راه اندازی بهترین کمپین تبلیغاتی با پیامک

تبلیغات همیشه در زندگی ما نقش داشته اند از تلویزیون گرفته تا بیلبورد ها ، صفحات مجازی و همینطور وب سایت ها هر لحظه مشغول تبلیغ برای یک برند خاص هستند. اما این روز ها به دلیل کاربرد ویژه ای که پیامک برای هر کسب و کاری داشته حتی برندهای مطرح نیز از ارسال پیامک برای کمپین تبلیغاتی خود استفاده میکنند. در این مقاله تصمیم دارم توجه شما را به راه اندازی بهترین کمپین تبلیغاتی با پیامک جلب کنم.

خبرنامه پیامکی و کاربردهای آن برای کسب و کار

اگر بخواهیم بطور کلی راجعبه بازاریابی و رونق کسب و کار بحث کنیم می بایست از ابتدا استراتژیک کاری خود را طراحی کرده و برای آن برنامه ریزی کنیم. یکی از مهم ترین برنامه ها برای ارتقاع سطح فروش ایجاد ارتباط همیشگی با مشتریان قدیمی و معرفی محصولات برای جذب مشتریان جدید در کسب کار است، چرا که اگر مشتری نباشد فروش و برندی هم نخواهد بود در همین لحظه است که خبرنامه پیامکی تاثیرگزار بودن خود را در هر کسب و کاری نشان میدهد.

اتصال CRM به پنل اس ام اس از طریق وب سرویس

جالب است بدانید که خصوصیات پنل اس ام اس تنها به ارسال و دریافت پیام کوتاه به روش های مختلف منتهی نمیشود بلکه شما میتوانید با بهره گیری از نرم افزار CRM جهت پیگیری ارتباط با مشتریان خود از امکانات و ابزار مفید پیام کوتاه استفاده کنید. به این صورت که نرم افزار ارتباط با مشتری CRM را به پنل اس ام اس متصل کرده تا پیامک های شما به شکل خودکار و اتوماتیک  به مشتریانتان ارسال گردد.