درباره ریلکس

ریلکس

ریلکس یک مجموعه نرم افزاری جهت راه اندازی بسترهای اطلاع رسانی و تبلیغاتی می باشد. هدف ما ارتباط و اطلاع رسانی محصولات و خدمات جهت ارتباط بین مصرف کننده و تولید کننده است.


- محصولات

ارائه سرویس های مبنی بر پیامک

امروزه پیامک دیگر تنها ابزاری برای ارسال و دریافت پیغام;های متنی میان کاربران تلفن; همراه محسوب نمی;شود و موارد استفاده;ی بسیار متنوعی برای آن تعریف شده; است. در کشور ما علاوه بر ارسال پیامک انبوه، با اهدافی نظیر تبلیغات و یا اطلاع;رسانی گسترده، خدمات متنوعی بر اساس پیامک ارائه می;شود. لازم به ذکر است که پیامک یکی از راه;های موثر ارتباط سازمان;ها و ادارات، دانشگاه;ها، بانک;ها، بیمه;ها، بورس;ها، شرکت;ها و فروشگاه;ها با مخاطبان خاص خود است


ارائه راه کارهای اتوماسیون اداری برای شرکت ها

با توجه به اینکه در دنیا امروز جهت توسعه و کاهش هزینه های مالی و اداری و همچنین تصمیم گیری صحیح در خصوص برنامه های آینده نیاز به یک سیستم مدیریت داخلی برای شرکت امری الزامی است می بایست آریادیتا می تواند راه کاری های نرم افزاری و فناوری مبنی بر اطلاعات را ارائه دهید تا باعث رشد و شکوفایی سیستم شود.



- منشور اداری ریلکس


خط اول: حفظ ارزش کالا
در صورتی که خریدی از آریادیتا انجام شود اطمینان نمایید قیمت محصول  در چارچوب و بر اساس نرخ مصوب شده انجام می شود و کالای مربوطه بر اساس نوع خدمات و محصول ارزش خود را حفظ می نمایند.

خط دوم: قدرت خرید محصول برای مصرف کننده
تمامی بسته ها بر اساس ارزش محصول و  نیاز ها طوری قیمت گذاری شده است که حداقل پرداخت بر اساس شرایط اقتصادی امکان خرید برای مصرف کننده به صورت آسان مهیا باشد.

خط سوم: حفظ ارزش کالا و قیمت در قیاس با محصولات مشابه سایر شرکت ها
ما به این نکته توجه دارد که بتوانید با حفظ ارزش محصول و قیمت مناسب کالا و تنوع انتخاب نیاز مصرف کننده را بر طرف نماید و نسبت به ارزش های بازار و استانداردها در سطح بالاتر قرار گیرد.

خط چهارم: پیشبرد اهداف منطبق بر نظر مصرف کننده و چشم انداز
اهداف و چشم انداز منطبق بر توسعه و گسترش سیستم است این امر بر اساس نیاز مشترکین و شرایط و عوامل داخلی ( نقاط قوت و ضعف ) ( نقاط  فرصت و تهدید )  همراه می شود و نقطه گذاری ها و اهداف کوتاه مدت برای رسیدن به اهداف بلند مدت و تحقق چشم انداز اجرا می شوذ.