره برای مشتریان ارسال کنند.



مطلع کردن مشتریان از تخفیفات کالاها با پیامک


در برخی مواقع هایپر مارکت ها و برخی مراکز خرید تصمیم میگیرند برای مشتریان ثابت یک سری از کالاها را با تخفیف بیشتری به فروش برسانند تا با استقبال بیشتری از خرید مشتریان همیشگی خود بهره مند شوند. در چنین شرایطی مدیریت مرکز خرید و یا هایپر مارکت ها میتوانند با فعالسازی سامانه پیامک، این تخفیفات را با ارسال پیام کوتاه به اطلاع مشتریان دائمی خود برسانند.




مطلع کردن مشتریان از تخفیفات کالاها با پیامک




با اینکار مراکز خرید میتوانند با یک تیر دو نشان را هدف بگیرند هدف اول اصول مشتری مداری و هدف دوم ایجاد مشتریان خود جوش. ارسال پیام کوتاه با سرویس ارسال پیامک میتواند بهترین ابزار برای پیشرفت و مدیریت ارتباط با مشتریان باشد.



ایجاد باشگاه مشتریان برای هایپر مارکت


یکی از قابلیت های ویژه پنل ارسال پیام کوتاه راه اندازی باشگاه مشتریان میباشد که هایپر مارکت ها میتوانند با استفاده از این ویژگی مدیریت ارتباط با مشتریان خود را گسترش داده و راهی برای کنترل کیفیت کالا با در نظر گرفتن سلیقه مشتریان برای ارائه بهترخدمات پیش گیرند.




راه اندازی صندوق انتقادات و پیشنهادات با سامانه پیام کوتاه


در هایپر مارکت ها و یا مراکز خرید بزرگ داشتن رضایت مشتریان و یا جلب نظر آنها کار ساده ای نیست برای اینکه مسئولین هایپرمارکت ها بتوانند در چنین موضوعی مدیریت داشته باشند، و رضایت مشتریان را افزایش دهند میتوانند با فعالسازی پنل پیام کوتاه با یک شماره اختصاصی یک صندوق انتقادات و پیشنهادات پیامکی راه اندازی کنند که با درج شماره پیامکی در سطح فروشگاه از مشتریان بخواهند نظر خود را به شماره پیامکی شما ارسال کنند تا با کارکرد پرسنل و یا کارگران در فروشگاه نیز اطلاع لازم را بدست آورید.





دریافت سفارش از مشتریان با پنل اس ام اس




دریافت سفارش از مشتریان با اس ام اس


اغلب مشتریان ثابت قصد خرید کلی و ارسال این محصولات خریداری شده را درب منزل دارند در چنین شرایطی هایپر مارکت ها و یا سوپر مارکت های بزرگ میتوانند با استفاده از سیستم ارسال پیامک از مشتریان ثابت درخواست کنید، تا تمامی اجناس را با ذکر توضیحات برای شما پیامک کنند، در این صورت برای ارسال محصولات با مشکلی مواجه نشوید. همچنین برای تحویل محصولات میتوانید در قسمت دفترچه تلفن اطلاعات مشتریان را درج کرده و بدون نیاز به تماس تلفنی محصولات را به آدرسی که در پنل  ثبت کرده اید ارسال کنید.





معرفی محصولات جدید و خاص برای مشتریان  با پیامک



معرفی محصولات جدید و خاص برای مشتریان  با پیامک



یک دسته از مشتریان هستند که به دنبال محصولات جدید و خاص هستند و همیشه از پرسنل هایپر مارکت ها میپرسند محصولات جدید چه زمانی میرسند؟ یا اینکه محصول خاصی که مدنظر دارند آمده است یا خیر؟


همیشه از این قبیل مشتری ها وجود دارند اما رسیدگی و نحوه برخورد مسئول هایپر مارکت ها با این مشتری ها اهمیت زیادی دارد، مسئولین هایپر مارکت میتوانند برای از این قبیل مشتری ها اطلاعات تماس آنها را گرفته و در صورت وارد شدن محصول به آنها اطلاع دهند.




خرید پنل پیامکی به همراه خط خدماتی


نتیجه گیری مطلب


استفاده از سرویس ارسال پیام کوتاه ریلکس برای هایپر مارکت ها و مراکز خرید تنها به سرعت بخشیدن به کارها، مشتری مداری، اطلاع رسانی های ویژه از انواع تخفیفات گرفته تا تبریک مناسبت ها ، بازاریابی و تبلیغات پیامکی و بسیاری از خدمات دیگر که بخشی از آنها را در متن بالا خواندید ختم نمیشود، برای بررسی بیشتر این خدمات تنها کافیست پنل پیامکی ریلکس را فعال کنید و از امکانات و ابزارهای پیامکی آن استفاده نمائید.