تا امروز مطلب هایی در مورد شیوه های بازاریابی اکثر شغل ها برای شما عزیزان به اشتراک گذاشتم که امیدوارم این مطالب تونسته باشه به کسب و کارتون رونقی داده باشه و استفاده های لازم رو ازش برده باشید . و اما مقاله امروزمون رو اختصاص دادیم به عکاس های عزیز که چطور با فعالسازی پنل پیامک آتلیه عکاسی خودشون رو پر از مشتری کنند.




ویژگی بازاریابی پیامکی با پنل پیامک


مشتری مداری


شما چه آتلیه عکاسی باشین و چه مسئول شرکت های بزرگ ، اولین قدمی که برمی دارید باید در راستای حفظ و نگهداری مشتریان در حال حاضر کسب و کارتان باشد. خب چطور این قضیه را میتوان عملی کرد؟

مطمئناٌ نمیشه یک تلفن به دست گرفت و از تک تک مشتری های دائمی با تماس تلفنی برای خرید و استفاده از سرویس های آتلیه تشکر کرد. اما میشه با یک پیامک از شماره اختصاصی که متعلق به آتلیه شماست متنی رو طراحی کنید و بعد از هر سرویس عکاسی که برای مشتری های ثابت خود انجام میدید از آنها تشکر کنید.

به فرض

خانم مشیری عزیز از اینکه آتلیه آرشام رو برای عکاسی انتخاب کردید صمیمانه متشکریم. به امید دیدار




تبلیغات پیامکی برای جذب مشتری



تبلیغات برای جذب مشتری


عکاسی یکی از جذابترین شغل هاست که هم حرفه به حساب میاد و هم میشه باهاش کسب درآمد کرد. اینکه شما توانایی این رو داشته باشین که از هنر و حرفه خودتون درآمد کسب کنید از هر نظر به نفع شماست ولی زمانیکه شما تنها راه درآمدتون عکاسی باشه نیاز به تبلیغات پیدا میکنید چرا که روابط اجتماعی فردی نمیتونه مشتری های زیادی رو برای شما داشته باشه اگر هم باشه محدود میشه و به قولی سود زیادی بهتون نمیده.

خوبی ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی این هستش که شما میتونین به هر نقطه از شهری که آتلیه عکاسیتون رو اونجا دایر کردید پیامک انبوه ارسال کنید. شما هر چقدر روابط گسترده ای داشته باشین نمیتونید با تمام افراد محله آشنا باشید ، ارسال پیامک به شما این امکان رو میده که اگر مشتری در نزدیکی  شما به عکاسی نیاز داشته باشه ولی متوجه حضور آتلیه شما نشده باشه برای عکاسی آتلیه شما رو انتخاب کنه.



مزایای پنل اس ام اس برای کسب و کار



تفکیک مشتری ها


زمانی پیش میاد شما نیاز دارید تنها برای مشتریان جدید خود پیامک بفرستید و آنها را در جریان آفرهایی که برایشان درنظر گرفتید بگذارید و یا برعکس فقط قصد ارسال اس ام اس به مشتریان ثابت خود را دارید و میخواهید از آنها برای عکاسی ویژه در فصل های مختلف دعوت کنید.

برای انجام این کار فقط لازمه نسبت به فعالسازی پنل پیامک ریلکس اقدام کنید تا با استفاده از ماژول دفترچه تلفن ، گروه های دلخواه خود را به تفکیک مشتریان ثابت و مشتریان جدید شماره آنها را داخل سامانه پیام کوتاه ثبت کنید. با اینکار برای هر ارسال پیامک فقط کافیه گروه را انتخاب کرده و با چند کیلیک  پیامک مدنظرتون رو  به مشتری ها ارسال کنید.



ارسال اس ام اس اطلاع رسانی به مشتریان



باخبر کردن مشتری ها از سرویس های جدید


عکاسی شغلی است که هر لحظه با پیشرفت دوربین های دیجیتال ایده های جدیدی برای عکس برداری خلق میشود و دوربین های جدید کیفیت بالاتری پیدا میکنند. بعضی وقت ها مشتری ها به دنبال ایده های خاص و جدید هستند و چه بهتر که آتلیه عکاسی شما این ایده جدید را به آنها بدهد.

پیامک در هر زمینه ای به کار شما می آید و در کوتاه ترین زمان پیام شما را به مخاطب دلخواهتان می رساند. زمانیکه شما در قالب اس ام اس مشتریان را از ایده جدید و پیشرفت از نوع عکاسی با خبر میکنید منتظر این باشید که مشتری شما چندین مشتری به همراه خود برای معرفی به آتلیه شما به همراه خود بیاورد. در نتیجه شما مشتری بیشتری برای کسب درآمد پیدا خواهید کرد.




ارسال پیامک یادآوری برای تعیین وقت


یادآوری از ساعت حضور در آتلیه


گاهی اوقات مشتریان شما مسن و سالخورده هستند که وقت از قبل تعیین شده برای حضور در آتلیه را فراموش میکنند ، برای این نوع مشتری ها کمی حوصله و لطافت به خرج بدهید و تنها با ارسال یک پیام کوتاه به این افراد آنها را از حضور در ساعت معین برای عکاسی در آتلیه باخبر کنید ، چرا که اگر این افراد حس اطمینان از محل کسب و کار شما بگیرند دیگر امکان ندارد برای عکاسی های بعدی خود به آتلیه های دیگر مراجعه کنند.


پیام تبریک تولد و ایام خاص


هر کسب و کاری مشتری های دائم و قدیمی خود را دارد که بیشتر درآمد آنها از این افراد حاصل میشود به قولی تا مشتری نباشد درآمدی هم نیست برای دریافت اعتماد هر چه بیشتر این مشتری ها هر چقدر تلاش کنید بازهم کم است.

عکاس های گرامی برای حفظ و نگهداری مشتریان خود در روزهای عزیز میتوانید برای آنها تخفیفات ویژه ای در نظر بگیرید مثلا برای روز پدر به مشتریان آقا پیامک تبریک روز پدر ارسال کنید و به مشتریان خانم پیامک تبریک روز مادر همچنین میتوانید در ادامه متن پیامک تخفیفاتی که برای آنها در نظر گرفتید را درج کنید.

اگر مشتری های شما بیشتر افراد جوان هستند به شما پیشنهاد میکنم از ماژول تبریک تولد سامانه پیامکی ریلکس استفاده کنید چرا که دیگر نیاز نیست تاریخ تولد تمامی مشتریان را در سیستم آتلیه درج کنید و یا داخل برگه یادداشت کنید ، با این ماژول شما در روز و ماه مشخص پیامک را تنظیم میکنید و بصورت خودکار ارسال انجام میشود.



ارسال پیامک مناسبت به مشتریان



برای مثال

آقای فروغی عزیز روز پدر را به شما تبریک میگیم و به مناسبت امروز 40% تخفیف در حضور بعدی شما به آتلیه آرشام درنظر گرفتیم. به امید دیدار

خانم دیبا عزیز تولدتان مبارک . آتلیه آرشام

سخن آخر


تمامی مشاغل و کسب و کارهای نوپا برای رشد نیاز دارند تا محصولات و برند خود را در معرض نمایش و معرفی به عموم قرار دهند ، به همین دلیل روش های زیادی از تبلیغات نیز وجود دارند ، اما کسب و کارهای نوپا که در اوایل کار ، درآمد زیادی ندارند بهترین و پر بازده ترین روش تبلیغاتی که مقرون بصرفه باشد فعالسازی پنل اس ام اس است چرا که شما به چندین روش مختلف و کارآمد میتوانید برند خود را بصورت مستقیم به مردم معرفی کنید.