اکثر کافی شاپ و رستورانها برای جلب کردن اعتماد مشتریان تمام تلاش های لازم را انجام میدهند تا در نوع ارائه خدمات به آنها کم کاری نکرده باشند. این نوع مشاغل به راحتی میتوانند از خدمات و امکانات پنل پیام کوتاه برای جلب نظر مشتریان استفاده کرده و تبلیغات پیامکی مخصوص رستوران و کافی شاپ خود را برپا کنند که در ادامه این مطلب تمامی این امکانات را برای شما توضیح خواهیم داد.




مطلع کردن کردن مخاطبان با پیامک برای افتتاحیه


زمانیکه رستوران و کافی شاپ خود را بازگشایی میکنید می بایست به دوستان و آشنایانتان خبر برگزاری مراسم و جشن افتتاحیه را بدهید تا آنها نیز به دوستانشان کافی شاپ شما را معرفی کنند. این کار جنبه اطلاع رسانی دارد و شما میتوانید با ارسال پیامک از طریق پنل پنل اس ام اس دعوت خود را به شکل رسمی انجام دهید.


برای نمونه

امروز دور هم میخوایم افتتاحیه رستوران و کافی شاپ ....... را با حضورتان جشن بگیریم پیشا پیش از حضور گرم شما متشکریم.





کاربرد ابزارهای پیامکی برای رستوران و کافی شاپ



اعلام تغییر منوی رستوران با پنل اس ام اس


تقریباً همه رستوران و کافی شاپ ها مشتری های ثابت خود را دارند و برای راضی نگهداشتن آنها از خدمات مشتریان به روزی مانند سرویس ارسال پیام کوتاه برای اعلام خبرهای که یکی از آنها تغییر منوی رستوران است استفاده میکنند.

خب شاید برایتان سوال شود که چگونه به تمامی مشتریان ثابت در یک زمان پیامک ارسال کنیم؟

در جواب این سوال باید بگویم به راحتی. اگر شما صاحب یک رستوران و یا کافی شاپ باشید میتوانید با فعالسازی پنل پیام کوتاه از ماژول دفترچه تلفن آن برای ذخیره کردن اطلاعات تماس مشتریان البته با رضایت خودشان استفاده کرده و در صورت نیاز برای آنها پیامک ارسال کنید و آنها را از تغییرات منوی رستوران با پنل اس ام اس مطلع کنید.



اخبار جابجایی آدرس رستوران با پیامک


تغییر آدرس در کافی شاپ و رستوران ها یکی از خبرهای مهم برای مشتریان به حساب می آید برای همین می بایست برای هر تغییر مشتریانتان را باخبر کنید تا آنها را از دست ندهید. برای خبر رسانی از تغییر آدرس رستوران و کافی شاپ ها میتوانید از امکانات سیستم ارسال پیامک به نام ماژول متناظر استفاده کنید و برای تمامی مشتریان ثابت خود با ذکر نام آنها برایشان پیامک ارسال کنید.


برای مثال

آقای نعیمی روز بخیر رستوران و کافی شاپ ...... به آدرس ........................ تغییر مکان داده است.



کاربرد ماژول نظرسنجی و مسابقه برای رستوران ها


اگر مدیر یک رستوران و یا کافی شاپ هستید به شما پیشنهاد میکنیم تا از مشتریان خود در جهت ارتقاء کیفیت سرویس رستوران، نظرسنجی کنید و همچنین برای مشتریان ثابت خود مسابقه ای طراحی کرده تا به قید قرعه به آنها جوایزی هدیه دهید. با فعالسازی پنل پیامک ریلکس برای رستوران خود میتوانید از طریق ماژول پیامکی نظرسنجی برای مشتریان پیامک نظرسنجی ارسال کرده و همچنین مسابقه برای آنها برگزار کنید.




ارسال پیامک تخفیف برای مشتریان رستوران



درنظر گرفتن تخفیفات برای مشتریان با پیامک


تقریباً بیشتر کسب و کارها برای رشد برند و درآمد زایی بیشتر تخفیفاتی برای مشتریان ثابت و همیشگی خود درنظر میگیرند که رستوران ها و کافی شاپ ها نیز از این مشاغل مستثنا نیستند. رستوران ها نیز میتوانند برای به جا آوردن اصول مشتری مداری برای مشتریان خود از طریق پنل پیام کوتاه، تخفیفات را با پیامک برای مشتریان ارسال کنند.


با این روش مشتریان حضوری بیشتری را به رستوران و کافی شاپ جذب خواهید کرد، کافیست به در متن پیامک به مشتریان توضیح دهید که در هنگام پرداخت صورت حساب پیامک تخفیف را به صندوق دار نشان دهد تا تخفیفات درنظر گرفته شده به آنها تعلق گیرد.


برای نمونه


مشتری عزیز رستوران..............تخفیف 20% برای شما در نظر گرفته شده برای اعمال این تخفیف پیام را به صندوق دار نشان دهید.



اطلاع رسانی پیامکی برای بازگشایی شعبه جدبد


اطلاع رسانی پیامکی برای بازگشایی شعبه های جدید


اکثر کافی شاپ و رستوران ها شعبه های جدیدی در اطراف شهر برای دسترسی همگانی مشتریان افتتاح میکنند که این مورد نیز از قبیل اطلاع رسانی های پر اهمیت برای رستوران ها به حساب می آید. برای خبر دادن به مشتریان میتوانید از سامانه پیام کوتاه استفاده کنید چرا که پیامک یک راه ارتباطی سریع و شخصی بین مشتریان و رستوران هاست.

بطور مثال

خانم معصوصی امروز شعبه دیگر کافی شاپ و رستوران ........ در ............ افتتاح میشود بی صبرانه منتظر حضور گرمتان هستیم.