این روزها تمامی افرادی که قصد ساخت اپلیکیشن خود را دارند برای ترویج و تبلیغات آن به دنبال راه حل های گوناگونی هستند برای اینکه در هر مشاغلی که هستید تبلیغات منحصر به فرد خود را داشته باشید ابتدا باید در خصوص هدفمند بودن و مهم تر از آن فواید و مزایا تبلیغات خود را مورد تحقیق و بررسی قرار دهید ما در این مقاله شما را از چگونگی این تحقیقات در پنل اس ام اس که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده مطلع خواهیم کرد.


اگر شخص تازه کاری در زمینه ارسال پیامک تبلیغاتی برای اپلیکیشن خود هستید ابتدا می بایست توضیحاتی کوتاه درباره این پنل ها به اطلاع شما برسانم.




پنل اس ام اس چیست



پنل اس ام اس چیست ؟


پنل اس ام اس به سامانه پیامکی گفته میشود که در بستر اینترنت قابل استفاده بوده و همچنین با استفاده از امکانات و ابزارهای گوناگون به شما این امکان را میدهد تا در قالب های متفاوت نسبت به نوع نیازتان ارسال پیامک تبلیغاتی داشته باشید. قابل بیان است که هر سامانه پیامکی ابزار و نوع ارائه خدمات خاص خود را دارد.




مزیت تبلیغات اپلیکیشن با پیامک



مزایای تبلیغات اپلیکیشن با پنل اس ام اس


در خصوص تبلیغات اپلیکیشن بی شک یکی از راحترین و ساده ترین راه ارتباط با مردم ارسال پیامک تبلیغاتی است چرا که تحقیقات نشان داده 98 درصد اس ام اس های تبلیغاتی کمتر از چند دقیقه پس از ارسال مشاهده میشوند.

 با وجود زیاد شدن اپلیکیشن ها برای اینکه بتوانید تبلیغات موثری در این زمینه داشته باشید می بایست پنل پیامکی مناسبی را طبق تحقیقات بر روی ویژگی ها و کاربرد آن تهیه کرده و از قسمت ارسال پیامک انبوه میتوانید به هر نقطه از کشور و یا شهر خود ارسال تبلیغاتی برای اپلیکیشن خود داشته باشید همچنین میتوانید با استفاده از امکانات پیامک مناسبت برای کاربران خود در عیدها و ایام مبارک پیامک تبریک ارسال کنید و همزمان اپلیکیشن خود را معرفی کنید تا بتوانید بیشتر در ذهن مخاطبانتان نقش بگیرید.

با این حال هر محصول و هر سیستمی باگ های خاص خود را دارد که باید به آن دقت لازم را به عمل آورد که در ادامه مطلب اطلاعات لازم را در مورد معایب تبلیغات اپلیکیشن با پنل پیامکی در اختیارتان قرار می دهم.



خرید پنل اس ام اس با خط خدماتی



معایب تبلیغات اپلیکیشن با پنل اس ام اس


همانطور که میدانید در دنیای امروز هیچ چیزی بدون نقص و یا مشکل وجود ندارد خب پنل پیامکی و یا سامانه پیام کوتاه هم از این امر مستثنا نیست. پنل اس ام اس سوا از مزیت و ویژگی های کارآمد آن دارای معایبی نیز می باشد.

یکی از این معایب ارسال نشدن پیامک به تمامی شماره های تلفن همراه است چرا که بسیاری از افراد شماره خود را وارد لیست سیاه مخابرات کرده اند که این یعنی جلوی ارسال تبلیغاتی برای شماره خود را گرفته اند حتی به زبان دیگر این شماره ها در بلک لیست تبلیغاتی قرار دارند.

برای اینکه ارسال اس ام اس تبلیغاتی برای اپلیکیشن مربوطه داشته باشید باید این امر را در نظر بگیرید که ارسال پیامک با محتوای لینک به دلیل سوء استفاده هکرها از اطلاعات بانکی در تلفن های همراه افراد برای برخی سامانه های پیام کوتاه از طرف اپراتورهای پیامکی (1000 ، 2000 ، 3000 ، 5000 ، 021 و....) مسدود شده و یا با شرایط خاصی امکان پذیر می باشد.


 درباره مسئله ارسال لینک هم راه حلی نیز وجود دارد برای اینکه به کاربرهای مورد نظر خود ارسال لینک داشته باشید و اپلیکیشن را در قالب لینک برای دانلود مستقیم ارسال کنید می بایست فایلی در مورد نوع ارائه محصول که سامانه پیام کوتاه در اختیارتان قرار میدهد تکمیل کرده تا امکان ارسال لینک برای شما محیا شود. این فایل به درخواست اپراتورهای پیامکی به منظور امنیت در ارسال لینک در پیام کوتاه صورت گرفته است.

اما برای هر مشکلاتی راه حلی نیز وجو دارد با این حال که پیامک تبلیغاتی برای همگان ارسال نمیشود شما میتوانید با خرید پنل اس ام اس با خط خدماتی  نیاز اولیه تان را به حداقل رسانده و بازخورد متفاوتی از ارسال پیامک در حوزه ترویج اپلیکیشن مورد نظرتان دریافت کنید.


ارسال لینک اپلیکیشن با پیامک





نتیجه گیری مطلب

سامانه پیام کوتاه راه حلی مناسب برای تبلیغات اپلیکیشن می باشد اما به منظور بالا بردن سطح امنیت اپراتورهای پیامکی یعنی ( 1000 ، 2000 ، 3000 ، 5000 و...) شرایطی را برای کاربران استفاده از این لینک ها در نظر گرفته اند . برای اینکه تبلیغاتی اصولی و هدفمندی داشته باشید ابتدا سامانه پیام کوتاه مورد نظر خود را مورد تحقیق قرار دهید تا مشکلاتی در زمان تبلیغات محصول شامل حالتان نشود. شما میتوانید برای تجربه از ارسال پیامکی مفید در سامانه پیام کوتاه ریلکس با خرید پنل اس ام اس به همراه خط خدماتی به راحتی اپلیکیشن مورد نظر خود را به اطلاع عموم برسانید.