درمطالب قبلی از کاربرد پنل اس ام اس در حسینیه ها و هیئت ها در ماه محرم و صفر موضوعاتی مطرح شد در این مقاله نیز قصد داریم تا با موضوع مرتبط با آن که حوزه های علمیه هست مطالبی در خصوص نوع استفاده این حوزه ها و ویژگی هایی که پنل پیامک برای اطلاع رسانی و تبلیغ این حوزه ها دارد بپردازیم.




ارسال پیامک حوزه علمیه



ارسال پیامک به داوطلبان ورود به حوزه های علمیه

از آنجا که تعداد داوطلبین برای ثبت نام در حوزه های علمیه نسبت به سال گذشته رو به افزایش بوده برای توجیح کردن از شرایط و چگونگی نام نویسی افراد علاقمند به تحصیل در رشته های علوم عرفانی و حوزوی اگر هزینه آن را در نظر نگیریم نیاز به صرف انرژی و زمان زیادی دارد. از این رو مسئولین محترم حوزه های علمیه برای اینکه شرایط  نام نویسی را به  دست تمامی داوطلبان برسانند تنها لازم است  از طریق پنل اس ام اس ارسال پیامک مربوطه را انجام دهند ، چرا که هم از نظر اقتصادی هزینه این اطلاع رسانی از بسیاری از تبلیغات بصرفه تر بوده و هم با وجود گزارش تحویل پیامک در پنل پیامکی میتوانید از اینکه پیامک ها در این منطقه به چه میزان ارسال شده مطلع شوید.





ارسال پیامک در ترویج اسلام



ارسال پیامک جهت ترویج فرهنگ اسلامی


در زمانی ممکن است استاد مربوطه شرایط حضور در کلاس نداشته و استاد دیگری جایگزین آن شود که اگر این موضوع قبل از تشکیل کلاس به طلاب ها اعلام شود حس امنیت و اهمیت وجودی شخص طلاب در کلاس ها بالا میرود که در نتیجه منجربه فرهنگ سازی اسلامی مطلوب به دست این طلاب ها رو به افزایش میرود ، برای اینکه حس امنیت افراد محصل و اهمیت وجودی آنها را از ابتدا در کلاس های حوزه درون آنها شکل دهید میتوانید فقط با ارسال گروهی پیامک بصورت همزمان برای طلاب از پنل اس ام اس حس خوبی را قبل از تدریس در خصوص معارف عرفانی واسلامی ایجاد کنید.

ارسال پیامک تعطیلی حوزه


در روزهای خاص به غیر از تعطیلات رسمی این امکان وجود دارد که حوزه دایر نشود بطور مثال آلودگی و سرمای شدید هوا و یا هر مسئله ای که حوزه مربوطه شرایط بازگشایی و تدریس در آن روز را نداشته باشد در چنین مواقعی اطلاع رسانی به تمامی طلاب ها کمی سخت میشود اما پنل اس ام اس در چنین شرایطی نیز کاربرد ویژه ای دارد که با استفاده از آن میتوانید به راحتی این اطلاع رسانی را بدون مشکل با ارسال پیامک به طلاب ها اعلام کنید.



پیامک پذیرش استاد حوزه علمیه




ارسال پیام کوتاه در خصوص پذیرش استادها در حوزه های علمیه


حوزه های علمیه گاهاٌ نیاز به پذیرش استاد ها در خصوص تدریس به طلاب ها پیدا میکنند که این پذیرش لازمه داشتن شرایط موجه از نظر حوزه هاست. اطلاعیه در مورد پذیرش استادها و اعلام شرایط مرتبط مطمئنا هزینه زیادی در هر گونه اطلاع رسانی برای مسئولین حوزه ها در بردارد اما با ارسال پیامک منطقه ای از سامانه پیام کوتاه نه تنها نسبت به هر نوع اطلاع رسانی کم هزینه تر است بلکه در وقت خود نیز صرفه جویی می کنید مهم تر از همه  با استقبال ویژه ای در این خصوص روبه رو میشوید به این خاطر که تحقیقات نشان داده 89 درصد پیامک های ارسالی کمتر از چند دقیقه مورد بازدید قرار می گیرند.


ارسال پیامک در خصوص بیمه و خدمات حوزه های علمیه


بیمه و خدمات درمانی یکی از اطلاعات مهمی است که حوزه های علمی می بایست در جریان آن قرار بگیرند و برای اطلاع رسانی از ثبت نام در این مراکز در مانی به طلاب سایت مورد نظر جهت ثبت نام را اعلام نمایند از این رو برای اینکه حوزه علمیه مربوط از اطلاع رسانی جمعی برخوردار شود مسئول محترم حوزه میتواند به سادگی آدرس سایت مورد نظر را برای استادها و طلاب ها با خرید پنل اس ام اس به همراه خط خدماتی  لینک مستقیم سایت را با پیامک خدماتی  مورد اطلاع رسانی جمعی قراردهد.




ارسال پیامک در مناسبت ها




ارسال اس ام اس در مناسبت ها


حوزه های علمی نقش بسیار بزرگ و مهمی در فرهنگ سازی اسلامی ایفا می کنند از جمله علوم و معارف حدیث ، کلام و فلسفه اسلامی ، علوم و معارف قرآن که تمامی این دروس نه تنها در ذهن طلاب بلکه  باعث فرهنگ سازی اسلامی در جامعه میشود. از آنجا که فعالیت حوزه های علمی به صورت دینی شکل گرفته مطمئناٌ برای پیام تبریک میلاد امامان و همچنین در ایام محرم و صفر برای عرض تسلیت برنامه های خود را دارند. یکی از شیوه های تبریک و تسلیت در مناسبت ها به عموم مسلمانان ارسال پیام کوتاه انبوه از طریق پنل پیامکی می باشد.




ارسال پیامک به طلاب




نتیجه گیری مطلب


ارسال اس ام اس از سامانه پیام کوتاه یکی از ساده ترین و کم هزینه ترین راه ها برای تبلیغات و اطلاع رسانی چه به صورت انبوه و گروهی و چه بصورت مناسبت ها کاربردی ویژه دارد. سامانه پیام کوتاه ریلکس مفتخر است تا با تجربه ای بالا و پشتیبانی قوی  در حوزه ارائه خدمات پیام کوتاه سرویس های ویژه ای به حوزه های علمیه در سراسر کشور برساند.