در سالهای پیش مراکز پزشکی علاوه بر صرف هزینه برای هر نوع اطلاع رسانی از مرکز درمانی ، زمان زیادی برای تماس گرفتن به تک تک بیماران از کادر درمانی میگرفت ، اما با ورود سامانه پیامکی به این مراکز کارهای زمان گیر جای خود را به اطلاع رسانی از طریق پیامک داد که در این مطلب قصد دارم تا شما را با کاربرد سامانه پیام کوتاه برای مراکز پزشکی و درمانی بیشتر آشنا کنم.




برقراری ارتباط پزشک با بیمار از پنل اس ام اس



ایجاد راه ارتباطی موثر بین بیمار و پزشک


بیمارانی که در یک مرحله درمانی بهبود حال خود را دریافت نمیکنند و باید بطور مداوم به مرکز پزشکی مراجعه کنند، برای اینکه در حین درمان با پزشک خود در ارتباط باشند  نیاز به یک راه ارتباطی موثر دارند ، که پنل اس ام اس امکان ارسال و دریافت پیامک را برای برقراری این ارتباط بین بیمار و پزشک فرآهم می آورد. با اینکار بیمار حس خوبی پیدا میکند از اینکه مطب مربوطه و پزشک آن به فکر حال اوست.

برای مثال

دوست گرامی لطفا برای اطلاع از هر نکته درمانی در طول درمان خود برای برقراری ارتباط با پزشک خود به شماره 5000198 سوال خود را پیامک کنید. ( مطب آسیا)



ارسال پیامک تبلیغاتی مراکز پزشکی



جنبه تبلیغاتی ارسال پیامک برای مراکز پزشکی و یا درمانگاه ها


زمانیکه بیمار به مرکز پزشکی که تا به حال از سرویس و خدمات درمانی آنجا استفاده نکرده وارد میشود و مراحل درمانی خود را پشت سر میگذارد ، مراکز درمانی میتوانند برای اطمینان خاطر دادن به بیمار شماره تماس آنها را دریافت کرده و اعتماد بیمار را برای مراجعه بعدی به مرکز درمانی مربوطه  با ارسال پیامک جذب نمایند.

بطور مثال

مراجعه کننده گرامی امیدواریم خدمات درمانی ما شامل بهبودی حالتان شده باشد.  (درمانگاه شکوفه)



ارسال اس ام اس یادآوری نوبت ویزیت بیمار




ارسال پیامک یادآوری به بیمار از تاریخ نوبت ویزیت


قبلا کادر درمانی مراکز پزشکی زمان زیادی برای اطلاع رسانی  بیماران  از تاریخ و ساعت نوبت آنها صرف میکردند و علاوه بر زمان هزینه برقراری تماس تلفنی هم جنبه دیگر ماجرا بود که مطلب ، درمانگاه و یا مراکز درمانی باید پرداخت میکرند که این هزینه کاملا چشم گیر بود. پنل اس ام اس این نیاز را هم برطرف کرده و شما کادر درمانی محترم میتوانید با استفاده از ماژول ارسال زماندار 2 روز قبل از نوبت بیمار برای آن پیامک اطلاع رسانی ارسال کنید.

به این شکل

آقای رحیمی نوبت ویزیت شما تاریخ 99/06/09 ساعت 14:30 می باشد. (دندانپزشکی میثاق)



کاربرد پنل پیامکی برای مراکز پزشکی




اطلاع رسانی با ارسال پیامک به علت لغو نوبت ویزیت بیمار


زمانی وجود دارد که پزشک متخصص مرخصی داشته و در ساعت نوبت ویزیت بیمار در مرکز درمانی وجود ندارد در این شرایط برای اینکه بیمار با رنج بسیار در زمان نوبت ویزیت مراجعه نکند ، تنها کافیست با پنل پیام کوتاه مراکز پزشکی و یا درمانی برای بیمار پیامکی ارسال کنید تا از این شرایط آن را با خبر کنید.

به فرض

مراجعه کننده محترم ، دکتر رضایی به علت ماموریت کاری به مدت 1 ماه در بیمارستان حضور نخواهند داشت و نوبت شما به تعویق افتاده که در زمان مشخص به حضورتان اعلام خواهد شد.




مزیت پنل اس ام اس برای کادر درمانی بیمارستان


استفاده از پنل اس ام اس برای کادر درمانی مراکز پزشکی


ممکن است در یک مطب ، درمانگاه ، دندانپزشکی و یا هر مراکز درمانی افراد زیادی در کادر درمانی فعالیت داشته باشند. برای اینکه مسئول درمانگاه و یا مراکز پزشکی نظم را بین پرستاران ، پزشکان ، پرسنل خدماتی ایجاد کنند برای دادن مرخصی به کادر درمانی میتوانند به راحتی از پنل پیامکی استفاده کرده و زمان مرخصی این پرسنل را 1 هفته قبل به اطلاع آنها از طریق پیامک برسانند ، که در این صورت زمان که نقش بسیار مهمی در این مراکز دارد گرفته نخواهد شد.

برای مثال

خانم صادقی ، پرستار عزیز مرخصی شما در تاریخ 99/06/20 میباشد لطفا در صورت رد مرخصی موضوع را با مدیریت در میان بگذارید. (درمانگاه آتیه)