شرکت های حمل و نقل و باربری یکی از مشاغلی هستند که مدام در حال تحویل بار و یا جابجایی مسافر از منطقه ای به منطقه دیگر و از شهری به شهر دیگر میباشند. فعالسازی پنل اس ام اس برای این شرکت ها باعث جذب بیشتر مشتریان و ارائه سرویس و خدمات بهتری را داشته باشند،  که در ادامه مطلب به این موضوع خواهیم پرداخت.




تبلیغات پیامکی برای جذب مشتریان



تبلیغات پیامکی برای جذب مشتریان


دغدغه همه کسب و کارها امروزه جذب بیشتر مشتریان و ارائه خدمات پشتیبانی با کمترین هزینه میباشد. تبلیغات پیامکی با رعایت اصول بازاریابی پیامکی میتواند راهکار اصلی برای جذب مشتریان برای شرکت های حمل و نقل باشد.

با فعاسازی پنل پیام کوتاه معرفی خدمات و تبلیغات برای شرکت های حمل و نقل بسیار کاربردی تر و آسانتر شده چرا که امکانات سامانه اس ام اس به این شرکت ها قابلیت بررسی امور مشتریان را خواهد داد.





رسیدگی به امور مشتریان با پنل پیامک




رسیدگی به امور مشتریان با پنل پیامک


شرکت های حمل و نقل به دلیل گسترده بودن سرویس آنها به مشتریان و مسافران احتیاج به یک سیستم برقراری ارتباط قوی و همیشگی با مشتریان دارند. سرویس ارسال پیام کوتاه در اصل یک سیستم برقراری ارتباط شخصی برای مخاطبان میباشد، که این ویژگی برای شرکت های حمل و نقل بسیار کارآمد میباشد.

از جمله این کاربرد های سامانه اس ام اسی، قابلیت ارسال و دریافت پیام کوتاه میباشد که با استفاده از ماژول دریافت پیامک، شرکت های حمل و نقل و باربری میتوانند شماره پیامکی خود را به مشتریان اعلام کرده و یا این شماره سامانه را در معرض دید مسافران و مشتریان درج کنند، تا در صورت داشتن شکایات و پیشنهادات به این شماره پیامکی پیام کوتاه ارسال کنند و شما در زمان مناسب پیام ها را بررسی کرده و به آنها پاسخ دهید.




ارسال پیامک یادآوری برای مسافران



ارسال پیامک یادآوری به مسافران


زمانیکه مسافران از شرکت های حمل و نقل بلیط برای جابه جایی و سفر خریداری میکنند این شرکت ها میتوانند از طریق سامانه پیامکی در روز سفر برای مسافران پیامک ارسال کنند تا آنها از قطار، اتوبوس و.... جا نمانند.

از مزیت ارسال پیامک یادآوری برای شرکت های حمل و نقل، میتوان به حفظ حقوق مسافران، رعایت اصول مشتری مداری، تبلیغات برای جذب مشتریان خود جوش و ارائه خدمات به روز برای مشتریان و مسافرها اشاره کرد.




استفاده از پنل پیامک برای امور رانندگان



استفاده از پنل پیامک برای امور رانندگان


شرکت های حمل و نقل با خرید پنل پیام کوتاه با خط خدماتی میتوانند در امور رانندگان نیز مدیریت خاص خود را داشته باشند.همانطور که میدانید ساعت بارگیری و رساندن مسافران برای شرکت های حمل و نقل یک امر مهم به حساب می آید به همین خاطر ما به شرکت های حمل و نقل پیشنهاد میکنیم از ماژول متناظر زماندار پنل پیامک ریلکس استفاده کنند.

ماژول متناظر زماندار سامانه پیامک به شرکت های حمل و نقل کمک میکند تا با ذکر نام و تاریخ برای مسافران پیامک اطلاع رسانی ارسال کنند با این کار علاوه  بر ایجاد هماهنگی در سیستم کاری با رسیدن به موقع رانندگان به محل بارگیری اعتبار کاری شما نیز حفظ خواهد شد.


برای مثال

آقای .......... بار خرما فردا تاریخ .............. ساعت.............. آماده تحویل گیری میباشد.
                                                                 شرکت حمل و نقل اکبری




خرید سامانه پیامکی به همراه خط خدماتی



سخن آخر


با فعالسازی پنل پیامک ریلکس شرکت های حمل و نقل و حتی مسافربری میتوانند از ابزارها و امکانات این پنل برای جذب بیشتر مشتریان و خدمات مشتریان استفاده کنند تا بازخورد های مطلوب خود را از بازاریابی پیامکی بدست آورند. تیم حرفه ای ما در سامانه پیامک کوتاه ریلکس از شما پیشنهاد میکنیم که از این خدمات و سرویس پیام کوتاه برای پیشرفت در کسب کارتان بهره مند شوید.