باشگاه مشتریان چیست و چه مزایای دارد؟

در سال های اخیر هدف اکثر مشاغل و بنگاه های اقتصادی که بطور مستقیم و یا غیر مستقیم محصولات خود را به عموم مردم و به فروش می رسانند ، از جذب مشتری جدید به حفظ و نگهداری مشتریان قدیمی که باعث سود دهی بیشتری از طریق خرید بیشتر آنهاست تغییر پیدا کرده است. با ایجاد باشگاه مشتریان این هدف خیلی پررنگ تر شد و پاسخ مطلوبی در جهت سود دهی برای بنگاه های اقتصادی شکل گرفت در این مقاله می خواهم اطلاعات بیشتری در مورد باشگاه مشتریان و مزایایی که در کسب و کار ایجاد کرده برای شما به اشتراک بزارم.

خبرنامه پیامکی و کاربردهای آن برای کسب و کار

اگر بخواهیم بطور کلی راجعبه بازاریابی و رونق کسب و کار بحث کنیم می بایست از ابتدا استراتژیک کاری خود را طراحی کرده و برای آن برنامه ریزی کنیم. یکی از مهم ترین برنامه ها برای ارتقاع سطح فروش ایجاد ارتباط همیشگی با مشتریان قدیمی و معرفی محصولات برای جذب مشتریان جدید در کسب کار است، چرا که اگر مشتری نباشد فروش و برندی هم نخواهد بود در همین لحظه است که خبرنامه پیامکی تاثیرگزار بودن خود را در هر کسب و کاری نشان میدهد.