در برخی از سایت ها برای ایجاد حساب کاربری و تایید احراز هویت ابتدا کدی به تلفن همراه شما ارسال شده که پس از وارد کردن  آن در سایت مورد نظر میتوانید به راحتی از امکانات و ویژگی سایت بهره مند شوید. سوالی که مطرح میشود این است که کد ها چگونه به دست ما میرسد و ما چگونه میتوانیم از این سرویس ویژه برای سایت، اپلیکیشن و یا فروشگاه اینترنتی خود استفاده کنیم؟

ما در این مقاله میخواهیم شما را با این ماژول و ویژگی های منحصر به فرد آن آشنا کرده و تمام پاسخ های سوالتان را بدهیم. اگر قصد ارسال و یا استفاده از ماژول وریفای (کد فعالسازی ) را دارید تنها با صرف دو دقیقه زمان از این مطالب بهره مند شوید.

ارسال کد فعالسازی با سرعت بالا




ارسال کد فعال سازی



استفاده از کد فعالسازی به دلیل بالا رفتن سطح امنیت و اطمینان حاصل کردن از احراز هویت افراد در فضا اینترنت، این امر امروزه به یکی از ضروریت های کاربران وب سایت ها و همچنین اپلیکیشن های موبایل تبدیل شده. شاید از دید دریافت کنندگان پیامک این امر خیلی ساده بنظر برسد اما همیشه اینطور نیست...
چرا؟
به این خاطر که ارسال پیامک با خطوط عادی برای افرادی که دریافت پیامک های تبلیغاتی آنها مسدود است  کار درشواریست.
راه حل چیست؟
این نوع ارسال ها یعنی ارسال کد فعالسازی یکی از ارسال های حیاطی برای کاربرانی که از آن برای احراز هویت مشتریان خود که قصد ایجاد حساب کاربری در سایت و یا اپلیکیشنشان دارند به حساب می آید. اگر در ارسال کد وقفه ایجاد شود ویا ارسال انجام نشود لطمه جدی به کسب و کارشان در طولانی مدت وارد میشود به همین خاطر برای ارسال کد فعالسازی باید از خط خدماتی استفاده شود که بدون ماندن در صف ارسال و یا نیاز به تایید، سریع ارسال شود.
سامانه پیام کوتاه ریلکس با ارائه ماژول ارسال به وریفای (ارسال کدفعالسازی) این امکان را به شما میدهد تا با خیالی راحت و آسوده با استفاده از آن به تمام اهداف خود در این زمینه برسید.ارسال سریع و کاربرد آسان پنل اس ام اس ریلکس میتواند روند ساخت این نوع ارسال را برای شما راحت تر کند.



ویژگی های ارسال وریفای



 ویژگی های ماژول ارسال پیامک برای وریفای ( احراز )

تنها ویژگی ارسال وریفای به ارسال کدفعالسازی ختم نمیشود. شما میتوانید قالب های مورد نظر خود را انتخاب کرده و بصورت دلخواه پیامک ایجاد شده را با سرعت بالا به همه کاربران خود ارسال کنید.
چگونه قالب های خود را ایجاد کنیم ؟  
شما میتوانید به راحتی در پنل اس ام اس ریلکس فایل مربوط به استفاده از ارسال وریفای را مشاهده نموده و قالب های خود را با محتوا های دلخواه آماده کنید.
بطور مثال: کد عضویت شما #1#و رمز عبورتان #2# می باشد.

چند نکته قابل توجه برای استفاده این ماژول:

این موضوع را به خاطر داشته باشید در ماژول verify ارسال از این بخش دریافتی ندارد و متن شما صرفا برای ارسال باید تنظیم شود وامکان پاسخ پیام توسط دریافت کننده وجود نخواهد داشت.
این ماژول تنها از طریق وب سرویس قابل استفاده بوده وامکان استفاده از طریق نرم افزار میسر نمیباشد.
پس از پرداخت هزینه جهت فعالسازی این ماژول می بایست به بخش پشتیبانی درخواست دهید.




آریا دیتا - ماژول وریفای - ارسال کد فعال سازی




حرف آخر:
استفاده از هر ماژول و ویژگی های سامانه پیام کوتاه نیاز به یک پشتیبانی قوی دارد تا شما را از چگونگی استفاده از خدمات راهنمایی کند. یکی ازمهم ترین دغدغه های  تیم ما موفقیت وضع تجاری کاربران بوده و هست چرا که موفقیت آنها باعث موفقیت ما نیز خواهد شد. سامانه پیام کوتاه ریلکس با ارائه تمامی خدمات در حوزه پیام کوتاه از 9 صبح الی 22 شب برای خدمت رسانی به کاربران جهت پشتیبانی و آشنایی بیشتر با سامانه پاسخگو خواهد بود.