این روزها بیشتر بازاریابی ها از طریق دیجیتال مارکتینگ صورت میگیرد و کسب و کارهایی مثل مزون ها برای فروش و افزایش درآمد روزانه به هر روشی برای تبلیغات کالا و اجناس خود دست می زنند. اما مزون ها و خیاطی هایی که روزانه تعداد سفارشات آنها محدود است با چه نوع تبلیغات میتوانند مشتری های دائمی زیادی داشته باشند؟ برای همین امروز تصمیم گرفتم در این مطلب راجعبه تبلیغات برای مزون ها با پیامک صحبت کنم.



مشتری مداری با ارسال پیامک


اولین موضوع مهم در هر کسب و کاری بحث مشتری مداری است برای اینکه هر چقدر به مشتریان خود احترام بگذارید کسب و کار خودتان را رونق داده اید. مشتری در اولین نگاه به برخورد شما توجه میکند تا بتواند به کالا شما اعتماد کند ، که این حس اطمینان اگر بصورت مداوم باشد میتوانید مشتریانتان را به مشتریان دائم و وفادار خود تبدیل کنید. میپرسین چگونه؟



مشتری مداری با ارسال پیامک



شما اگر بعد از خرید مشتری شماره آنها را دریافت کرده و پس از هر خرید برای آنها پیامکی از سامانه مزون برایشان ارسال کنید با اینکار مشتریان به هیچ وجه شما را از یاد نخواهند برد. بنابراین میتوان گفت ارسال پیام کوتاه برای تشکر از خرید مشتریان یکی از اصول مشتری مداریست که برای افزایش درآمد شما بسیار کارآمد است.

به فرض

خانم نعیمی برای خرید شما از مزون پارس بی نهایت سپاسگذاریم .
                                                  به امید دیدار مجدد



تاثیر پیامک در برندسازی


بیشتر خیاط های حرفه ای در مزون ها مشغول به فعالیت هستند و یا مدیریت مزون ها را بعهده دارند ، از آنجا که دغدغه آنها پیدا کردن یک روش بازاریابی برای برندسازی کالا و اجناس مزون هست هزینه های زیادی برای تبلیغات پرداخت میکنند اما بهترین و به روز ترین نحوه بازاریابی استفاده از ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی است چرا که در اولین لحظه به دست مخاطبان مورد مشاهده قرار میگیرد.



تاثیر پیامک در برند سازی محصولات




با این روش شما خیاط ها و مزون داران عزیز شانس دیده شدن برند خود را 1000 برابر بیشتر از هر روش تبلیغاتی دیگری خواهید داشت. راه اندازی سامانه پیامکی برای هر کسب و کاری لازم است تا با استفاده از ابزار های مختلف آن بتوانند بطور دائم بازاریابی و تبلیغات مستقیم انجام دهند.


نگهداری مشتریان قدیمی ، جذب مشتریان جدید


بیشتر مزون ها مشتریان حضوری داشته و درآمد خود را از مشتریان قدیمی و ثابت خود بدست میارند. نگهداری مشتریان قدیمی خیلی به مراتب مهم تر از جذب مشتری جدید است چرا که مشتری جدید شاید یکبار از شما خرید کند اما از دست دادن مشتری قدیمی ضرر زیادی به کسب و کار مخصوصا برای خرید های حضوری در مزون میزند ، اما این موضوع را هم نمیتوان نادیده گرفت که هر مشتری ثابتی قبلا مشتری جدید بوده.


خب به نظر شما چه نوع خدمات تبلیغاتی وجود داره که هم مشتری قدیمی رو راضی نگه داره و هم باعث پاخور بیشتری به مزون ما بشه؟


از اصلی ترین دلایلی که سامانه پیام کوتاه در سال های اخیر طرفدارهای زیادی پیدا کرده این موضوع هست که به شما کمک میکنه تا با روش های مختلف برای برند و محصولاتتون خدمات پس از فروش ارائه بدید که در ادامه راجعبش صحبت میکنیم.



تفکیک مشتریان با پنل اس ام اس


همانطور که متوجه منظورم در مطلب بالا شدین استفاده از سامانه پیام کوتاه به ما کمک میکنه تا با روش های مختلف نسبت به نوع مشتری هامون براشون پیامک ارسال کنیم به این صورت که ماژول دفترچه تلفن پنل پیامک ریلکس به شما کمک میکنه تا مشتری ها رو در گروه های  مشتریان ثابت ، مشتریان جدید ، مشتریان شهرستان ، مشتریان تهران و ... تفکیک کنید و به راحتی برای هر گروه پیامک های خاصی را درنظر بگیرید.



ارسال پیامک در ایام نوروز برای تخفیف



مثلا برای مشتریان ثابت خود در ایام میلاد و عید نوروز تخفیف های ویژه درنظر بگیرید و با اینکار حس نزدیکی و فراموش نشدن را به آنها هدیه دهید.

و یا مشتریان خارج از شهر را از آوردن مدل های جدید با ارسال پیام کوتاه از طریق سامانه مزون مطلع کنید.



ساعت پرو لباس بصورت حضوری


اکثر لباس ها قبل از آماده شدن نیاز به پرو شدن دارد و شاید یک مزون در طول روز یا هفته ، ده ها لباس برای پرو داشته باشد که باید مشتریان را از روز و ساعت مراجعه به مزون برای پرو لباس خبر دار کنند.



راه اندازی سامانه پیامک برای مزون




در این جور مواقع شاید شما فکر کنید که تماس تلفنی بتواند راهکار خوبی باشد اما اینطور نیست اگر هزینه های مزون را درنظر بگیرید جدا از تلف شدن انرژی در هفته چندین تماس میتواند هزینه بالایی برای مزون داشته باشد. ولی با خرید پنل پیامک به همراه خط خدماتی از سامانه پیام کوتاه ریلکس مزون ها میتوانند به راحتی و با کمترین هزینه با ارسال یک پیامک مشتریان را از روز قبل برای پرو لباس مطلع کنند.

به فرض

خانم راد عزیز لباس شما فردا تاریخ 1399/09/04 روز سه شنبه آماده پرو میباشد لطفا در صورت عدم حضورتان با مزون پارس تماس بگیرید.



ارسال پیامک مناسبت


مشتریان شما زمانیکه بفهمند از سمت شما مورد لطف و توجه قرار میگیرند مطمئن باشید هیچ وقت مزون شما را فراموش نخواهند کرد اما به شرطی که شما برای آنها برنامه ای درنظر بگیرید که توجه تان را نشان دهد.

تاریخ تولد یکی از خاص ترین ایام برای هرکسی بوده و هست شما مزون داران عزیز میتوانید برای مشتریان ثابت و جدید خود در روز تولد آنها پیامک تبریک از طریق پنل پیامکی مزون ارسال کنید تا مشتری مداری خود را به مشتریان ثابت کنید.

برای مثال

امروز یکی از بهترین روزهای سال است چون تولد شماست ، خانم راد تولدتان مبارک
                                                                             مزون ترانه
  


ارسال پیامک مناسبت برای مشتریان


                                                               

 سخن آخر


خیاطی و مزون داری ، یکی از کسب و کارهای هستند که بیشتر از هر حرفه ای نیاز به نگهداری مشتریان و تبلیغات برای حراج های فصلی دارند چرا که جذب مشتری جدید در منطقه های مختلف کار آسانی نیست به همین خاطر ما به شما مزون داران گرامی خرید پنل پیامکی ریلکس را پیشنهاد میدهیم که با پشتیبانی قوی و ابزارهای قدرتمند آن بتوانید بازاریابی با کیفیتی در سطح شهر و کشور داشته باشید.