با شروع فصل بازگشایی مدارس و همچنین با وجود آموزشگاه های متعدد در سراسر کشور مدیران و مسئولان مراکز تحصیلی به دنبال یک راه حلی آسان در عین حال کاربردی برای اطلاع رسانی های برنامه و تبلیغاتشان هستند که در این مقاله نقش پنل اس ام اس که در این مراکز بسیار حائز اهمیت می باشد را تقدیم حضورتان خواهم کرد.


ارسال پیامک جهت تبلیغات آموزشگاه ها


آموزشگا ه های متعددی در کشور وجود دارند که فعالیت های متفاوتی از یکدیگر انجام میدهند ، این مراکز برای تکمیل کردن تعداد افراد در آموزشگاه نیاز به اطلاع رسانی و تبلیغات خاص خود را دارند که برخی از این اطلاع رسانی ها با ارسال پیامک از طریق پنل اس ام اس انجام میشود که با استقبال بالایی نیز رو به رو میشوند.

برای مثال اگر شما در یک محله زندگی میکنید که آموزشگاهی در نزدیکی آن محل به تازگی راه اندازی شده باشد ممکن است اطلاعیه آن را نبینید اما با ارسال پیامک مردم طبق نیاز و علاقه خود برای ثبت نام به این آموزشگاه ها مراجعه خواهند کرد.




پیامک تبلیغات مدارس غیر انتفاعی




ارسال پیامک جهت تبلیغات مدارس غیرانتفاعی


این نوع مدارس به دلیل دولتی نبودن آنها به خصوص اگر در منطقه ای به تازگی دایر شده باشند گاهاٌ نیاز به تبلیغات برای ثبت نام دانش آموزان در منطقه مربوطه پیدا می کنند که با استفاده از پنل اس ام اس میتوانند به سادگی برای منطقه ای که این مدارس دایر شده پیامک منطقه ای ارسال کنند.


ارسال پیامک تعطیلی آموزشگاه ها و مدارس


دلایل زیادی برای تعطیلی آموزشگاه ها و مراکز تحصیلی وجود دارد از قبیل تعطیلات ناگهانی به صورت عمومی که محصل ها از اینکه آموزشگاه و یا مدارس در این روز دایر میشوند یا خیر بی خبرند و حتی سرما و آلودگی هوا و همچنین در برخی موارد شاید مدرسه و یا آموزشگاه به علت تعمیرات و یا تاسیسات داخلی ساختمان در روز تعطیل باشد که مدیران و مسئولین  مدارس و آموزشگاه ها میتوانند با استفاده از ارسال پیامک انبوه در پنل اس ام اس  ، دانش آموزان را از دایر شدن و نشدن کلاس ها مطلع کنند.



ارسال پیامک حضور و غیاب دانش آموزان



ارسال اس ام اس حضورو غیاب به اولیا


چه در آموزشگاه ها و چه در مدارس به دلیل ایجاد امنیت برای محصلین و دانش آموزان ، مدیران و مسئولین مدارس و آموزشگاه برای اینکه اولیا دانش آموزان را از عدم حضور فرزندانشان در کلاس و مدرسه آگاه کنند می توانند با ارسال پیامک از طریق سامانه پیام کوتاه این موضوع را به اطلاع اولیا برسانند که این امر خیلی سریع و به صرفه تر از تماس تلفنی خواهد بود.


ارسال پیامک زمان شروع کلاس ها


در آموزشگاه ها بیشتر از مدارس کلاس های متفاوت و خارج از پیش بینی محصلین صورت می گیرد به همین دلیل امکان توضیح از چگونگی دایر شدن این کلاسها به هر شخصی که در آموزشگاه ثبت نام کرده کار بسیار زمان بری بوده و باعث اتلاف انرژی میشود. از این رو مسئولین آموزشگاه ها برای اینکه اطلاعات دقیق از تاریخ و ساعت مشخص برگزاری کلاس ها ، محصلین را در جریان قرار دهند به راحتی و بدون مشکل میتوانند ارسال پیامک مربوطه را از سامانه پیام کوتاه ارسال کنند.



ارسال پیامک نتایج امتحان محصلین



ارسال پیامک نتایج امتحانات محصلین


امتحانات و نمرات دانش آموزان یکی از موضوعات مهمی است که هم در آموزشگاه ها و هم در مدارس می بایست در اختیار اولیا و محصلین آموزشگاه قرار بگیرد. خب شاید برایتان سوال پیش بیاید که با وجود تعداد دانش آموزان و تفکیک نمرات آنها این موضوع چگونه امکان پذیر است ؟

مدیران و مسئولین محترم مدارس و آموزشگاه ها میتوانند با خرید پنل اس ام اس ریلکس از ماژول ارسال هوشمند و کاربرد آن برای  ارسال پیامک به تمامی اولیا ها در یک بازه زمانی مشخص نمرات دانش آموزان را به اطلاع  اولیا آنها برسانند.

 کار با ماژول ارسال هوشمند بسیار ساده بوده و با استفاده از آن نیاز نیست تا بصورت تکی پیامک برای هر فرد ارسال کنید این ماژول به شما این امکان را میدهد تا بصورت کلی و یکجا در بازه زمانی تعیین شده پیامک ها را به اولیا و محصلین ارسال نمایید.



ارسال پیامک بی انظباطی محصلین




ارسال پیامک جهت بی انظباطی دانش آموز به اولیا


اگر دانش آموزی در مدرسه بی انظباطی انجام دهد و شما به تکرار برای اولیا آن دعوت نامه ای از طریق خود دانش آموز بفرستید مطمئناٌ این دعوت نامه به دست اولیا نخواهد رسید.

 برای اینکه بتوانید در این زمینه مدیریت خاص خود را برقرار کنید می توانید با ارسال پیامک در پنل اس ام اس بصورت مستقیم از اولیا دانش آموز دعوت کنید تا در مدرسه حضور پیدا کند.




ارسال پیامک تقدیر اولیا و مربیان



ارسال اس ام اس تقدیر از دانش آموز و اولیا و مربیان


برای تقدیر از دانش آموزان و همچنین از اولیا و مربیان در مراسمات تقدیر دعوت به عمل آورید میتوانید این دعوت را بصورت کاملا محترمانه با ارسال پیامک از طریق سامانه پیام کوتاه ریلکس انجام دهید چرا که خود ارسال پیامک با شماره اختصاصی مدرسه مربوطه یک نوع ویژگی خاص محسوب میشود.


سخن آخر

پنل اس ام اس کاربرد های بسیاری در مشاغل متفاوت دارد و حتی  در مدارس و مراکز تحصیلی مثل دانشگاه ها و آموزشگاه های کوچک و بزرگ  که این مراکز پیام های بسیار مهمی در روز برای دانشجویان و محصلین ارسال می کنند برای اینکه بتوانید ارسال پیامک موفقیت آمیزی داشته باشید باید از سطح کیفیت از هر لحاظ پنل اس ام اس مورد نیاز خود مطلع شوید. سامانه پیام کوتاه ریلکس با ابزارهای به روز و امکانات کارآمد با پشتیبانی قوی آماده سرویس رسانی به شما مسئولین و مدیران محترم مدارس می باشد.