اگر به تازگی وارد بازاریابی از طریق پنل های اس ام اس شده اید و قصد دارید برای جذب مشتری و بهتر شدن وضع درآمدتان از این روش استفاده کنید به شما پیشنهاد میکنم با ما در این مقاله همراه باشید چرا که دغدغه تیم ما موفقیت وضع تجاری شما کاربران بوده و هست.

سامانه پیام کوتاه ریلکس ارائه و آموزش های کاربردی به کاربران را در حوزه بازاریابی پیامکی یکی از مهم ترین خدمات شرکت می داند. قبل از اینکه بخواهیم وارد بحث بازاریابی پیامکی شوید باید روشی آگاهانه برای استفاده از این نوع پنل ها در بازه زمانی و نوع پیامک خود داشته باشید، تیم ما در ادامه تمامی این مراحل را در ختیار شما قرارمیدهد.
خطاهایی که درارسال تبلیغاتی پیامکی وجود دارد






1. انتخاب نکردن بازه زمانی مشخص برای ارسال پیامک تبلیغاتی


اگر شما میخواهید ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی داشته باشید باید یک روز خاص و بازه زمانی مشخصی را برای آن درنظر بگیرید.
مثلا پنجشنبه ساعت 4 بعد از ظهر اگر ارسال داشتید هفته بعد نیز دقیقا در همین روز و ساعت ارسال پیامکی تبلیغاتی خود را انجام دهید. این موضوع خیلی مهم را بخاطر بسیپارید که ارسال شما در بازه زمانی بین 9 صبح تا 9 شب باید انتخاب شود.

2. ارسال کردن پیامک های تبلیغاتی متعدد در زمان کوتاه


اکثراشخاصی که به تازگی به بازاریابی پیامکی آشنا شده اند به این باورند که اگر پیامک های تبلیغاتی متعدد برای مشتریان خود ارسال کنند از بازخورد بیشتری بهره می گیرند، در اینجا باید بگویم این کار کاملا اشتباه بوده و در طولانی مدت باعث ضرر برای بیهوده خرج کردن انرژی و هزینه خود میشوند. همچنین برای اینکه به مشتریان خود ثابت کنید که آنها را فراموش نکرده و آنها برای شما اهمیت خاصی دارند ارسال پیامک به انها در هفته یکبار کافیست.

3. انتخاب نکردن تاریخ و ساعت مشخص برای مهلت ارسال پیامک


اگر به پیامکی که قصد ارسال آن را دارید مهلت و یا انقضا بدهید سوای اینکه از خیلی جهات به نفع شما خواهد این کار به شما کمک می کند تا پیام های شما حالت ضروری و یا فوری را به خود می گیرد. در نتیجه بازخورد بهتری از آن نسیبتان میشود. بنابراین راهکار بهتر این است که قبل از شروع ارسال بازاریابی پیامکی خود مهلت ارسال را حتما درج نمایید.

4. ارسال پیامک های با محتوای تخفیفات ویژه و یا دریافت اعتبار بدون توضیح


خیلی از پیامک های تبلیغاتی به این دلیل ناخوانده باقی می ماند که تنها متن پیامکی با محتوای تخفیفات بدون شرح ارسال می شود در این شرایط اگرمیخواهید از اینگونه پیام های ارسالی شما بازدید شود باید شرحی جهت استفاده ازتخفیفات یا کد جهت دریافت اعتبار درج نمایید. شرحی که میدهید باعث خاطر اطمینان شخص دریافت کننده پیامک شده و اطلاعات تماس جدید برای شما ثبت میشود.

5. شرح ندادن چگونه انصراف دادن از کمپین تبلیغاتی به دریافت کنندگان پیامک

در هر صورت ما باید این حق را به همه بدهیم تا در زمان پشیمانی و عوض شدن نظر آنها بتوانند از این کمپین تبلیغاتی انصراف داده و یا خارج شوند. اگر شما دستورالعملی جهت خارج شدن از کمپین تبلیغاتیتان قرار ندهید کسی وارد نشده و کم کم وفاداری مصرف کنندگان را از دست میدهید تنها چیزی که برایتان باقی می ماند هزینه هایی است بیهوده صرف کردید.