راه اندازی بهترین کمپین تبلیغاتی با پیامک

تبلیغات همیشه در زندگی ما نقش داشته اند از تلویزیون گرفته تا بیلبورد ها ، صفحات مجازی و همینطور وب سایت ها هر لحظه مشغول تبلیغ برای یک برند خاص هستند. اما این روز ها به دلیل کاربرد ویژه ای که پیامک برای هر کسب و کاری داشته حتی برندهای مطرح نیز از ارسال پیامک برای کمپین تبلیغاتی خود استفاده میکنند. در این مقاله تصمیم دارم توجه شما را به راه اندازی بهترین کمپین تبلیغاتی با پیامک جلب کنم.

پنل اس ام اس مخصوص مدیران ساختمان

با زیاد شدن ساختمان و برج های بزرگ در شهر ها کم کم دغدغه آپارتمان نشین ها روز به روز افزایش پیدا کرد ، از پرداخت قبض گرفته تا نظافت و امنیت محل سکونت این افراد ، نیاز به یک مدیریت همیشگی و مسئولیت پذیری طولانی مدت پیدا کرده به همین خاطر مدیران ساختمان نقش مهمی رو برای همه آپارتمان نشین ها ایفا می کنند. من در این مطلب قصد دارم تا راهکاری به مدیران ساختمان ارائه بدم که بتوانند با استفاده از پنل پیامک راحت تر از پس این مسئولیت بربیایند.

کاربرد پیامک برای آموزشگاه های زبان

وقتی حرف از آموزش و برگزاری کلاس های زبان میشود مسئولین آموزشگاه ها برای پر شدن ظرفیت این کلاس ها علاوه بر گذاشتن انرژی هزینه های زیادی را برای تبلیغات پرداخت میکنند از جلمه این تبلیغات پخش تراکت ها ، استفاده از ایمیل مارکتینگ ، تبلیغات در صفحه های مجازی که میتوان گفت به نسبت تاثیر گذار است اما نمیتوان به این روش ها بصورت طولانی مدت تکیه کرد. در این مقاله با من همراه باشید تا خاصیت ارسال پیامک برای آموزشگاه های زبان را بررسی کنیم.